suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 10:20 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt kwie 09, 2013 5:51 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
koledzy, mam vitare 94r. i mam mega luz na wsporniku drążka kierowniczego, czy ktoś sie orientuje jaka to może być tuleja ?? w senise jaka pasuje ?? czy ktoś ma jakiś manual ? nr. części czy coś ??

czy taka będzie ok ??
http://allegro.pl/tuleja-wspornika-draz ... 78208.html

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: wt kwie 09, 2013 5:59 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Bedzie pasowala. Numer czesci masz podany w aukcji.
Tak poza nawiasem, kupilem ta tuleje. Czas pokaze czy jest cos warta.

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Ostatnio zmieniony wt kwie 09, 2013 5:59 pm przez Art_zgl, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: wt kwie 09, 2013 5:59 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
a ta by pasowała ?? http://allegro.pl/polibusze-suzuki-vita ... 78859.html
może lepsza ??

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: wt kwie 09, 2013 6:41 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
tak ale szczerze mówię że szybko puści
kup ud slawa ze sklepiku i spokój na kilka lat

i temat był już poruszany,tak więc chłopie czytaj więcej

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: wt kwie 09, 2013 6:58 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
kupiłem tą pierwszą gumowo-metalową,
zobaczymy jak będzie sie imało, - zapewne lepiej niż w chwili obecnej (bo teraz wgle sie nie trzymie :lol: ) tylko ciekawe jak długo

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: śr kwie 10, 2013 8:15 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 13, 2012 2:39 am
Posty: 108
Lokalizacja: Kraków/chwilowo Tarnów
Czy w układzie kierowniczym jest tylko jedna taka tuleja?

_________________
Niebieska blaszanka 1.6 8V LPG.


Na górę
Post: śr kwie 10, 2013 8:21 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
tak bo tylko jeden wspornik :P

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: ndz lip 07, 2013 12:02 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw wrz 16, 2010 8:06 pm
Posty: 22
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Jakie są objawy luzu na tej tulejce wspornika i czym może grozić taki luz:?: Możecie wypowiedzieć się na ten temat :?: Widzę, że u mnie też jest, chociaż na przeglądzie nic nie wyszło (luzy na kierownicy w normie), może dlatego, że nie kiwa się na boki tylko przód - tył. Kurde, 165PLN za taką pierdę to sporo :roll: , oczywiście rozumiem, że raz wymieniony oryginał pohula długie lata, więc lepiej w to zainwestować, niż polibusza.

_________________
>> Vitara BLASZAK '91 1.6 8V 3d<<


Na górę
Post: pn lip 08, 2013 7:21 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Jak tuleja wylatana to czuć na kierownicy, zwłaszcza przy hamowaniu. Ale najlepiej położyć się pod auto i ręką poszarpać za drążek. Jak jest wybita to się czeka na wypłatę i szybko leci do ASO po nową. Potem duże imadło i browar na koniec żeby zapomnieć ile tulejka kosztowała. Spokój na następne -naście lat. :mrgreen:

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: pn lip 08, 2013 8:39 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
uważam że elementu układu kierowniczego to raczej nie pierdoły :wink:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn lip 08, 2013 9:43 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw wrz 16, 2010 8:06 pm
Posty: 22
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Apropo hamowania, to wcześniej miałem taki dziwny pulsacyjny, że aż mi noga drgała jak naciskałem hamulec, ale od jakiegoś czasu już tego nie odczuwam (pewnie przyzwyczajenie :) ).
Wiem radzik071, że to nie pierdoły, chodziło mi w sensie, ze taki mały dynks, a tyle złociszy :shock: , ale chyba kupię ten z tuleją za czterdzieści parę, bo roboty z wymianą nie ma dużo, a teraz to za wiele nie jeżdżę Vitarą (250 km max/miesiąc a teren cięższy raczej odpuszczam, bo więcej spraw jest w niej do zrobienia).

_________________
>> Vitara BLASZAK '91 1.6 8V 3d<<


Na górę
Post: pn lip 08, 2013 9:45 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
tanie szybko padają. Jednemu tutaj po trzech tygodniach poleciała. Nie opłaca się.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: pn lip 08, 2013 10:10 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
te polibusze po 40zł nie nadają się do tego zastosowania.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt lip 09, 2013 10:23 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 08, 2011 5:05 am
Posty: 368
Lokalizacja: Puławy
Silnik: J20A
Model: GV
Rok prod.: 1999
mi ta tulejka z alledrogo za 48zł trzyma juz ponad pol roku i jest ok...

_________________
GV 2.0 16V 3d '99

BMW R 1100 GS '99


Na górę
Post: ndz sie 04, 2013 4:26 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lut 02, 2013 4:31 pm
Posty: 27
wiatm!!! gdzie kupić wysyłkowo tuleje drążka żeby mieć pewność że jest oryginalna? w ogóle jak sprawdzić czy jest oryginalna? czy takie oznaczenie wystarczy?

Oryginał suzuki nr 48750-60A00 (to z allegro)

_________________
Jest: Grand Vitara 2004 2.5 trochę terenowa.
Było:Vitara 3D cabrio 98r. 16v 31X10,5 wozi w pracy :D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl