suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 9:24 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw paź 27, 2011 10:13 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 27, 2011 9:59 pm
Posty: 334
Lokalizacja: Kościerzyna
Z korektora siły hamowania na tylnej belce cieknie mi płyn hamulcowy... co z tym zrobić ? przewody widać ze są już mocno "przyżarte" do tego korektora , a cieknie według mnie z pod tej dźwigni... czy da się naprawić jakoś korektor , czy trzeba wymienic ? na allegro nie znalazłem zadnego... czy jest możliwość jazdy bez tego ? co zrobić ? ( ogólnie mam sprężyny podwyższające o 7cm i nie przerabiałem tego korektora czy on działał po lifcie czy miałem go wtedy przerobić ?)

_________________
była :
Vitara JLX 1.6 8v


Na górę
Post: pt paź 28, 2011 5:10 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 27, 2011 9:59 pm
Posty: 334
Lokalizacja: Kościerzyna
Wie ktos czy da się naprawić ten korektor ? (ciieknie z pod wajchy) czy wymienic na coś innego ? bez tego można jeździć ? dać jakiś trójnik ? czy moze od jakiegoś innego auta pasuje bo nie znalazłem na allegro od vitary . proszę o pomoc bo auto stoi już tydzień bez hamulców , mam nowe szczęki linki ręcznego teraz tylko wymienić przewody bo pognite i ten korektor...

_________________
była :
Vitara JLX 1.6 8v


Na górę
Post: pt paź 28, 2011 5:45 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
1.Poczytać forum!
2.Wyciągnąć, rozebrać, dać uszczelkę jak się da.
3.ASO lub forumowe dziuple :mrgreen:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt paź 28, 2011 7:12 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 27, 2011 9:59 pm
Posty: 334
Lokalizacja: Kościerzyna
wpierw muszę wiedzieć czy da sie coś z tym zrobić czy nowe szukać mozę od innego auta . Widać na forum niema co liczyć a w starych tematach o korektorze mało pisali .

_________________
była :
Vitara JLX 1.6 8v


Ostatnio zmieniony ndz gru 11, 2011 9:17 pm przez dero686, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pt paź 28, 2011 7:31 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
dero686 pisze:
Widać na forum niema co liczyć a w starych tematach o korektorze mało pisali ,


No to będziesz pionierem.
Tylko napisz jak poszło. :wink:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt paź 28, 2011 8:44 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz sie 21, 2011 6:10 pm
Posty: 343
Lokalizacja: Mielec
posiadam taki korektor jak cos

_________________
Suzuki Vitara 1.6 8v 91r cabrio
Escape Evo 12000 Sprzedane;)
Silverstony 117 sport 31
------------------------------------
Suzuki Vitara 2.0 v6 95r
Lift +4' Radzikone, Body lift +2'
reszta w trakcie motania;)


Na górę
Post: ndz lis 06, 2011 1:18 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 27, 2011 9:59 pm
Posty: 334
Lokalizacja: Kościerzyna
Wymieniłem korektor , jak go najlepiej ustawić ? jak auto stoi na równym to ustawić tak aby ta "wajcha" była na maxa w dół... ?

_________________
była :
Vitara JLX 1.6 8v


Na górę
Post: pn lis 07, 2011 1:58 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 22, 2010 3:55 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Warszawa Włochy
ja ustawiłem sobie na próbę tak by wajcha była w położeniu środkowym, a śruba regulacyjna w połowie zakresu, by mieć możliwość manewru

_________________
BYŁO: grafitowe cabrio 1.6 8V '94 LPG, lift 2.4", bodylift 3", bak?3", dystanse anty-tatra 1cm, AT 215/85R16 (30.4")


Na górę
Post: pn lis 07, 2011 2:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 27, 2011 9:59 pm
Posty: 334
Lokalizacja: Kościerzyna
dzisiaj próbowalem pare razy z wajchą w położeniu środkowym nie blokowało tylnich kół na asfalcie , jak jest całkiem na dole to blokuje równo przednie i tylnie koła , na piasku też jest dobrze , będe musiał sprawdzić na śliskim czy tył nie zahamuje szybciej.

_________________
była :
Vitara JLX 1.6 8v


Na górę
Post: pn lis 07, 2011 7:32 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt lis 24, 2009 10:42 pm
Posty: 277
Lokalizacja: Pabianice
jak już wybadasz co i jak - ustaw tył z lekkim opóźnieniem

też na dniach mnie to czeka

_________________
vitara 2.0 v6 [ seria ]- sprzedana

arborystyka

Mitsubishi L 200 [ ale ciągle tu zaglądam ]


Na górę
Post: pn lis 07, 2011 9:12 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
a ja tego nie nie mam.... :twisted: wyrzycilem bajer...

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Post: pn lis 07, 2011 11:46 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 27, 2011 9:59 pm
Posty: 334
Lokalizacja: Kościerzyna
bez korektora niema problemów zimą ze tył prędzej zahamuje ? w zakręcie to trochę niebezpieczne ;) co dałeś zamiast tego , zwykły trójnik ?

_________________
była :
Vitara JLX 1.6 8v


Na górę
Post: wt lis 08, 2011 8:57 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
wymienialem wszystkie przewody hamulcowe i na tyl puscilem 1 przewod i trojnik ale niestety z pierwszej sekcji pompy ( tylko na 2 ssekcji sa 2 wyjscia ktore podlaczylem na przod), owszem tyl hamuje szybciej i to czuc nawet na asfalcie ( raz unikajac zderzenia hamulec w podloge i troche poszedlem bokiem jak na recznym ale nie doszlo do stluczki) hamulce rewelacja - silne i nie awaryjne, aby ten efekt szybszego hamowania tylu wyeliminowac wystarczy wymienic pompe na taka ktora ma na 1 sekcji 2 wyjscia, nie pamietam z czego ona byla ale kumpel ma tak i wszystko dziala ok....

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Post: ndz gru 11, 2011 12:47 pm 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 06, 2011 7:10 pm
Posty: 9
ja mam maly lift i tez nie mam wogole hamulca z tylu, dzisiaj odgialem ten wspornik na sierzancie do dolu tak aby wajcha caly czas cisnela korektor do dolu (tak zrozumielem, ze nalezy zrobic) i dalej nie mam hamulca w tyle, w sumie nic sie nie zmienilo.
przy okazji, to ta wajcha naciska taki gumowy tłoczek na gorze korektora ( z jednej strony jest ten gumowy tloczek a obok niego sruba, która blokuje ruch do gory wajchy) ? ile powinien sie wysuwac ten tloczek, bo u mnie to ma ruch bardzo niewielki

co dalej robic aby zadzialal ten hamulec z tylu?

_________________
Tworzywa Sztuczne
www.aluplex.com.pl


Na górę
Post: ndz gru 11, 2011 4:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt lis 24, 2009 10:42 pm
Posty: 277
Lokalizacja: Pabianice
na przeglądzie bywa że diagnosta nie przepuści z powodu braku korektora :idea:

_________________
vitara 2.0 v6 [ seria ]- sprzedana

arborystyka

Mitsubishi L 200 [ ale ciągle tu zaglądam ]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl