suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 5:19 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 120 21 22 23 24 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz sty 11, 2015 11:47 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
panowie pytanie mam odnośnie połączenia do zacisków meganki, chodzi o odcinek elastyczny przy zacisku, w meganie było to zmontowane tak że do zacisku dochodził miedziany zakończony stożkiem, teraz daję elastyczny i wszystkie które są w sklepie zakończone są stożkiem ale wklęsłym, uszczelni się to?? jakie dawaliście przewody??

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: ndz sty 11, 2015 2:28 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Było coś o tym parę stron wcześniej viewtopic.php?f=14&t=361&start=270
A jak nie to odezwij się do Radzika. Ma to u siebie w zestawie i pewnie podpowie.


Na górę
Post: ndz sty 11, 2015 9:47 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 29, 2013 9:28 am
Posty: 280
Lokalizacja: Garwolin
ja mam do nich elastyczne przewody od MB ml w163 2.7d z tylnych zacisków i 0 nieszczelności w układzie.


Na górę
Post: śr paź 07, 2015 7:51 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 19, 2012 6:38 pm
Posty: 115
Lokalizacja: Głogów Małopolski
Mam pytanie czy zaciski od scorpio mk1 różnią się od mk2

_________________
Vitarka 1,6 8v 1990 troszkę wyżej i wolniej co by się lepiej w terenie jeździło ;)


Na górę
Post: śr paź 07, 2015 10:01 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
na pewno są bardziej zardzewiałe :mrgreen:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pt paź 09, 2015 9:13 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Jest to sens ładować stare rumple które trzeba reanimować?

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: czw lis 12, 2015 8:20 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Mam z tyłu zaciski od gofra trójki i dość rzadko używałem ręcznego w vitarze (tj z raz na rok) :mrgreen:
Na wd40 rozruszalem jedna dzwigienke, drugi zacisk rozebralem. Reczny zaciaga sie swietnie, ale dzwigienki nie maja sily sie cofac. Ten mechanizm sie jakos rozbiera? Fabryczne sprezynki nie daja rady i musze pomagac srubokretem :D

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: czw lis 12, 2015 9:17 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Linka Ci się czasami nie zapiekła?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: sob lis 14, 2015 9:24 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
NuVo pisze:
Linka Ci się czasami nie zapiekła?

Nie, bo wajcha zaciagam reczny calkiem lekko, a jak odpialem linke to i tak nie wraca ta dzwigienka od zacisku.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: ndz lis 15, 2015 11:10 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
to czeka Cie regeneracja zacisku
albo kup inny

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: sob lis 21, 2015 5:03 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Tylko pytam, czy ktoś wie, jak to się rozbiera, bo tłoczki wyjąłem i nie mam pojęcia jak wyciągnąć te elementy, które powodują przekręcanie tych gwintów.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: sob lis 21, 2015 8:18 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Maciek mi to ogarniał jak miałem zaciski scorpio bo to ostro porypana konstrukcja i jakoś mi się nie chciało w nią zagłębiać.
kup se zacisk :wink:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr kwie 06, 2016 9:22 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz maja 24, 2015 7:15 pm
Posty: 13
Słuchajcie mam problem z odpowietrzeniem hamulców po zmianie na tarcze + zaciski megane 2. Zrobione mam to tak : od korektora przewód nowy miedziny do przewodu gumowego , następnie mam trójnik i z niego na prawą strone miedziany do gumowego i potem kawałek miedziaka do zacisku tak samo z drugiej strony. Układ zalany nowym płynem . Odpowietrzany od tylnego lewego koła, prawy tył , prawy przód , lewy przód. Efekt jest taki ,źe pedał przez pierwsze dwa wcisniecia jest miekki za trzecim razem twardy. Czyli układ zapowietrzony , powtarzałem odpowietrzanie kilka razy , w miedzy czasie odpowietrzyłem teź korektor siły hamowania , i ciągle jest tak samo. Dodam ,źe na łączeniach przewodów nie ma oznak wycieku, ale i tak dla pewności dociągnołem wszystko jeszcze raz. Ma ktoś jakiś pomysł co jeszcze zrobić?


Na górę
Post: czw kwie 07, 2016 9:07 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Hej

http://radzikone.pl/instrukcjatarcze.html

Robiłem na Radzika zestawie takie coś u siebie. Nie mialem problemów. Polukaj w instrukcje. Może masz coś inaczej. :wink:


Na górę
Post: pt kwie 08, 2016 7:23 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
A odpowietrzniki masz na samej górze zacisków ?
Kiedyś odpowietrzałem w jakiejś zmocie heble to trzeba było na odkręconych zaciskach robić bo odpowietrznik był z boku.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 120 21 22 23 24 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl