suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Hydrauliczny ręczny
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=14&t=7698
Strona 3 z 4

Autor:  Lukasz Hunter [ ndz lut 16, 2014 6:23 pm ]
Tytuł:  Re: Biała zmota Justynki

napiszesz coś więcej o podłączeniu? bo sam się zastanawiam na hydraulicznym ręcznym. Podłączyłeś pompę bezpośrednio pod tylne zaciski?

Autor:  radzik071 [ ndz lut 16, 2014 6:38 pm ]
Tytuł:  Re: Biała zmota Justynki

z tyłu są jeszcze bębny :mrgreen:

Normalnie z korektora przewód idzie bezpośrednio do tylnego most.
U mnie najpierw idzie do tej pompy ręcznego a dopiero potem do tylnego mostu czyli ten krótki przewód za korektorem wymieniamy na 2 bodajże metrowe.

Autor:  goral.tz [ ndz lut 16, 2014 8:13 pm ]
Tytuł:  Re: Biała zmota Justynki

i jak to teraz hamuje?? póki co mam nowe linki i nie będę motał ale ciekaw jestem efektu

Autor:  himself [ ndz lut 16, 2014 9:02 pm ]
Tytuł:  Re: Biała zmota Justynki

jechałem i hamuje jak należy :)
p.s radek poka coś z szybą narobił :)

Autor:  radzik071 [ ndz lut 16, 2014 10:00 pm ]
Tytuł:  Re: Biała zmota Justynki

hamuje normalnie. nie mam za bardzo porównania bo linki były pozacierane i wcześniej hamowało cały czas :lol:
Tez co innego ręczny na kołach 28" a 32"

Montuj film to będzie widać szybę ! Ja nie mam ani pół fotki

Autor:  goral.tz [ ndz lut 16, 2014 10:40 pm ]
Tytuł:  Re: Biała zmota Justynki

hha no to faktycznie, jak u mnie linki znów się zapieką to twoje rozwiązanie wydaje się być jedynym :lol:

Autor:  milas [ pn lut 17, 2014 3:33 pm ]
Tytuł:  Re: Biała zmota Justynki

oo widzisz , popa z e skody git
ja planuje 2 reczne na kazde kolo osobno zamiast blokady ;-)

a wlasciwie zrobie chyab tak samo tylko na wyjsciu z pompy dam trójnik i zawor kulowy na kazda strone zeby miec mozliwosc sterowania kazdym kolem
powinno to oszukiwac brak blokady a i pomagac przy ciasnych zakretach
tylko trzeba to opanowac :mrgreen:

Autor:  goral.tz [ pn lut 17, 2014 6:53 pm ]
Tytuł:  Re: Biała zmota Justynki

radzik a jak ta pompa działa jak naciskasz nożny to normalnie przepuszcza płyn i koła hamują, a jak zaciągniesz ręczny to robi się szczelna i blokuje koła czy jak to jest podpięte?? normalnie od korektora masz przewód do pompy a potem od pompy z powrotem do dalszej części??

Autor:  milas [ śr kwie 23, 2014 3:13 pm ]
Tytuł:  Re: Hydrauliczny ręczny

aaa zeby bylo jasne
to wyjscie blizej tylu to zasilanie pompy a to blizej lewarka to idzie na kola (zrobilem odwrotnie i zablokowalo kola i koniec :mrgreen:

Autor:  Zippy [ wt paź 18, 2016 12:08 pm ]
Tytuł:  Re: Hydrauliczny ręczny

Ja mam vitarke kupiona od Browning'a.
Tylko z ręcznym hydraulicznym. Podsumowując - zabić się można. Chwycił zacisk hamulcowy z tyłu skończył się klocek tłoczek rozszczelnił i cały płyn wylał!.
Nie masz ŻADNEGO hamulca, ledwo sie na szosie nie zabiłem.
Ręczny/awaryjny MUSI być niezależnie.
Linka jest za słaba - muszę zdublować hamulec na tył.

Autor:  NuVo [ wt paź 18, 2016 12:44 pm ]
Tytuł:  Re: Hydrauliczny ręczny

Co to znaczy że linka jest za słaba?
W sensie że cały świat motoryzacyjny się cenzura i nie potrzebnie montował ręczny na linkę?
Mnie się wydaje że to ingerencja bez większej wiedzy i wyobraźni w układ hamulcowy może doprowadzić do zrobienia sobie kuku, a nie linka od ręcznego.

Autor:  Zippy [ wt paź 18, 2016 2:06 pm ]
Tytuł:  Re: Hydrauliczny ręczny

Linka za słaba - to znaczy ze ręczny hamulec na lince ma bardzo małą skuteczność jak wymienisz koła z 195x65R15 na Simex 30' - samochód stacza się z pochylenia 10 stopni jak zaciągniesz reczny obiema rekami i to przy nowych linkach i wyremontowanych zaciskach.
Jedyne sensowne rozwiązanie to zacisk hamulcowy z podwójnym tłoczkiem, albo 2 zaciski hamulcowe - niepotrzebna masa. Ale jeden obwód hydrauliczny masz na hamulec nożny. A 2 zacisk na osobnym zbiorniczku płynu i osobnym tłoczku/zacisku masz na hamulec awaryjny/postojowy.

Sam wiesz że bez uczciwego recznego nie da się jeździć w terenie!

Autor:  ostrokolowo [ wt paź 18, 2016 7:26 pm ]
Tytuł:  Re: Hydrauliczny ręczny

Da się tylko trzeba mieć gibką prawą nogę :-)

Autor:  Lukasz Hunter [ wt paź 18, 2016 7:31 pm ]
Tytuł:  Re: Hydrauliczny ręczny

Zippy pisze:
Linka za słaba - to znaczy ze ręczny hamulec na lince ma bardzo małą skuteczność jak wymienisz koła z 195x65R15 na Simex 30' - samochód stacza się z pochylenia 10 stopni jak zaciągniesz reczny obiema rekami i to przy nowych linkach i wyremontowanych zaciskach.
Jedyne sensowne rozwiązanie to zacisk hamulcowy z podwójnym tłoczkiem, albo 2 zaciski hamulcowe - niepotrzebna masa. Ale jeden obwód hydrauliczny masz na hamulec nożny. A 2 zacisk na osobnym zbiorniczku płynu i osobnym tłoczku/zacisku masz na hamulec awaryjny/postojowy.

Sam wiesz że bez uczciwego recznego nie da się jeździć w terenie!


widziałeś kiedyś zacisk dwu-tłoczkowy? jak chcesz rozwiać osobne układy na dwa tłoczki w jednym zacisku?
ręczy na linkach trzeba dobrze zrobić i przy kołach 34" da się zablokować koło podczas jazdy i przy normalnym zaciągnięciu na podjeździe 45stopni nie zjedzie auto...

Autor:  Zippy [ wt paź 18, 2016 10:07 pm ]
Tytuł:  Re: Hydrauliczny ręczny

W niektórych samochodach występują, ale widzę że mają jeden wężyk.

Zastanawiałem się poprostu na 2 zaciskami na jedno koło, flansze mocujące tylko trzeba wyciąc inne.

To napisz jak wzmoćnić ten reczny na lince? Mam zaciski od scorpio oryginalne linki i dzwignie.

Strona 3 z 4 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/