suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 5:04 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt mar 15, 2022 12:28 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz wrz 05, 2021 7:48 pm
Posty: 15
Silnik: 1.6 16v
Rok prod.: 1993
Witam.
Muszę się zabrać za regenerację zacisku i pytanie jak w tytule:
Macie jakiś patent na zabezpieczenie przewodu ( bez zginania i ściskania ) aby płyn hamulcowy nie wykapywał?
Na jutubach widziałem, jak facet wkręcał zwykłą śrubę z nakrętką. Da się tak? A jeśli tak - jaki rozmiar śruby?

_________________
Suzuki Vitara 1.6 16v 1993 Lift ORE 2"


Na górę
Post: wt mar 15, 2022 2:17 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
wystarczy zcisnąć elastyczne przewody hamulcowe. Możesz to zrobić zwykłymi kombinerkami (rękojeść kombinerek ściskasz takimi zwykłymi obejmami zaciskowymi). Dobre do tego są też szczypce "morsy" lub takie coś: https://allegro.pl/oferta/zaciski-szczy ... 5872cbab34

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt mar 15, 2022 2:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob mar 10, 2018 12:43 pm
Posty: 274
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: H20A
Model: Vitara Long
Rok prod.: 1998
Jeszcze prostsze to zablokować pedał hamulca w pozycji chociaż trochę nacisnietej i lecieć nie będzie.

_________________
———————————————————–—
Vitara Long H20A automat 1998


Na górę
Post: śr mar 16, 2022 9:53 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz wrz 05, 2021 7:48 pm
Posty: 15
Silnik: 1.6 16v
Rok prod.: 1993
Jeszcze jedno pytanie: Czy mam wymieniać zaciski? Półtorej godziny czyściłem i efekt jest taki:
Obrazek

_________________
Suzuki Vitara 1.6 16v 1993 Lift ORE 2"


Na górę
Post: czw mar 17, 2022 11:31 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
W zacisku ważne jest aby osadzenie uszczelki było gładkie i bez wżerów (ten dolny rowek). Dodatkowo mocowanie osłony przeciwkurzowej też powinno być poprawne - ten górny rowek.
Najważniejsze aby tłoczek nie miał wżerów.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw mar 17, 2022 10:22 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz wrz 05, 2021 7:48 pm
Posty: 15
Silnik: 1.6 16v
Rok prod.: 1993
No właśnie. Rowki poczyściłem jak mogłem, również szczotką na wiertarce. Idealnie nie jest, ale więcej użarać mi się z tym nie chce. Co ma być to będzie, choć na pewno nie gorzej. BTW: obydwie prowadnice mam takie same - tzn nie zauważyłem, żeby któraś była "prowadząca". Rozumiem, że "ten typ tak ma"?

Stare tłoczki wyglądały tak (zdjęcie po szybkim oczyszczeniu):
Obrazek
Zacisk po mojej amatorskiej regeneracji:
Obrazek

_________________
Suzuki Vitara 1.6 16v 1993 Lift ORE 2"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl