suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
Hydrauliczny ręczny http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=14&t=7698 |
Strona 3 z 4 |
Autor: | Lukasz Hunter [ ndz lut 16, 2014 6:23 pm ] |
Tytuł: | Re: Biała zmota Justynki |
napiszesz coś więcej o podłączeniu? bo sam się zastanawiam na hydraulicznym ręcznym. Podłączyłeś pompę bezpośrednio pod tylne zaciski? |
Autor: | radzik071 [ ndz lut 16, 2014 6:38 pm ] |
Tytuł: | Re: Biała zmota Justynki |
z tyłu są jeszcze bębny Normalnie z korektora przewód idzie bezpośrednio do tylnego most. U mnie najpierw idzie do tej pompy ręcznego a dopiero potem do tylnego mostu czyli ten krótki przewód za korektorem wymieniamy na 2 bodajże metrowe. |
Autor: | goral.tz [ ndz lut 16, 2014 8:13 pm ] |
Tytuł: | Re: Biała zmota Justynki |
i jak to teraz hamuje?? póki co mam nowe linki i nie będę motał ale ciekaw jestem efektu |
Autor: | himself [ ndz lut 16, 2014 9:02 pm ] |
Tytuł: | Re: Biała zmota Justynki |
jechałem i hamuje jak należy p.s radek poka coś z szybą narobił |
Autor: | radzik071 [ ndz lut 16, 2014 10:00 pm ] |
Tytuł: | Re: Biała zmota Justynki |
hamuje normalnie. nie mam za bardzo porównania bo linki były pozacierane i wcześniej hamowało cały czas Tez co innego ręczny na kołach 28" a 32" Montuj film to będzie widać szybę ! Ja nie mam ani pół fotki |
Autor: | goral.tz [ ndz lut 16, 2014 10:40 pm ] |
Tytuł: | Re: Biała zmota Justynki |
hha no to faktycznie, jak u mnie linki znów się zapieką to twoje rozwiązanie wydaje się być jedynym |
Autor: | milas [ pn lut 17, 2014 3:33 pm ] |
Tytuł: | Re: Biała zmota Justynki |
oo widzisz , popa z e skody git ja planuje 2 reczne na kazde kolo osobno zamiast blokady a wlasciwie zrobie chyab tak samo tylko na wyjsciu z pompy dam trójnik i zawor kulowy na kazda strone zeby miec mozliwosc sterowania kazdym kolem powinno to oszukiwac brak blokady a i pomagac przy ciasnych zakretach tylko trzeba to opanowac |
Autor: | goral.tz [ pn lut 17, 2014 6:53 pm ] |
Tytuł: | Re: Biała zmota Justynki |
radzik a jak ta pompa działa jak naciskasz nożny to normalnie przepuszcza płyn i koła hamują, a jak zaciągniesz ręczny to robi się szczelna i blokuje koła czy jak to jest podpięte?? normalnie od korektora masz przewód do pompy a potem od pompy z powrotem do dalszej części?? |
Autor: | milas [ śr kwie 23, 2014 3:13 pm ] |
Tytuł: | Re: Hydrauliczny ręczny |
aaa zeby bylo jasne to wyjscie blizej tylu to zasilanie pompy a to blizej lewarka to idzie na kola (zrobilem odwrotnie i zablokowalo kola i koniec |
Autor: | Zippy [ wt paź 18, 2016 12:08 pm ] |
Tytuł: | Re: Hydrauliczny ręczny |
Ja mam vitarke kupiona od Browning'a. Tylko z ręcznym hydraulicznym. Podsumowując - zabić się można. Chwycił zacisk hamulcowy z tyłu skończył się klocek tłoczek rozszczelnił i cały płyn wylał!. Nie masz ŻADNEGO hamulca, ledwo sie na szosie nie zabiłem. Ręczny/awaryjny MUSI być niezależnie. Linka jest za słaba - muszę zdublować hamulec na tył. |
Autor: | NuVo [ wt paź 18, 2016 12:44 pm ] |
Tytuł: | Re: Hydrauliczny ręczny |
Co to znaczy że linka jest za słaba? W sensie że cały świat motoryzacyjny się cenzura i nie potrzebnie montował ręczny na linkę? Mnie się wydaje że to ingerencja bez większej wiedzy i wyobraźni w układ hamulcowy może doprowadzić do zrobienia sobie kuku, a nie linka od ręcznego. |
Autor: | Zippy [ wt paź 18, 2016 2:06 pm ] |
Tytuł: | Re: Hydrauliczny ręczny |
Linka za słaba - to znaczy ze ręczny hamulec na lince ma bardzo małą skuteczność jak wymienisz koła z 195x65R15 na Simex 30' - samochód stacza się z pochylenia 10 stopni jak zaciągniesz reczny obiema rekami i to przy nowych linkach i wyremontowanych zaciskach. Jedyne sensowne rozwiązanie to zacisk hamulcowy z podwójnym tłoczkiem, albo 2 zaciski hamulcowe - niepotrzebna masa. Ale jeden obwód hydrauliczny masz na hamulec nożny. A 2 zacisk na osobnym zbiorniczku płynu i osobnym tłoczku/zacisku masz na hamulec awaryjny/postojowy. Sam wiesz że bez uczciwego recznego nie da się jeździć w terenie! |
Autor: | ostrokolowo [ wt paź 18, 2016 7:26 pm ] |
Tytuł: | Re: Hydrauliczny ręczny |
Da się tylko trzeba mieć gibką prawą nogę |
Autor: | Lukasz Hunter [ wt paź 18, 2016 7:31 pm ] |
Tytuł: | Re: Hydrauliczny ręczny |
Zippy pisze: Linka za słaba - to znaczy ze ręczny hamulec na lince ma bardzo małą skuteczność jak wymienisz koła z 195x65R15 na Simex 30' - samochód stacza się z pochylenia 10 stopni jak zaciągniesz reczny obiema rekami i to przy nowych linkach i wyremontowanych zaciskach. Jedyne sensowne rozwiązanie to zacisk hamulcowy z podwójnym tłoczkiem, albo 2 zaciski hamulcowe - niepotrzebna masa. Ale jeden obwód hydrauliczny masz na hamulec nożny. A 2 zacisk na osobnym zbiorniczku płynu i osobnym tłoczku/zacisku masz na hamulec awaryjny/postojowy. Sam wiesz że bez uczciwego recznego nie da się jeździć w terenie! widziałeś kiedyś zacisk dwu-tłoczkowy? jak chcesz rozwiać osobne układy na dwa tłoczki w jednym zacisku? ręczy na linkach trzeba dobrze zrobić i przy kołach 34" da się zablokować koło podczas jazdy i przy normalnym zaciągnięciu na podjeździe 45stopni nie zjedzie auto... |
Autor: | Zippy [ wt paź 18, 2016 10:07 pm ] |
Tytuł: | Re: Hydrauliczny ręczny |
W niektórych samochodach występują, ale widzę że mają jeden wężyk. Zastanawiałem się poprostu na 2 zaciskami na jedno koło, flansze mocujące tylko trzeba wyciąc inne. To napisz jak wzmoćnić ten reczny na lince? Mam zaciski od scorpio oryginalne linki i dzwignie. |
Strona 3 z 4 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |