suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 6:15 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw paź 23, 2008 10:57 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2008 8:47 am
Posty: 342
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
No tak 2 sekcje pompy to tył i przód - patrząc na pompe od strony serwa.
Sekcja tylna nawet w orginale idzie jednym przewodem do tyłu i jest rozgałęziana przy prawym tylnym tłoczku (czasem po drodze jest jeszcze korektor - ale u mnie fabrycznie nie ma - są jakieś ustrojstwa obok pompy)
Sekcja przednia albo j/w albo ma 2 wyjścia z pompy na lewo i prawo.

_________________
Na czarne: Toyota Corolla AE92 Si 1,6 16v 1991r
VOLVO V70 2,4 LPT 1998r.
Na "nieczarne": BRAK :(


Na górę
Post: czw paź 23, 2008 7:11 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Raczej nie na prawo i lewo, tylko po przekątnej te sekcje - taka jest opcja - albo jedna seksja przód, druga tył...
Ale nie o tym chciałem... :mrgreen:
U mnie hamulce sypią się konkretnie :(
Zaczęło się od tego, że miałem w układzie zielony płyn R3 zamiast DOT4...
1. Poszły gumki między zbiorniczkiem a pompą - gdzie takie można dostać, żeby zmienić?
2. Mam chyba zapowietrzony układ - za pierwszym razem hamulec wpada sporo głębiej, potem dopiero rośnie... Jutro będę walczył z odpowietrzeniem. Ale chciałbym najpierw skołować gumki między pompe a zbiorniczek... :roll:
3. Wsadzona została reperaturka pompy - już nie dobija do dna... :roll:
4. Tylne hamulce są dość nikczemne, ale ręczny też... Podejrzewam okładziny/samoregulatory... Jaki może być koszt samoregulatorów w razie czego? Bo okładziny i bębny to wzrokowo sprawdzić sobie moge...

Generalnie zależy mi na tym, zeby przestał uciekać płyn, bo leci po pompie i na blache :/ Ma ktoś pomysł skąd dobrać te gumy?
Pozdrawiam.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: czw paź 23, 2008 8:03 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
zax pisze:
..
Zaczęło się od tego, że miałem w układzie zielony płyn R3 zamiast DOT4...
...
A nie DOT3 powinno być ? ;-)

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: czw paź 23, 2008 8:41 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Zielony był, a ma być żółty... :roll:
Albo musze zabić mechanika :mrgreen:
Ale przypuszczam, że DOT4 jednak... :)

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: czw paź 23, 2008 8:59 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
Powinno być napisane na dekielku od zbiorniczka wyrównawczego ;-) U mnie DOT-3 jest, co nie znaczy, że u Ciebie też powinno - Vitara ma taki urok, że co egzemplarz to inna :D

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: czw paź 23, 2008 11:16 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Musze zerknąć... Tak, czy siak leci po pompie. Ma ktoś jakis pomysł na zastąpienie oryginalnych gumek?
Albo uszczelnienie?
Albo inne twórcze pomysły? :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pt paź 24, 2008 8:31 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2008 8:47 am
Posty: 342
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Gumki możesz spróbować dopasować z jakiejś innej pompy ham - np na szrocie.
Co do płynu to u mnie - Sidekick ad92 na zbiorniczku też jest dot3 i taki mam zalany, kolor płynu zdaje się nie jest ważny.

_________________
Na czarne: Toyota Corolla AE92 Si 1,6 16v 1991r
VOLVO V70 2,4 LPT 1998r.
Na "nieczarne": BRAK :(


Na górę
Post: pt paź 24, 2008 9:12 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
No to mnie w ch.a robią, ze gumki poszły od złego płynu...? :roll:

A ktoś z forumowiczów już coś takiego kombinował? :)

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pt paź 24, 2008 7:57 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
a ja slyszalem ze to obojetne czy dot 3 czt dot 4 byle ich niemieszac
ja wlalem zolty dot 4. hmmmm moze dlatego slabo hamuje

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: sob paź 25, 2008 12:15 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2008 8:47 am
Posty: 342
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Siła hamowania od tego nie zależy ale jest mozliwe że rozpuści większość uszczelnień.

_________________
Na czarne: Toyota Corolla AE92 Si 1,6 16v 1991r
VOLVO V70 2,4 LPT 1998r.
Na "nieczarne": BRAK :(


Na górę
Post: sob paź 25, 2008 8:32 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Można lać dot-3 i dot-4 zamiennie byle nie mieszać. Jedyna w nich różnica, to temperatura wrzenia. DOT-4 ma wyższą.

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: sob paź 25, 2008 9:13 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
DOT-y można mieszać. Ale R3 już nie :mrgreen:
W każdym razie już nic nie pozostało tylko zmienic te nieszczęsne gumki pod zbiorniczkiem, żeby płyn nie spitalał i z tyłu rozebrać bębny i zerknąć co z regulatorami i okładzinami :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: sob paź 25, 2008 3:24 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
a ja dzis zaobserwowalem cos ciekawego
wciskam hamulec a puszczajacx go silnik wchodzi na obroty o 500obr

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: sob paź 25, 2008 7:36 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Może jak zimny to tak jak u mnie po prostu skaczą obroty? :)
Bo serwo raczej nic wspólnego z tym mieć nie może...
Światła Ci normalnie świecą?
Może porządne zwarcie masz i alternator mocno silnik obciąża? :lol:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: sob paź 25, 2008 8:39 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2008 8:47 am
Posty: 342
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Może to być spowodowane własnie nieszczelnością w układzie podciśnienia do wspomagania - rurki i samo serwo.

_________________
Na czarne: Toyota Corolla AE92 Si 1,6 16v 1991r
VOLVO V70 2,4 LPT 1998r.
Na "nieczarne": BRAK :(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl