suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 10:43 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw paź 02, 2008 12:36 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
jezdze normalnie bezproblemu
i nigdy niewadomo kiedy naciskajac hamulec leci on w podloge
zeby zahamowac musze podpompowac.
potem wszystko wraca do normy az do kolejnego razu

tak jakby sie cos zapowietrzalo
naarzie kupilem nowe gumki do zacisków i chche wymienic

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: czw paź 02, 2008 12:43 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
milas pisze:
....i nigdy niewadomo kiedy naciskajac hamulec leci on w podloge
zeby zahamowac musze podpompowac....

Opisz szczegółowo auto i co modyfikowałeś/naprawiałeś ostatnio. Bez tego nikt nie będzie w stanie Ci nic podpowiedzieć.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: czw paź 02, 2008 1:04 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
według mnie problem jest w tylnych kołach lub pompa siadła ale bardziej tył

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: czw paź 02, 2008 1:37 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
osattnio wymienialem szczeki z tylu
i reczny byl srednio okolo tygodnia potem zesłabl i juz go niema

pozatym jesli mowa o modyfikacjach to lift na BW e36 z tylu z przodu mercedes

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: czw paź 02, 2008 1:54 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Jak lift, to sprawdź regulator.

W bębnach są samoregulatory - posprawdzaj je, bo mi podczas montażu cylinderka wypadła jedna sprężynka na nich i nie działały. Poprawione i jest git.

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: czw paź 02, 2008 2:15 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
a co w tym regulatorze moze byc nietak ?
i jak temu zaradzic?


lift robilem rok temu a problemy zaczely sie teraz

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: czw paź 02, 2008 2:17 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
regulator masz przy sierzancie. Ja go wywaliłem, bo był zarddzewiały i nie dał się wyregulować. Poszukaj na forum. już było opisane.

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: czw paź 02, 2008 4:48 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
milas pisze:
pozatym jesli mowa o modyfikacjach to lift na BW e36 z tylu z przodu mercedes

Jeśli ten efekt pojawia się po tym jak skrecisz maksymalnie kierownicę, to zobacz czy przypadkiem zacisk hamulcowy nie jest, przy maksymalnym skręcie, wypychany przez spreżynę zawieszenia.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: czw paź 02, 2008 9:16 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
a wierz ze moze cos wtym jest
musze pogrzebac
dzieki za sugestie

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: śr paź 15, 2008 3:25 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
wymienilem
gumki na przednich zaciskach
tlok juz mocno zardzeweialy wyczyszczony i wsadzony na nowych gumach
z tylu nowe cylinderki
nowy plyn hamulcowy- starego bylo malo
teraz nalalem dopełna i przy pracy troche wywalilo nazewnatrz.
układ odpowietrzony ale hamowanie na maxa wcisnietego pedalu jest znikome nawet na paisku nieblokuje kol :x

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: śr paź 15, 2008 6:35 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Jak masz świerze klocki, to nic dziwnego - musi się dotrzeć.

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: śr paź 15, 2008 6:50 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
milas pisze:
...układ odpowietrzony ale hamowanie na maxa wcisnietego pedalu jest znikome nawet na paisku nieblokuje kol :x

Wygląda na to że pompa umarła.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: śr paź 15, 2008 7:13 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
kosciej pisze:
Jak masz świerze klocki, to nic dziwnego - musi się dotrzeć.
Absoultnie się nie zgadzam. Hamulce mogą być ciut gorsze, ale nie tak :?. Nigdy po wymianie klocków takich akcji nie miałem, nawet w Vitarze, jak się pokusiłem pordzewiałą tarcze zostawić (grubość była prawie jak nówka, ale dość długo stała).

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: śr paź 15, 2008 8:56 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
milas pisze:
wymienilem
gumki na przednich zaciskach
tlok juz mocno zardzeweialy wyczyszczony i wsadzony na nowych gumach
z tylu nowe cylinderki
nowy plyn hamulcowy- starego bylo malo
teraz nalalem dopełna i przy pracy troche wywalilo nazewnatrz.
układ odpowietrzony ale hamowanie na maxa wcisnietego pedalu jest znikome nawet na paisku nieblokuje kol :x


ale pedał wpada jak wszesniej
czy bierze wysoko ale siła hamowania jest słaba :?:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: czw paź 16, 2008 6:21 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
pedal niewpada do podlogi
ale niama kwesti podhamowywania
w momencie jak naciskam maxymalnie pedal to delikatnie zaczyna hamowac .
pedal jest wtedy 2/3 wcisniety
tłoczki zprzody byly bardzo zasniedziale wyczyscilem je i przejechalem papierkiem sciernym 800
chyba bede musial je wymienic i jeszcze raz odpowietrzyc
slyszalem ze tłoczki z tico i matiza pasujai kosztuja 45 zl
bo suzuki to tylko kpl za 1000

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl