suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Zaślepiony przewód hamulcowy
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=14&t=19595
Strona 1 z 1

Autor:  Dzoker [ wt kwie 30, 2019 5:55 pm ]
Tytuł:  Zaślepiony przewód hamulcowy

Witam,
zauważyłem, że przy hamowaniu pedał hamulca lekko wpada i dopiero łapie. Inna sprawa, że po jakimś czasie ubyło mi płynu hamulcowego. Jak wszedłem pod spód zauważyłem, że jeden z przewodów jest zaślepiony i stamtąd sobie troszkę kapie ale szczerze mówiąc nie mam pomysłu dokąd on powinien oryginalnie iść. Czy ktoś może mi podpowiedzieć? Bo oczywiście chcę to zrobić jak należy tylko nie mam pojęcia co z nim zrobić. Drugi przewód idzie do prawego bębna a z niego dopiero wychodzi do lewego i z tego co znalazłem to tak jest oryginalnie. Po co więc ten przewód który u mnie jest tak nieudolnie zaślepiony?
Pozdrawiam

Autor:  wiesiu [ wt kwie 30, 2019 9:52 pm ]
Tytuł:  Re: Zaślepiony przewód hamulcowy

Z tego co patrzyłem w katalogu części suzuki to wersja bez ABS ma dwa przewody idące do tyłu i tam trafiają do regulatora siły hamowania a z niego dopiero pojedynczym na hamulce zgodnie z tym co napisałeś. Może masz usunięty korektor i ktoś tak zrobił przy okazji nieudolnie zaslepiajac.

Przykład loga z ABS :
http://www.catcar.info/suzuki/?lang=en& ... gzOQ%3D%3D

Przykład bez ABS:

http://www.catcar.info/suzuki/?lang=en& ... gzOA%3D%3D

Autor:  Dzoker [ śr maja 01, 2019 5:06 am ]
Tytuł:  Re: Zaślepiony przewód hamulcowy

Ma to sens. Trzeba będzie w takim razie to sprawdzić i jeszcze raz porządnie zaślepić.

Autor:  radzik071 [ śr maja 01, 2019 1:37 pm ]
Tytuł:  Re: Zaślepiony przewód hamulcowy

jak nie ma korektora to całkiem ten przewód wywal. On idzie od trójnika obok rozrusznika. Ten trójnik też możesz ominąć, tak żeby z prawej przedniej sekcji pompy, przewód hamulcowy szedł prosto do prawego przedniego koła.

Autor:  Dzoker [ śr maja 01, 2019 9:49 pm ]
Tytuł:  Re: Zaślepiony przewód hamulcowy

radzik071 pisze:
jak nie ma korektora to całkiem ten przewód wywal. On idzie od trójnika obok rozrusznika. Ten trójnik też możesz ominąć, tak żeby z prawej przedniej sekcji pompy, przewód hamulcowy szedł prosto do prawego przedniego koła.


No i to chyba będzie najlepsze i najbezpieczniejsze rozwiązanie. Dzięki wielkie bo naprawdę miałem niezłą zagadkę o co chodzi z tym przewodem :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/