suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 12:30 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob lis 11, 2006 1:39 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Czy tłoczek w bębnie jest naprawialny czy szkoda zachodu i kupić nowy? Ile kosztuje? I co z reparaturkami, są w komplecie? A może same cylinderki się wymienia :?:

Chcę zrobić porządek z hamulcami na zimę, a na wiosnę... tarcze. :wink:

_________________
Pozdrawiam, Karson.
była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 11, 2006 3:43 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 8:18 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Wrocław
Reparaturki nie są chyba dostępne, ale ja kupowałem cylinderek za ca. 50 zł.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 11, 2006 5:32 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
kup tez specjalna paste do ukł hamulowych i pod gumke tłoczka nawciskaj :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 11, 2006 5:35 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 8:18 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Wrocław
Dopiero teraz o tym mówisz :?:

:mrgreen:


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 11, 2006 5:39 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
tez sie ucze :lol:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 13, 2006 12:21 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
MarekS pisze:
Reparaturki nie są chyba dostępne, ale ja kupowałem cylinderek za ca. 50 zł.

W http://sklep.intercars.com.pl/ macie zarówno reparaturkę za 9,71 jak i cylinderki od 42,93 zł. Myślę że lepiej zapodać cały cylinderek. W leciwym aucie pewnie cylinderek jest nieźle skorodowany. Ewentualna podwójan robocizna będzie kosztować więcej...

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: czw wrz 18, 2008 5:28 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Ponawiam!

Co z tymi reparaturkami?

Generalnie cylinderek (z lewej) jest czysty, nie zardzewiały...W ogóle ja mam coś podejrzanie czysto z tyłu w bębnach :)

Ale cieknie :(

I pewnie z tego powodu nie przeszedłem przegląda - słaby hamulec tylny lewy zarówno zasadniczy jak i pomocniczy (tak mam wpisane w na kartce).

Bębny ładne, okładziny ~5mm, spryskałem sprężynki WD40 i poruszałem wszystkim, wszystko ładnie chodzi...

Na tym takim urządzeniu do hamowania na przeglądzie miałem z lewej 1130 a z prawej 1900 - więc różnica duża :(

Czy da się łatwo wymienić uszczelki, czy lepiej od razu kupić cylinderek i się nie bawić? Tylko żeby mi się wtedy nie zrobił na przeglądzie: "prawy tylny hamulec słaby" :)

Pozdrawiam!

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: czw wrz 18, 2008 7:04 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Ja bym się nie rozdrabniał... za jedną robotą wywal oba cylinderki. Sprawdź też czy samoregulator zachacza jak powiniem.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: czw wrz 18, 2008 7:25 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
samoregulator zachacza jak powinien.... Mozesz wyjaśnić ?? :)

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: czw wrz 18, 2008 7:40 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
kosciej pisze:
samoregulator zachacza jak powinien.... Mozesz wyjaśnić ?? :)

Są takie ząbki na elemencie szczęki które nie pozwalają zbyt mocno wrócić szczękom. W Vitarze nie jest to najsolidniejszy element i jak są brudne lub zjechane to mogą nie trzymać. Efekt będzie taki że pedał będzie wpadał głęboko a hamulce będą działały z pewną zwłoką (co może dać efekt słabych hebli na tym diagnoskopie który jest na Kartuskiej) bo cylinerek musi pokonać długą drogą zanim zadziała.
Nie wiem czy to co napisałem jest zrozumiałe :mrgreen: . Jak nie to zrób zdjęcie tarcz to zaznaczę samoregulator.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: czw wrz 18, 2008 9:35 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Wiem o co chodzi.

Nie jest brudny, ząbki trzymają...Ale przyjrzę się jeszcze.

BTW, to musiałem go wbić, żeby założyć bęben ;)

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: pt wrz 19, 2008 7:35 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
A ja nie wiem czy jest sens się bawić w reperaturki,fakt oszczędność kasy ale cały cylinderek znowu fortuny nie kosztuje. :wink:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt wrz 19, 2008 10:36 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Za późno - kupiłęm reparaturki na dwie strony :)

W niedzielę będę robił...

Ale dziś przeszedłem przegląd. Po oczyszczeniu z syfu i wd40 hamulce zaczęły hamować.

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: ndz wrz 21, 2008 8:20 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Mam taki cylnderek:
Obrazek

I Autofren d3080 nie pasuje :(

Czy ja mam jakieś wymienione cylinderki, czy poprostu intercars ma coś nie tak?

Potrzebuje w miarę szybkiej odpowiedzi, bo ten ma uszkodzoną uszczelkę i potrzebuję coś szybko kupic :(

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: ndz wrz 21, 2008 8:37 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
vitara ma 2 rodzaje cylinderka mooze tylko nie trafili na ten co trzeba

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl