suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 10:51 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: pt gru 19, 2014 12:19 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Nie ma korektora w wersji z ABS. Odpowietrza się po kolei: tylne prawe, tylne lewe, przednie prawe, przednie lewe.

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: pt gru 19, 2014 12:40 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt mar 25, 2011 11:04 am
Posty: 71
koziołek pisze:
Nie ma korektora w wersji z ABS. Odpowietrza się po kolei: tylne prawe, tylne lewe, przednie prawe, przednie lewe.


O widzisz jeśli to prawda to byłoby świetnie, wtedy sprawa jest raczej banalnie prosta :) Po innych forach wyczytałem jeszcze, że auta z ABS powinno się zaczynać od przodu, czy u siebie też tak odpowietrzałeś jak opisujesz :?:


Na górę
Post: pt gru 19, 2014 12:50 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Jeśli tylko wymieniasz klocki/okładziny to zazwyczaj nie ma potrzeby odpowietrzania dopóki nie rozpinasz układu hydraulicznego. Zapowietrzone hamulce raczej nie mogą być przyczyną blokowania koła.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt gru 19, 2014 1:06 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt mar 25, 2011 11:04 am
Posty: 71
danthe pisze:
Jeśli tylko wymieniasz klocki/okładziny to zazwyczaj nie ma potrzeby odpowietrzania dopóki nie rozpinasz układu hydraulicznego. Zapowietrzone hamulce raczej nie mogą być przyczyną blokowania koła.


Niestety rozpinałem hydraulikę bo całe zaciski czyściłem i malowałem i wtedy odpowietrzyłem tylko przód, o dziwo wszystko dobrze hamuje :shock: Jedyne co podejrzewam, to albo walnięty cylinderek, albo któraś z tych sprężynek, ewentualnie zapieczona linka ręcznego, innej możliwości już chyba nie ma.


Na górę
Post: pn gru 29, 2014 11:27 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt mar 25, 2011 11:04 am
Posty: 71
Panowie, jak radziliście tak też zrobiłem. Po kolei, rozebrałem bębny, wyczyściłem to wszystko, linki ręcznego także. Założyłem nowe szczęki, wcześniej popuszczając ręczny, a później go regulując. Wszystko do kupy, przepłukałem i odpowitrzyłem ze zjajomym cały układ w kolei lewe tylne, w prawym brak odpowietrznika, korektora brak, więc prawe przednie, lewe przednie i raz jeszcze od lewego tylnego przez prawe przednie do lewego przedniego :) Koła już nie blokuje, wszystko ładnie i dobrze hamuje. Reczny trzyma przyzwoicie, po dotarciu jeszcze go doreguluję. Jutro jadę w trasę, zobaczymy jak spalanie i po trasie ugadany jestem na stacji na sprawdzenie parametrów podczas hamowania. Jedyne co mnie jeszcze trochę irytuje to piszczenie klocków z przodu, ale to przy bardzo małej prędkości praktycznie przy samym dojechaniu do świateł, jak radio włączone to już jie słychać :) Puki co wielkie podziękowania dla Was za cenne i pomocne rady, mam nadzieję, że będzie to teraz chodziło jak trzeba. Pozdrawiam


Na górę
Post: pn gru 29, 2014 11:29 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
będzie pan zadowolony 8)














do pierwszego błota :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :P

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: wt gru 30, 2014 10:23 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn sie 16, 2010 11:38 am
Posty: 237
Lokalizacja: Internet
Tak jak pisze Zbyszek - pierwsze większe błoto zweryfikuje działanie hamulców z tyłu, więc jazda na stacje w celu weryfikacji działania szczególnie tyłu to trochę zbędny zabieg - jeśli auto ma być użytkowane w terenie. Myślę że nawet jazda w głębszym śniegu może mieć duży wpływ na działanie tylnych hamulców (podczas jazdy się nagrzeje, wpuści wodę, potem ładnie zamarźnie).

_________________
Vitara 1993r. Soft-top 1.6 8V + gaz


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl