suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
luz na kierownicy http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=14&t=1080 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | hayabusarider [ wt lip 08, 2008 5:25 pm ] |
Tytuł: | luz na kierownicy |
Witam, oglądałem ostatnio vitarę 1991 w celu kupna i zrezygnowałem ze względu na Bardzo duży luz na kierownicy. Czy maglownica ma możliwość kasowania luzu?? (wersja ze wspomaganiem kierownicy). Na allegro chcą 1000zł ![]() |
Autor: | kosciej [ wt lip 08, 2008 8:55 pm ] |
Tytuł: | Re: luz na kierownicy |
Ma możliwość - jest śrubka z kontrującą nakrętką z góry - kręcąc tym zmniejszasz luz. Ja również miałem luz, pokręciłem i już nie mam - no prawie ![]() |
Autor: | slaw [ wt lip 08, 2008 11:04 pm ] |
Tytuł: | Re: luz na kierownicy |
ja dodam ze luz na kierownicy nie oznacza luzu na przekładni po drodze masz jeszcze 2 przeguby gdzie moze byc luz ![]() |
Autor: | himself [ sob gru 06, 2008 1:56 pm ] |
Tytuł: | Re: luz na kierownicy |
witam dzis probowalem zmniejszyc luz na kierownicy, wziolem klucza nasoadowy 17 bo taki podajze pasuje na ta nakretke co jest tez miejsce na niej na srookret plaski, niestety mam problem nakretka ani drgnie ![]() chce znielowac choc troche luz u mnie na kierownicy, pozdrawiam |
Autor: | himself [ sob gru 06, 2008 3:23 pm ] |
Tytuł: | Re: luz na kierownicy |
ok jzu sobie poradzilem zrobilem drugie podejscje i sie udalo dokrecilem srobke mocno ale nie do samego konca i luz sie zmniejszyl, \ pozdrawiam |
Autor: | Chalski [ pn gru 08, 2008 12:08 pm ] |
Tytuł: | Re: luz na kierownicy |
Z tym kasowaniem luzu w przekładni należy uważać - to przekładnia o takiej samej konstrukcji jak w maluchu/polonezie. Luz generalnie można kasować ale należy zwrócić uwage na opory wewnętrzne przekładni (bez odpalonego silnika) cały przód podniesiony - przekładnia nie może stawiać oporu w pobliżu położeń skrajnych - jeśli stawia to znaczy że środkowa część zębatki jest strasznie wyrobiona a przy skrajnych położeniach wogóle. Kasując luz zwracamy właśnie uwage na położenie na wprost (zawsze największe zużycie i luz) jeśli tu skasujemy luz na zero to w skrajnych położeniach ślimak i zębatka będzie pracowała z dużym obciążeniem co może doprowadzić do zablokowania przekładni lub nawet jej mechanicznego uszkodzenia (pęknięcia któregoś z elementów) co w skrajnym wypadku może skończyć się utratą połączenia między kierownicą a kołami. Co jest dalej wiadomo. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |