suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 5:20 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lis 21, 2017 7:35 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz mar 17, 2013 1:37 pm
Posty: 48
Lokalizacja: Grajewo podlaskie
Wymieniałem końcówki drążków kierowniczych krótkie jak i długie i ku mojemu zdumieniu dłuższe końcówki były wygięte. Przy max skręcie zarówno w prawo jak i w lewo drążki ocierają o stabilizator. Łączniki staba są krótkie -porównywałem ze starymi- Nigdy wcześniej tego nie było więc pytam O co cho??
Mieliście takie przypadki??
Nowe też już są wygięte w identyczny sposób.

_________________
2.0 V6 `97
Lift Radzikone +1.18" body


Na górę
Post: śr lis 22, 2017 10:24 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Wywal stabilizator :)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw lis 23, 2017 10:37 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz mar 17, 2013 1:37 pm
Posty: 48
Lokalizacja: Grajewo podlaskie
Już wiem Tak zaczęło się dziać po wymianie wahaczy z orginalnych (2.0V6) na blaszaki z wymiennym sworzniem. Łączniki staba trzeba było odwrócić i przez to stabilizator wyżej sięga aż do drążków kierowniczych. No cóż pojeżdżę jeszcze trochę i znów trzeba będzie zbiężność ustawić. Zastanawiam się nad wyrzuceniem stabilizatora jak pisał Radzik lub przerobieniem łączników. A może macie jakieś sprawdzone patenty tak, żeby stabilizatora nie wyrzucać???

_________________
2.0 V6 `97
Lift Radzikone +1.18" body


Na górę
Post: czw lis 23, 2017 10:30 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 27, 2012 11:06 am
Posty: 583
Lokalizacja: Łańcut / Rzeszów
Ale moment... Chyba nie można tak wymienić z żeliwnych na blaszane nieprzerabiane?
Tzn mocowania pasują, ale rozstaw kół wyjdzie nie ten?


Umiera mi sworzeń i myślę co z tym zrobić...


Na górę
Post: pt lis 24, 2017 11:26 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Wahacze blaszane są 5mm węższe od żeliwnych.
Do seryjnego auta da się je włożyć i tylko minimalna tatra się robi.
Jak masz w 2.0 v6 lift 4" i założysz blaszane wahacze to w momencie jak amor przedni jest na max wysunięty to półosie przestają się mieścić między piastą a mostem. Cytując klasyka "da się tak jeździć". Ale niestety po dupie dostają zarówno przeguby jak i uszczelniacze i podpory w piastach i na przegubach.
Ja nie polecam

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl