suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Traci zbieżnosc co wyjazd w teren
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=14&t=19324
Strona 1 z 1

Autor:  kulako [ wt gru 04, 2018 10:25 pm ]
Tytuł:  Traci zbieżnosc co wyjazd w teren

Mam problem z Vitarką, otóż co wyjazd w teren rozjeżdża się jej zbiezność i kierownica nie stoi prosto podczas jazdy na wprost. Zaczęła się w niej wyrywać przekładnia kierownicza z ramy teraz jest to naprawione ale problem nie ustał. Nie wiem co robić... Nie jest to jakis straszny teren mam ATeki głownie po dawnych żwirowniach jeżdżę, ale doslownie co wyjazd w teren traci zbieżnośc. A może ja jestem przewrażliwiony i po prostu tak ma być i jedynie zdejmować kierownicę i zakładać na prosto? czy jednak jest gdzies klopot i nie powinno tk byc

Autor:  radzik071 [ śr gru 05, 2018 1:14 pm ]
Tytuł:  Re: Traci zbieżnosc co wyjazd w teren

Absolutnie nie może tak być.
Tzn to że zbieżność po wyjeździe w teren się zmienia to normalne, bo wystarczy że sprężyny klapną 2mm i już koła robią się rozbieżnie ale kierownica dalej jest prosto (korygujemy lekko zbieżność i śmigamy dalej).
To o czym Ty piszesz, czyli krzywo kierownica po jeździe w terenie to zupełnie co innego.
Oznacza to że coś się przestawia lub krzywi po jeździe w terenie. Może ktoś Ci za słabo wspawał mocowania przekładni w ramę ? Wspawane są tam 3 tulejki w ramę i ob spawane obustronnie do podłużnicy ramy ?
Może giąć się też drążek środkowy lub końcówki.
Najczęściej jednak gnie się mocowanie wąsa lub sam wąs jak na foto.
( po prawej na zdjęcie widać wygięte mocowanie wąsa i zwichrowany wąs - po lewej obie części są proste)
Obrazek

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/