suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
customowy zderzak a przepisy http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=13&t=9070 |
Strona 4 z 5 |
Autor: | Przemas601 [ czw sty 03, 2013 9:45 pm ] |
Tytuł: | Re: customowy zderzak a przepisy |
PaweloZpy pisze: Którys z kolegów musi zaczac poprostu produkcje zderzaków , opatentowac i wystawiac na nie homolagacje ?... Przejdzie ? Kiedyś się dowiadywałem i gra nie warta świeczki. Już teraz ludzie kręcą nosem,że zderzak jest drogi,a jak by do tego dodać koszt homologacji. Gdyby tego się sprzedawało setkę w roku,to może by było warto. Chyba,że coś się zmieniło od tamtej pory. |
Autor: | radzik071 [ czw sty 03, 2013 9:59 pm ] |
Tytuł: | Re: customowy zderzak a przepisy |
ARB też chyba ma homologację |
Autor: | lipa olsztyn [ czw sty 03, 2013 10:02 pm ] |
Tytuł: | Re: customowy zderzak a przepisy |
Patrząc na cenę to pewnie ma. |
Autor: | PaweloZpy [ czw sty 03, 2013 10:06 pm ] |
Tytuł: | Re: customowy zderzak a przepisy |
Czacha dymi , ale to dobrze , kazdy rozkminia , wpolnie moze obejdziemy te takie przepisy . |
Autor: | Przemas601 [ czw sty 03, 2013 10:09 pm ] |
Tytuł: | Re: customowy zderzak a przepisy |
Widzieliście kiedyś sukę z ARB? |
Autor: | Patryk32 [ czw sty 03, 2013 10:11 pm ] |
Tytuł: | Re: customowy zderzak a przepisy |
na allegro, typek sprzedawał, i powiem że prezentowała się kozacko, |
Autor: | RDZIKI1 [ pt sty 04, 2013 5:26 pm ] |
Tytuł: | Re: customowy zderzak a przepisy |
lipa olsztyn pisze: RDZIKI1 pisze: Fajny trzepak w Mitsubishi Akurat te są przepisoweNie przeczę że nie ale wyciągarki Letko wystają |
Autor: | WOLVERINE [ ndz sty 13, 2013 10:56 am ] |
Tytuł: | Re: customowy zderzak a przepisy |
ARB nie ma homologacji na Europę. |
Autor: | radzik071 [ ndz sty 13, 2013 3:47 pm ] |
Tytuł: | Re: customowy zderzak a przepisy |
WOLVERINE pisze: ARB nie ma homologacji na Europę. Sprzedawcy po prostu piszą "posiada homologację" ale nie piszą, że na europę Pewnie ma homologację na Afrykę |
Autor: | barte [ śr sty 23, 2013 11:21 am ] |
Tytuł: | Re: customowy zderzak a przepisy |
mam dojscia do gościa pracującego w jednej z dużych firm ubezpieczeniowych - poprosiłem go aby podpytał rzeczoznawców jak oni to widzą przy ew. rozpatrywaniu szkody z udziałem metalowego zderzaka - dam znać jeśli uda mi się czegoś dowiedzieć bo sam chciałbym wstawić na tył coś metalowego... |
Autor: | radzik071 [ śr sty 23, 2013 6:15 pm ] |
Tytuł: | Re: customowy zderzak a przepisy |
tylny możesz wkładać z tego co wiem. Ograniczenia dotyczą przednich.] Ale pewien nie jestem |
Autor: | RDZIKI1 [ śr sty 23, 2013 6:49 pm ] |
Tytuł: | Re: customowy zderzak a przepisy |
Mi na dwóch stacjach Diagnostycznych oddalonych o 100 km . Diagności powiedzieli tak nie wystaje poza obrys pojazdu nie posiada ostrych krawędzi może być Wystająca wyciągarka , rolki wyciągarki , haki na zderzaku nie może być . |
Autor: | barte [ pt mar 29, 2013 1:45 pm ] |
Tytuł: | Re: customowy zderzak a przepisy |
a czy komuś z Was policeman zabrał dowód za to że zderzak nie był oryginalny ? |
Autor: | ZOO [ wt sie 21, 2018 7:09 pm ] |
Tytuł: | Re: customowy zderzak a przepisy |
Odgrzeję temat. Czy ktoś wie jak to wygląda w tej chwili? (Sam oczywiście też poszukam ) I czy jeśli nic się nie zmieniło to generalnie nie jest mądre ryzykowanie zmiany zderzaka. Czy ktoś zatem np. modyfikował seryjny zderzak? Podcinając np. itp.? I czy ingerencja taka nie jest równa zmianom konstrukcyjnym w myśl przepisów? Wysłane z Perełki XL7 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | karol4a [ śr sie 22, 2018 6:52 am ] |
Tytuł: | Re: customowy zderzak a przepisy |
Z tego co mi wiadomo to nic się nie zmieniło. W kraju stojącym interpretacją prawną (a nie prawem) nigdy nie wiesz co zostanie uznane za zmianę konstrukcyjną. Nawet podchodząc pragmatycznie do tematu, że czepiać się może albo służbista, który ma zły dzień albo, w przypadku większego wypadku z rannymi/zabitymi, sąd to i tak nie wiesz co Ci powie biegły. Jeden może powiedzieć, że podcięcie nie zmieniło "trajektorii" pieszego, a drugi, że gdybyś nie podciął, to by ktoś nie wpadł pod auto tylko się odbił i magicznie odleciał. Teoretyzując to zakładanie opon większych niż homologowane przez producenta dla danego auta też może zostać uznane za zmianę konstrukcją. Jeżeli chcesz być kryty w 100% to musisz jeździć seryjnym autem |
Strona 4 z 5 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |