suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
Traci zbieżnosc co wyjazd w teren http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=14&t=19324 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kulako [ wt gru 04, 2018 10:25 pm ] |
Tytuł: | Traci zbieżnosc co wyjazd w teren |
Mam problem z Vitarką, otóż co wyjazd w teren rozjeżdża się jej zbiezność i kierownica nie stoi prosto podczas jazdy na wprost. Zaczęła się w niej wyrywać przekładnia kierownicza z ramy teraz jest to naprawione ale problem nie ustał. Nie wiem co robić... Nie jest to jakis straszny teren mam ATeki głownie po dawnych żwirowniach jeżdżę, ale doslownie co wyjazd w teren traci zbieżnośc. A może ja jestem przewrażliwiony i po prostu tak ma być i jedynie zdejmować kierownicę i zakładać na prosto? czy jednak jest gdzies klopot i nie powinno tk byc |
Autor: | radzik071 [ śr gru 05, 2018 1:14 pm ] |
Tytuł: | Re: Traci zbieżnosc co wyjazd w teren |
Absolutnie nie może tak być. Tzn to że zbieżność po wyjeździe w teren się zmienia to normalne, bo wystarczy że sprężyny klapną 2mm i już koła robią się rozbieżnie ale kierownica dalej jest prosto (korygujemy lekko zbieżność i śmigamy dalej). To o czym Ty piszesz, czyli krzywo kierownica po jeździe w terenie to zupełnie co innego. Oznacza to że coś się przestawia lub krzywi po jeździe w terenie. Może ktoś Ci za słabo wspawał mocowania przekładni w ramę ? Wspawane są tam 3 tulejki w ramę i ob spawane obustronnie do podłużnicy ramy ? Może giąć się też drążek środkowy lub końcówki. Najczęściej jednak gnie się mocowanie wąsa lub sam wąs jak na foto. ( po prawej na zdjęcie widać wygięte mocowanie wąsa i zwichrowany wąs - po lewej obie części są proste) |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |