suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 10:58 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob lip 28, 2012 11:29 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 08, 2012 9:32 pm
Posty: 150
Lokalizacja: Kielce
Witam
czy jest jakas mozliwosc ograniczenia skrętu ?
chce zapobiec ocieraniu opony o ramę na pełnym skrecie, ograniczając go


Na górę
Post: ndz lip 29, 2012 7:47 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
viewtopic.php?f=5&t=5441&hilit=ogranicznik

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn lip 30, 2012 8:52 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 08, 2012 9:32 pm
Posty: 150
Lokalizacja: Kielce
Witam
Widziałem wpis
Cytuj:
Podkręć sobie ogranicznik skrętu na wąsie przekładni kierowniczej i po kłopocie.


jedna że zaczynam przygode z vitara to nie wiem gdzie to znaleźć


Na górę
Post: pn lip 30, 2012 1:53 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Wejdź pod auto, przy przednim lewym kole (tym od strony kierowcy) od wewnątrz ramy jest wąs od przekładni. On ma jedną śrubę. Na ramie jest druga. Nimi dwoma kręcisz i regulujesz skręt, jeśli wykręcasz je to ograniczasz skręt. Możesz mieć więcej w lewo a mniej w prawo i odwrotnie, także popatrz uważnie ile wykręcasz żeby było po tyle samo.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn lip 30, 2012 1:56 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Konrad K_2 pisze:
Witam
Widziałem wpis
Cytuj:
Podkręć sobie ogranicznik skrętu na wąsie przekładni kierowniczej i po kłopocie.


jedna że zaczynam przygode z vitara to nie wiem gdzie to znaleźć


Zajrzyj pod spod od dołu od przodu przy lewym kole - tam jest przekładnia. Możesz najpierw otworzyć maskę i sprawdzić dokąd idzie drążek od kolumny kierownicy, będziesz mniej więcej widział gdzie szukać. Niech ktoś w tym czasie pokręci kierownicą od oporu do oporu i zobaczysz taki wąs który będzie się opierał w skrajnych położeniach o śruby. Tymi śrubami regulujesz maksymalny skręt kół.

EDIT:
NuVo mnie uprzedził :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl