suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 12:23 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw lip 07, 2011 12:07 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Vitka :mrgreen:
Myślał już ktoś nad tym?
Ktoś ma?
Ta osłona i kotwica hamulców bębnowych seryjnie jest przykręcana na 4 śruby do mostu pytanie brzmi: w 1.6 i 2.0 rozstawy śrub są takie same?
Bo może po prostu pasuje zestaw już gotowy np od Hadka ??


Na górę
Post: pn lip 11, 2011 9:42 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 20, 2010 7:48 am
Posty: 92
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Myślałem, dopóki nie zrewitalizowałem tylnych bębnów oraz nie wymieniłem klocków.
Hamuje jak żyleta.
Przestałem myśleć :mrgreen:

Poważnie, w stosunku do masy i osiągów hamowanie w Longu jest bardzo dobre, więc IMO taka modyfikacja to troszkę overkill.

_________________
Vitara Long 2.5 V6 - była


Na górę
Post: pn lip 11, 2011 9:50 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
No nie wiem. W głębszej wodzie hamulce bębnowe przestają działać, a to co zobaczyłem kiedyś po zdjęciu bębnów całkowicie przekonało mnie do hamulców tarczowych.

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: wt lip 12, 2011 12:01 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
gato pisze:
Poważnie, w stosunku do masy i osiągów hamowanie w Longu jest bardzo dobre, więc IMO taka modyfikacja to troszkę overkill.


No tak ale Twoja vitara nie wie co to znaczy taplać się w płynnym błocie i jakbyś miał wymieniać tylne szczęki co większy wypad w teren, to też byś o tym pomyślał :wink:
W serii to ja się zgodzę, ale mojej z tygodnia na tydzień z miesiąca na miesiąc coraz to dalej od serii...

Przy oponach jakie są w planach(32" minimum) mocniejsze hamulce by się przydały, to raz
Wymieniac co wypad szczęki to już będzie stawało się nudne, bo ile można to samo robić :lol:

Trzeba coś wymyślić do 2.0 ;)


Na górę
Post: wt lip 12, 2011 8:32 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 20, 2010 7:48 am
Posty: 92
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Racja, podszedłem do tematu bardziej "on road" :wink:
Choć dziś taki ładny dzień, że nawet ja utaplałem Vitkę trochę w błocku na leśnych duktach. Hamulce nadal ok :mrgreen:

_________________
Vitara Long 2.5 V6 - była


Na górę
Post: wt lip 12, 2011 8:59 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Może taki zestaw jak tu http://4x4.impa.pl/ etap 4 motania tyle że w GV I

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: wt lip 12, 2011 10:09 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Szkoda ze info jest tyle co ja już wiem :wink:
Szkoda, ze nie napisał więcej albo chociaż żeby maila podał ;P


Na górę
Post: śr lip 13, 2011 5:48 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Gościu jest zarejestrowany na dużym forum nazwa użytkownika ''zw'' tak trafiłem na tę stronę

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: śr lip 13, 2011 8:52 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Robsik pisze:
Szkoda ze info jest tyle co ja już wiem :wink:
Szkoda, ze nie napisał więcej albo chociaż żeby maila podał ;P



A co Chcesz wiedziec?


Na górę
Post: śr lip 13, 2011 9:50 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Już napisałem do tegoż osobniak :wink:
Tak sie zastanawiam czy zestaw od gv w ogóle bedzie pasować.

Hadek, Ty robiłeś do 1.6 to te kotwice pod zaciski powinny pasować, później tylko ewentualne dystanse/podkładki by trzeba było dać żeby zacisk ustawić.
Teraz tak piszę co mi do głowy przychodzi ale chyba niedługo porozbieram, pomierzę i sie zabiorę za temat na poważnie.


Na górę
Post: czw lip 14, 2011 10:21 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Tarcze od GV1 odradzam są tak skonstruowane że zacisk wystaje mocno poza tarczę i do większości felg trzeba dystanse stosować minimum 25mm poza tym są wentylowane tak wygląda http://suzuki-czesci.pl/pl/p/Tarcze-hamulcowe-Grand-Vitara-Japan-Line/338

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: pt lip 15, 2011 1:46 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: czw lip 14, 2011 1:18 pm
Posty: 1
Siemano,
tak jak pisałem na mojej stronce miałem tarcze niewentylowane od samuraja i tylne zaciski od forda scorpio z wyjściem na linkę do ręcznego. Mocowanie do zacisków zrobione z oryginalnego mocownia do szczęk - niepotrzebne elementy upalone plazmą i dospawany ajzol do przykręcenia jarzma.

_________________
Moje auta
GV na mostach od gelendy z przełożeniami 5,33 i fabrycznymi blokadami dyfrów załączanymi arbem :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl