suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 3:44 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz mar 02, 2014 3:38 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 18, 2012 8:18 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: KLI, wawa
weź może odkręć koła i zobacz jak chodzą tarcze czy któraś nie bije, bo jak bębny toczyłeś to nie podejrzewam by tokarz coś źle zrobił

_________________
?każdy alkohol jest bardzo dobry z wyjątkiem denaturatu, który jest dobry?
viewtopic.php?f=28&t=9240


Na górę
Post: ndz mar 02, 2014 5:46 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Jak przyhamujesz ręcznym to czuć bicie na dźwigni?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: ndz mar 02, 2014 5:53 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Witam

A tego to nie sprawdzałem. Jak będzie czuć to co...tokarz dał ciała?


Na górę
Post: ndz mar 02, 2014 6:27 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 18, 2012 8:18 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: KLI, wawa
najwyraźniej

_________________
?każdy alkohol jest bardzo dobry z wyjątkiem denaturatu, który jest dobry?
viewtopic.php?f=28&t=9240


Na górę
Post: wt mar 04, 2014 7:59 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Ok Pany

NuVo dzięki za podpowiedź. Bębny zostały poprawione i pedał już nie pulsuje. Tylko teraz osłabły mi trochę heble.. nie wiem dlaczego... czy się tłoczki na tyle bardziej rozeszły... szlak wie.
Odpowietrzyć jeszcze raz.... ?


Na górę
Post: wt mar 04, 2014 8:02 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Ile tokarz liznął bębnów? samoregulatory masz sprawne?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: wt mar 04, 2014 9:05 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Łącznie wyszlo 1 mm. Poprzednio pięć dych i teraz tak samo... Samoregulatory dzialaja ...hym jak to sprawdzić? Jak rozbieralem wszystko to chodziło to bez problemu.. Wszystko wyczyszczone.


Na górę
Post: pt mar 07, 2014 11:47 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Uklad odpowietrzony i wygląd na to, że teraz jest ok. Pojeździmy zobaczymy.


Na górę
Post: śr kwie 09, 2014 4:53 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Witam

Pany znów problem. Zgnił przewód od pompy do lewego koła. Kupiłem u Sławka przewód dedykowany do vitary i pojawił się problem... końcówka przewodu jest inna niż oryginał w vitarze.
Obrazek

Do przewodu hamulcowego jak i do pompy wkręca się dosłownie na 2-3 zwoje... też tak macie. W sumie grzebałem w sklepach i końcówki są tylko takie.. tzn. gwint zaczyna się od powiedzmy 4 mm na końcówce. Porodźcie co zrobić... montować, czy coś innego szukać. Byłem u mechanika i zrobić mi nowy przewód na starych końcówkach z oryginalnego przewodu, ale zatłoczył mi końcówkę przewodu w "V" co niestety poskutkowało tym, że przewód cieknie... pytałem innych i nie mają maszyny, żeby zatłoczyć w grzybka...
Poradźcie coś :?


Na górę
Post: czw kwie 10, 2014 9:20 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Kup sobie odpowiednią zaciakarkę albo pożycz od kogoś. Bo te co robią "V" to sie do niczego nie nadają.

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: pt kwie 11, 2014 5:50 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Sam już nie wiem... co każdy z vitary kupuje zaciskarki.. Pomysł dobry, ale wyczytałem na forum, że gwint to standard M10x1 i jestem ciekawy, czy montujecie takie końcówki jak na zdjęciu powyżej..


Na górę
Post: pn sie 11, 2014 7:45 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Bry

Pany mam dziwny problem.. Im więcej zużyją się klocki i szczęki z tyłu, tym pedał hamulca niżej łapie. Po ostatnim poligonie, tak klocki się zużyły, że nie miałem hamulców. Dopiero po 5-6 pompowaniach hamulcem, zaczynało coś hamować. Z klocków z przodu zostało około 3-4 mm. Za każdym razem tak mam. Po wymianie kpl. przód i tył wszystko wraca do normy.. Zastanawiające jest to, ponieważ w plaskaczu nawet jak nie ma klocków to hamulec tak samo łapie.. Możecie coś podpowiedzieć ? Gdzie leży problem, pompa ? Brak tarcz z tyłu ?

Pozdro
Jakub


Na górę
Post: pn sie 11, 2014 12:59 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Samoregulatory w tylnych hamulcach sprawdź. One odpowiadają za reuglację odległości szczęka-bęben. Lubią się zapiec lub zardzewieć jak się dużo po błocie i wodzie jeździ.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn sie 11, 2014 1:30 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
NuVo pisze:
Samoregulatory w tylnych hamulcach sprawdź. One odpowiadają za reuglację odległości szczęka-bęben. Lubią się zapiec lub zardzewieć jak się dużo po błocie i wodzie jeździ.


NuVo i za to wszystko one odpowiadają ???? Fakt z tymi samoregulatorami coś nie jest tak, bo nie mam ręcznego, nawet przy nowych szczękach..


Na górę
Post: sob sie 16, 2014 2:20 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Pany i cenzura wielka. Dziś zabrałem się za wymianę klocków z przodu i oto co zobaczyłem :

Obrazek
Obrazek

Tarcze były wymienione w lutym tego roku. Przejechały max. 600-700 km..
Pany co mogło się stać.. tylko prawa tarcza jest pęknięta.. lewa jest ok... i na dodatek to TRW - masakra. :evil: :!:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl