suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 2:42 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr paź 19, 2011 8:48 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 03, 2009 10:41 pm
Posty: 274
Lokalizacja: Wlkp.
Aaaa właśnie jak kręce na postoju to słychać syczenie. Rozglądałem się za pompą wspomagania ale nie wiem do końca czy to nawaliło. Syczenie mnie zastanawia ???


Na górę
Post: pt gru 02, 2011 2:57 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 08, 2011 10:34 am
Posty: 216
Lokalizacja: częstochowa
mam teki sam problem i już wiem co sprawdzić, ale mam jeszcze jedno pytanie. czy wasze vitary też mają taki słaby skręt? moja prawie nie skręca. na polnej drodze zawrócić bez dwóch korekt to prawie nie możliwe.

_________________
http://www.youtube.com/user/LSprojekt?feature=mhee#p/a

albo suzuki albo nic.


Na górę
Post: pt gru 02, 2011 3:05 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Moja kręci elegancko 8)

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: pt gru 02, 2011 3:21 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 08, 2011 10:34 am
Posty: 216
Lokalizacja: częstochowa
elegancko to znaczy lepiej jak osobówka? kolegi xj w porównaniu do mojej vitary skręca w miejscu. no a jak jest coś źle to co? i gdzie tego szukać?

_________________
http://www.youtube.com/user/LSprojekt?feature=mhee#p/a

albo suzuki albo nic.


Na górę
Post: pt gru 02, 2011 3:33 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Sprawdź ograniczniki skrętu. Osobówka to nigdy nie będzie, ale skręca elegancko i na tyle wystarczająco że nigdy tego nie analizowałem :wink: :mrgreen:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: pt gru 02, 2011 3:43 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 08, 2011 10:34 am
Posty: 216
Lokalizacja: częstochowa
a gdzie znajdę ograniczniki skrętu?

_________________
http://www.youtube.com/user/LSprojekt?feature=mhee#p/a

albo suzuki albo nic.


Na górę
Post: pt gru 02, 2011 8:09 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt wrz 20, 2011 4:18 pm
Posty: 530
Lokalizacja: Dębe Wielkie / mazowieckie
były vitary z pompą wspomagania na pasku jedno-klinowym?

_________________
Vitara Pickup 1.6 16V 95r
Moja witka :)


Na górę
Post: pt gru 02, 2011 8:13 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 08, 2011 10:34 am
Posty: 216
Lokalizacja: częstochowa
już znalazłem.

_________________
http://www.youtube.com/user/LSprojekt?feature=mhee#p/a

albo suzuki albo nic.


Na górę
Post: pt gru 02, 2011 8:30 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Wejdź pod auto znajdź przekładnię kierowniczą i na wąsie zobaczysz śrubę która przy końcu skrętu opiera się o element ramy.druga jest na ramie i ogranicza ruch wąsa.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt gru 02, 2011 8:55 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 08, 2011 10:34 am
Posty: 216
Lokalizacja: częstochowa
przeszukałem cały dział "Hamulce i układ kierowniczy" i znalazłem opis i zdjęcie. prysłem WD40 i jutro je skręcę. w każdym razie @NuVo i tak dzięki. pozostaje mi jeszcze dobrać się do pompy wspomagania bo oprócz słabego skrętu kierownica ciężko chodzi szczególnie pierwsze 3/4 obrotu, potem jest trochę lepiej. zarzygany zbiorniczek płynu też nic dobrego nie wróży.
jest może jakiś zestaw uszczelek (naprawczy) pompy wspomagania. może przy okazji opłaca zrobić taką a la regenerację.

_________________
http://www.youtube.com/user/LSprojekt?feature=mhee#p/a

albo suzuki albo nic.


Na górę
Post: pt gru 02, 2011 9:15 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Ok, wyprzedzileś mnie w pisaniu posta. Pamiętaj że tam jest nakrętka kontrująca.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: wt gru 06, 2011 1:58 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz cze 19, 2011 1:18 pm
Posty: 236
Lokalizacja: Bydgoszcz
Panowie podepnę się do tematu, mam dziwny problem i nie wiem co jest przyczyną.
Po odpaleniu auta gdy silnik jest jeszcze zimny wspomaganie jest praktycznie zerowe, jak się auto rozgrzeje to wspomaganie jest ale czasami. Raz jest raz nie. I to potrafi się zmienić w ciągu kilku sekund. Najpierw jest przez 10 sek poźniej nie ma, później znowu jest... oszaleć można. Dodam, że jakiś czas jeździłem bez płynu (:/) o czym nawet nie wiedziałem, dolałem i się poprawiło ale nie wiem czy pompa nie dostała w dupę za mocno.... Co może być przyczyną oprócz pompy w razie w? Jak sprawdzić czy to pompa?

_________________
Sidekick + :)
SPRZEDAM 1,6 16V
czek dys ałt!


Na górę
Post: wt gru 06, 2011 7:20 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Odpowietrzyć układ.
Odkręcić korek, skręcić max w lewo, dolać jak zniknie, później max w prawo i to samo. Dopóki stan płynu w zbiorniczku będzie przy skręcaniu taki sam.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: wt gru 06, 2011 9:41 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz cze 19, 2011 1:18 pm
Posty: 236
Lokalizacja: Bydgoszcz
zaraz pójdę sprawdzić ale czuję, że to nie będzie to, bo jak dolewałem płynu to robiłem w ten sposób i nadal kupa... więc może pompa. Tylko jak to sprawdzić? Czy jest jeszcze coś co może być przyczyną, czy tylko odpowietrzenie lub popsuta pompa? Jeśli pompa to jak się ją regeneruje?

W ogóle to do pompy idzie jakiś przewód elektryczny ?? Bo u mnie chyba jest...

_________________
Sidekick + :)
SPRZEDAM 1,6 16V
czek dys ałt!


Na górę
Post: wt gru 06, 2011 12:56 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Tak, kabelek idzie do komputera i daje sygnał aby silnik zwiększył nieco obroty przy kręceniu kierownicą żeby nie było oporu.
Jest jeszcze zawór upustowy przy wężu od zasilania.On też mógł paść, niestety nigdy przy nim nie grzebałem.
A tak z ciekawości - masz odpowietrznik na przekładni obok śruby kasowania luzów?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl