suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Demontaż i naprawa przekładni kierowniczej - INSTRUKCJA
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=14&t=4184
Strona 3 z 7

Autor:  WOLVERINE [ czw cze 23, 2011 8:51 pm ]
Tytuł:  Re: Demontaż przekładni kierowniczej - INSTRUKCJA

http://lh5.ggpht.com/_f7bptoqnr7w/TNWqn ... 0_0090.JPG

dobra mądrale ;) czym ściągnąć wąs? męczyłem dziś 2 godziny, podważanie, młotkowanie, modły nie pomogły. Aktualnie odkręciłem nakrętkę 30tkę i jakim sprytnym ściągaczem potraktować wąs by zeszło z wieloklina?

ew inne pomysły jak odłączyć przekładnie od wąsa mile widziane...

Autor:  NuVo [ czw cze 23, 2011 9:28 pm ]
Tytuł:  Re: Demontaż przekładni kierowniczej - INSTRUKCJA

Z tego co wyczytałem to najpierw podważałeś, biłeś młotkiem a po dwoch godzinach odkręciłeś nakrętkę która to trzyma... :lol:
( nie mogłem sie powstrzymać,sorki)

A tak poważnie to jedynym ściągaczem u mnie za każdym razem był młotek.Bez filozofii. Spróbuj może ściągaczem do łożysk?

Autor:  piotrk [ czw cze 23, 2011 9:43 pm ]
Tytuł:  Re: Demontaż przekładni kierowniczej - INSTRUKCJA

są ściągacze do końcówek drążków ... i takim właśnie należy to zdjąć ;-) jak się działa osiowo to dwoma palcami można wszystko rozmontować. Jak się wali młotem, to można coś wygiąć, zepsuć, gwint zeklepać ...

Autor:  NuVo [ pt cze 24, 2011 7:26 am ]
Tytuł:  Re: Demontaż przekładni kierowniczej - INSTRUKCJA

Młotem się nie waliło, tylko pukało z wyczuciem.Tylko że ja najpierw ściągnąłem końcówkę drążka, wyciągnąłem całą przekładnię i dopiero wąs ściągałem. Jak masz to jeszcze w aucie to faktycznie, zrób tak jak pisze piotrk.

Autor:  WOLVERINE [ pt cze 24, 2011 9:34 am ]
Tytuł:  Re: Demontaż przekładni kierowniczej - INSTRUKCJA

Hej, fakt napisałem to bez ładu i składu. Najpierw odkręciłem 30tkę a później prosiłem by się odłączyło ;)

delikatnie zejść nie chcę, w weekend spróbujemy ze ściągaczami ;)

Autor:  KonarskiS [ pt cze 24, 2011 3:26 pm ]
Tytuł:  Re: Demontaż przekładni kierowniczej - INSTRUKCJA

Podgrzej z wyczuciem i małym młotkiem wokoło, zejdzie. Ale najlepiej najpierw sciagnac druga strone z gałki

Autor:  NuVo [ ndz cze 26, 2011 8:43 am ]
Tytuł:  Re: Demontaż przekładni kierowniczej - INSTRUKCJA

Nie zapomnij o tym że ten wąs trzeba jeszcze później tam założyć...

Autor:  maksor5 [ czw wrz 22, 2011 10:11 pm ]
Tytuł:  Re: Demontaż przekładni kierowniczej - INSTRUKCJA

Witam mam pytanko odnośnie tej "rureczki" w której jest ok 20 kulek, mianowicie zablokowało mi przekładnie, wykręciłem, rozebrałem i się okazało że kulka wyleciała z tej "rureczki" wygląda jakby się rurka "rozeszła", czy reanimować tą rurkę czy się powinno lepiej wymienić przekładnie? ew czy można sama rurkę kupić?
pozdr.
i dzięki za odpowiedź

Autor:  michcron [ śr lut 08, 2012 4:51 pm ]
Tytuł:  Re: Demontaż przekładni kierowniczej - INSTRUKCJA

Witam,

Czy ktoś z szanownych forumowiczów wymieniał kiedyś uszczelniacz w przekładni kierowniczej od strony kolumny kierowniczej? Może ktoś wie jak się do niego dobrać, jak i co odkręcić? Może ktoś wie jaki tam jest uszczelniacz?

Pozdrawiam

Autor:  michcron [ czw lut 09, 2012 8:03 pm ]
Tytuł:  Re: Demontaż przekładni kierowniczej - INSTRUKCJA

Uszczelniacz przekładni od strony drążka kierowniczego ma rozmiar 18,7x37x7. Ja kupiłem simering firmy corteco

Autor:  viperecki [ czw lut 16, 2012 11:05 pm ]
Tytuł:  Re: Demontaż przekładni kierowniczej - INSTRUKCJA

może ktos podać wymiary oringów od strony wejścia walka kierowniczego są tam dea jeden duży między główka o obydową i maly na kanale olejowym pilne :cry:

Autor:  michcron [ pt lut 17, 2012 4:57 pm ]
Tytuł:  Re: Demontaż przekładni kierowniczej - INSTRUKCJA

Mierze suwmiarką. Może to ci coś pomoże, co tu wypisuje.

Kołnierz gdzie się ten oring miedzy główką a obudową ma na zewnątrz średnicę 66mm a a w samym rowku średnica 62mm. Oring ma grubość 2,5 mm. Nie chce wprowadzić kogoś w błąd ale wychodzi mi 66x2,5mm jak mierze sam stary oring

Średnica części gdzie się ten drugi oring zakłada to 62 mm, a grubość oringu to 2mm. Nie chce wprowadzić kogoś w błąd ale wychodzi mi 63x2mm jak mierze sam stary oring

Autor:  viperecki [ sob lut 18, 2012 5:51 pm ]
Tytuł:  Re: Demontaż przekładni kierowniczej - INSTRUKCJA

wymiary wydrapalem w googlach dla potomnych jest to 62x3 najlepiej silikonowy cena 2.43 brutto :mrgreen:

Autor:  Browning [ czw paź 18, 2012 10:46 pm ]
Tytuł:  Re: Demontaż i naprawa przekładni kierowniczej - INSTRUKCJA

Czy wałek w przekładni anglika i europejskiej jest taki sam?

Autor:  NuVo [ pt paź 19, 2012 4:46 am ]
Tytuł:  Re: Demontaż i naprawa przekładni kierowniczej - INSTRUKCJA

Tak.

Strona 3 z 7 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/