suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Rozwalona geometria po jeździe w terenie
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=14&t=2786
Strona 1 z 2

Autor:  Murzyn [ ndz sty 10, 2010 9:22 pm ]
Tytuł:  Rozwalona geometria po jeździe w terenie

Niestety dzisiejszy wyjazd nie obyło się bez komplikacji.

Może ktoś podpowie co mogło się stać i jak to naprawić.

Prawdopodobnie auto na skreconych kołach zesliznelo się w bok i uderzyło lekko w twarda ścianę. Efekt jest taki ze już na oko geometria jest skopana, ale nie widać kompletnie żadnych uszkodzeń mechanicznych.

Auto żeby jechalo prosto musi mieć kierownicę pod kątem prostym

zrobić tylko geometrie i płac resztę czy doszukiwac się gdzieś uszkodzeń?

Autor:  Przemas601 [ ndz sty 10, 2010 9:34 pm ]
Tytuł:  Re: Rozwalona geometria po jeździe w terenie

Zależy jak bardzo jest przestawiona i w którym miejscu. Najczęściej gną się mocowania amora,albo wahacze.

Autor:  Murzyn [ ndz sty 10, 2010 10:05 pm ]
Tytuł:  Re: Rozwalona geometria po jeździe w terenie

Mocowanie amora I wahacz to by koło się pochylilo lub zblizylo do nadkola - nie mylę się?
Tego nie ma. Koła są tylko bardzo rozbiezne

Autor:  Przemas601 [ ndz sty 10, 2010 10:08 pm ]
Tytuł:  Re: Rozwalona geometria po jeździe w terenie

Drążki są przymocowane do zwrotnicy od przodu,więc raczej się nie rozciągnęły. Coś innego musiało puścić.

Autor:  slaw [ ndz sty 10, 2010 10:17 pm ]
Tytuł:  Re: Rozwalona geometria po jeździe w terenie

ja obstawiam drażki

Autor:  Murzyn [ ndz sty 10, 2010 10:24 pm ]
Tytuł:  Re: Rozwalona geometria po jeździe w terenie

Tzn ze się skrzywily tak?
Na oko nie widać - kilka osób patrzylo.

Po wypowiedziach wnioskuje ze nie wystaczy ustawić geometrii i mieć wszystko w ... Tylko dokładnie wszystko poogladac.

często Toto się rozwala? Uderzenie tak mi się wydaje nie było mocne - mam gdzieś chyba nawet filmik to zweryfikuje

Autor:  Murzyn [ pn sty 11, 2010 2:09 pm ]
Tytuł:  Re: Rozwalona geometria po jeździe w terenie

Wyglada na to ze wzmocnienie ramy (to do ktorego przymocowane sa wahacze) dostalo kolejnego strzala.

Po pierwszym zahaczeniu korzenia ogladal to milas czy tomek i mowili zeby olac temat. Teraz musialem spasc na ta czesc przy zeslizgu i pewnie sie jeszcze bardziej podgiela. Wszystkie inne elementy wygladaja na cale.

Znacie kogos kto by na to zerkna, i podja sie przywrócenia do stanu pierwotnego? Sam z geometria sobie raczej nie poradeze :(

Autor:  Przemas601 [ wt sty 12, 2010 9:30 am ]
Tytuł:  Re: Rozwalona geometria po jeździe w terenie

Ja powinienem mieć cały element wycięty z auta i mam osłonę.

Autor:  Murzyn [ wt sty 12, 2010 10:50 am ]
Tytuł:  Re: Rozwalona geometria po jeździe w terenie

wspawanie nowego chyba mija sie z celem. Ten trzebaby naciagnac, wzmocnic i jakos chronic.


Mozesz wrzucic foto jak wyglada Twoja oslona?

Autor:  ytomas [ wt sty 12, 2010 10:51 am ]
Tytuł:  Re: Rozwalona geometria po jeździe w terenie

ale murzynowi nie dość że geometria się rozleciała to koło poszło w kierunku drzwi

Autor:  ytomas [ wt sty 12, 2010 10:55 am ]
Tytuł:  Re: Rozwalona geometria po jeździe w terenie

przemasowi chodzi chyba o tą osłonę tu masz fotę
viewtopic.php?f=32&t=2436&hilit=+os%C5%82ona

Autor:  milas [ wt sty 12, 2010 11:19 am ]
Tytuł:  Re: Rozwalona geometria po jeździe w terenie

tez tak mialem . to jest jeden z powodow zmiany na sztywny .
tylne mocowanie wachacza odksztalca sie (belka) i juz kola sie rozjezdzaja
ja tak skrzywilem ze niemoglem wogole skrecac w terenie przez zblocze wyciagarka prostowalem zeby do domu dojechac :|

Autor:  Przemas601 [ wt sty 12, 2010 2:04 pm ]
Tytuł:  Re: Rozwalona geometria po jeździe w terenie

Osłona dużo daje,nie ma opcji uderzenia w belkę,wszystko się ślizga po osłonie.

Autor:  Mundialejros [ wt sty 12, 2010 2:29 pm ]
Tytuł:  Re: Rozwalona geometria po jeździe w terenie

też mam przestawione kierownica o 90 stopni po strzale w korzeń ale ewidentnie sa poprzecinane silentbloki na wachaczu , koło sie cofneło do tyłu , polibusze beda jak bedzie świerza kassa

Autor:  Murzyn [ wt sty 12, 2010 2:39 pm ]
Tytuł:  Re: Rozwalona geometria po jeździe w terenie

W któryms wątku (chyba o sztywnym moscie) pytalem wlasnie o elementy newralgiczne w vitarze. Jak bym pomyslal ze to wzmocnienie nie jest pancerna, albo by ktos podpowiedzial ze latwo je uszkodzic, to pewnie taniej by wyszlo zalozenie oslony niz naprawa tych uszkodzen :(

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/