suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 7:07 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: hamulce - tył
Post: sob sty 20, 2007 8:40 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Wymieniłem ostatnio cylinderki z tyłu i szczęki. Oczywiście przy zmianie cylinderków posypał się przewód hamulcowy :wink: więc i on jest nowy. Niestety tył dalej nie hamuje. Czy nasze suzy mają coś w stylu korektora? Bo jak nie, to już nie wiem czemu tył mi niedomaga.. :?

_________________
Pozdrawiam, Karson.
była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
Post: sob sty 20, 2007 8:47 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 1:53 pm
Posty: 170
Lokalizacja: Marki
Karson pisze:
Wymieniłem ostatnio cylinderki z tyłu i szczęki. Oczywiście przy zmianie cylinderków posypał się przewód hamulcowy :wink: więc i on jest nowy. Niestety tył dalej nie hamuje. Czy nasze suzy mają coś w stylu korektora? Bo jak nie, to już nie wiem czemu tył mi niedomaga.. :?


moze to byc wina korektora. bo rozumiem, zescie uklad pozadnie odpowietrzyli. moze to byc problem ze szczekami, jesli masz juz mocno wytarte bebny. wtedy to spawarka i naspawac trzeba na szczeki gwozdzie. (szczegoly dla zainteresowanych na pw) u mnie i u Laco podzialalo. a jak reczny?

_________________
vitka 1.6 16V automat


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 20, 2007 8:53 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Jak kupiłem suzę to tył hamował. Oglądam szczęki i bębny to widać że odrobinę pracują - ścierają się lekko. Ręcznego teraz brak, nawet po podciągnięciu linki. Układ odpowietrzony bardzo dobrze.
Aha.. pedał hamulca jest miękkawy, dopiero za drugim naciśnięciem hamulce łapią mocno. Ale wciąż tylko przód. :?

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 20, 2007 8:59 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
albo jak sugeruje piotr korektor
albo nie odpowietrzyliscie korektora
lub samoregulatory szczek :wink:

ja bym obstawiał samoregulator

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 20, 2007 9:07 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
slaw pisze:
ja bym obstawiał samoregulator

Zapomniałeś Sławku, ze kupowałem jeden samoregulator od Ciebie? :wink: Właśnie dlatego, że był nie tegez. :lol:
Może faktycznie jeszcze ten korektor jest zapowietrzony. :?
Wrzućcie może jakieś fotki poglądowe.:megreen:

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 20, 2007 9:09 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
samoregulator to jedno a montarz to drugie :lol:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 20, 2007 9:20 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
slaw pisze:
samoregulator to jedno a montarz to drugie :lol:

Nie no Sławek... nie rób ze mnie melepety.:mrgreen:

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 20, 2007 9:25 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 1:53 pm
Posty: 170
Lokalizacja: Marki
dziwny jest ten objaw drugiego nacisniecia. przy dobrych hamulcach to pierwszy jak i drugi raz powinny byc takie same. moze to swiadczyc o zlym odpowietrzeniu ukladu. ale znowu brak recznego to albo samoregulatory sie przycinaja albo bebny za bardzo wytarte i wtedy samoregulatory przy maksymalnym rozsunieciu nie sa w stanie spowodowac wlasciwego docisku sczek do bebna a wtedy gwozdzie :wink:

_________________
vitka 1.6 16V automat


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 20, 2007 9:30 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
No dobrze, w takim razie na początek odpowietrzę jeszcze raz cały układ, później przeczyszczę samoregulatory i na koniec wspawam gwoździe. :wink: Albo ja albo hamulce....musze wygrać tę wojnę :mrgreen:

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 20, 2007 10:43 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
na koretorze masz odpowietrzik :?:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 21, 2007 8:34 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
piotr_z pisze:
dziwny jest ten objaw drugiego nacisniecia. przy dobrych hamulcach to pierwszy jak i drugi raz powinny byc takie same. moze to swiadczyc o zlym odpowietrzeniu ukladu. ale znowu brak recznego to albo samoregulatory sie przycinaja albo bebny za bardzo wytarte i wtedy samoregulatory przy maksymalnym rozsunieciu nie sa w stanie spowodowac wlasciwego docisku sczek do bebna a wtedy gwozdzie :wink:



własnie ten ręczny mnie zastanawia
karlson jak bys zdjał beben i zobaczył jaka jest szczelina miedzy szczekami a bebnem
jak wsadzałes szczeki to miałes taki rant na poczatku bebna :?:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 21, 2007 7:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Dobra Sławku ale jutro. Dopiero wróciłem z upalania i ledwo żyję. :wink: Było dziś naprawdę ostro. Czeka mnie suszenie foteli. :mrgreen:

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 01, 2007 8:33 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Powiedzcie, w jakiej kolejności odpowietrzać układ? Od tyłu chyba się powinno, nie?

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 01, 2007 8:56 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
ja zaczyna od tyłu :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 02, 2007 12:45 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 26, 2006 12:37 pm
Posty: 386
Lokalizacja: Bielsko
slaw pisze:
ja zaczyna od tyłu :wink:


Taa, a nie lepiej pierwsze po misjonarsku? :D :D :D
Jak to mówią są dwie szkoły rodzenia, moim zdaniem metoda z rozpoczynaniem od najbardziej oddalonego koła od pomy ham(mam na myśli długość przewodów) jest najszybsza i najskuteczniejsza, kiedyś próbowaliśmy tej metody od najbliższego ale trza było poprawiać, się gdzieś powietrze zakręciło... :D

_________________
była :( Vitka na standartowych 235/75


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl