suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 11:51 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz lut 16, 2014 6:23 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:47 am
Posty: 824
Lokalizacja: Kartuzy
Silnik: 2,5 v6
Model: Cabrio
Rok prod.: 1994
napiszesz coś więcej o podłączeniu? bo sam się zastanawiam na hydraulicznym ręcznym. Podłączyłeś pompę bezpośrednio pod tylne zaciski?

_________________
lift 4", osłony, zderzaki i inne <- SPRZEDAM --> http://hunterdesign.pl
http://www.facebook.com/hunterdesignoffroad


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 6:38 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
z tyłu są jeszcze bębny :mrgreen:

Normalnie z korektora przewód idzie bezpośrednio do tylnego most.
U mnie najpierw idzie do tej pompy ręcznego a dopiero potem do tylnego mostu czyli ten krótki przewód za korektorem wymieniamy na 2 bodajże metrowe.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 8:13 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 18, 2012 8:18 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: KLI, wawa
i jak to teraz hamuje?? póki co mam nowe linki i nie będę motał ale ciekaw jestem efektu

_________________
?każdy alkohol jest bardzo dobry z wyjątkiem denaturatu, który jest dobry?
viewtopic.php?f=28&t=9240


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 9:02 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
jechałem i hamuje jak należy :)
p.s radek poka coś z szybą narobił :)

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 10:00 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
hamuje normalnie. nie mam za bardzo porównania bo linki były pozacierane i wcześniej hamowało cały czas :lol:
Tez co innego ręczny na kołach 28" a 32"

Montuj film to będzie widać szybę ! Ja nie mam ani pół fotki

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 10:40 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 18, 2012 8:18 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: KLI, wawa
hha no to faktycznie, jak u mnie linki znów się zapieką to twoje rozwiązanie wydaje się być jedynym :lol:

_________________
?każdy alkohol jest bardzo dobry z wyjątkiem denaturatu, który jest dobry?
viewtopic.php?f=28&t=9240


Na górę
Post: pn lut 17, 2014 3:33 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
oo widzisz , popa z e skody git
ja planuje 2 reczne na kazde kolo osobno zamiast blokady ;-)

a wlasciwie zrobie chyab tak samo tylko na wyjsciu z pompy dam trójnik i zawor kulowy na kazda strone zeby miec mozliwosc sterowania kazdym kolem
powinno to oszukiwac brak blokady a i pomagac przy ciasnych zakretach
tylko trzeba to opanowac :mrgreen:

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Ostatnio zmieniony pt lut 21, 2014 10:48 am przez milas, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn lut 17, 2014 6:53 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 18, 2012 8:18 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: KLI, wawa
radzik a jak ta pompa działa jak naciskasz nożny to normalnie przepuszcza płyn i koła hamują, a jak zaciągniesz ręczny to robi się szczelna i blokuje koła czy jak to jest podpięte?? normalnie od korektora masz przewód do pompy a potem od pompy z powrotem do dalszej części??

_________________
?każdy alkohol jest bardzo dobry z wyjątkiem denaturatu, który jest dobry?
viewtopic.php?f=28&t=9240


Na górę
Post: śr kwie 23, 2014 3:13 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
aaa zeby bylo jasne
to wyjscie blizej tylu to zasilanie pompy a to blizej lewarka to idzie na kola (zrobilem odwrotnie i zablokowalo kola i koniec :mrgreen:

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: wt paź 18, 2016 12:08 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 17, 2013 9:40 am
Posty: 65
Ja mam vitarke kupiona od Browning'a.
Tylko z ręcznym hydraulicznym. Podsumowując - zabić się można. Chwycił zacisk hamulcowy z tyłu skończył się klocek tłoczek rozszczelnił i cały płyn wylał!.
Nie masz ŻADNEGO hamulca, ledwo sie na szosie nie zabiłem.
Ręczny/awaryjny MUSI być niezależnie.
Linka jest za słaba - muszę zdublować hamulec na tył.


Na górę
Post: wt paź 18, 2016 12:44 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Co to znaczy że linka jest za słaba?
W sensie że cały świat motoryzacyjny się cenzura i nie potrzebnie montował ręczny na linkę?
Mnie się wydaje że to ingerencja bez większej wiedzy i wyobraźni w układ hamulcowy może doprowadzić do zrobienia sobie kuku, a nie linka od ręcznego.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: wt paź 18, 2016 2:06 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 17, 2013 9:40 am
Posty: 65
Linka za słaba - to znaczy ze ręczny hamulec na lince ma bardzo małą skuteczność jak wymienisz koła z 195x65R15 na Simex 30' - samochód stacza się z pochylenia 10 stopni jak zaciągniesz reczny obiema rekami i to przy nowych linkach i wyremontowanych zaciskach.
Jedyne sensowne rozwiązanie to zacisk hamulcowy z podwójnym tłoczkiem, albo 2 zaciski hamulcowe - niepotrzebna masa. Ale jeden obwód hydrauliczny masz na hamulec nożny. A 2 zacisk na osobnym zbiorniczku płynu i osobnym tłoczku/zacisku masz na hamulec awaryjny/postojowy.

Sam wiesz że bez uczciwego recznego nie da się jeździć w terenie!


Na górę
Post: wt paź 18, 2016 7:26 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt mar 13, 2015 12:26 pm
Posty: 246
Lokalizacja: Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: JLX
Rok prod.: 1990
Da się tylko trzeba mieć gibką prawą nogę :-)

_________________
Vitara 1.6 '90
Radzik 4"
Nalewka Sahara rozmiarowo 30"
BesterLocker :mrgreen:


Na górę
Post: wt paź 18, 2016 7:31 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:47 am
Posty: 824
Lokalizacja: Kartuzy
Silnik: 2,5 v6
Model: Cabrio
Rok prod.: 1994
Zippy pisze:
Linka za słaba - to znaczy ze ręczny hamulec na lince ma bardzo małą skuteczność jak wymienisz koła z 195x65R15 na Simex 30' - samochód stacza się z pochylenia 10 stopni jak zaciągniesz reczny obiema rekami i to przy nowych linkach i wyremontowanych zaciskach.
Jedyne sensowne rozwiązanie to zacisk hamulcowy z podwójnym tłoczkiem, albo 2 zaciski hamulcowe - niepotrzebna masa. Ale jeden obwód hydrauliczny masz na hamulec nożny. A 2 zacisk na osobnym zbiorniczku płynu i osobnym tłoczku/zacisku masz na hamulec awaryjny/postojowy.

Sam wiesz że bez uczciwego recznego nie da się jeździć w terenie!


widziałeś kiedyś zacisk dwu-tłoczkowy? jak chcesz rozwiać osobne układy na dwa tłoczki w jednym zacisku?
ręczy na linkach trzeba dobrze zrobić i przy kołach 34" da się zablokować koło podczas jazdy i przy normalnym zaciągnięciu na podjeździe 45stopni nie zjedzie auto...

_________________
lift 4", osłony, zderzaki i inne <- SPRZEDAM --> http://hunterdesign.pl
http://www.facebook.com/hunterdesignoffroad


Na górę
Post: wt paź 18, 2016 10:07 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 17, 2013 9:40 am
Posty: 65
W niektórych samochodach występują, ale widzę że mają jeden wężyk.

Zastanawiałem się poprostu na 2 zaciskami na jedno koło, flansze mocujące tylko trzeba wyciąc inne.

To napisz jak wzmoćnić ten reczny na lince? Mam zaciski od scorpio oryginalne linki i dzwignie.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl