suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 4:07 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr sty 23, 2013 10:20 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt cze 21, 2011 9:36 am
Posty: 229
Lokalizacja: Poznań
Serwo raz działa raz nie...

Co robić? Co sprawdzić? Wymieniać? Regenerować?

Poradźcie proszę.

_________________
był: Long 2.0 V6 '97 LPG, lift 2,5" BFG MT T/A KM2 29"
był: ZJ 5.2 V8 '96 LPG, lift 5,5", koła 32"
były: Pajero III 3,5 V6 GDI '02 i 3,2 DiD '01
była: GV II 3,2 V6 '08
był: KJ 3,7 V6 '01
jest: GV I XL-7 '02, lift 3", koła 29"


Na górę
Post: śr sty 23, 2013 11:28 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Wymień lub naciągnij pasek...

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: śr sty 23, 2013 11:50 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Pasek od serwa? :shock:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr sty 23, 2013 12:11 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Browning pisze:
Wymień lub naciągnij pasek...

Ale była imprezaaaaaa :mrgreen:

W 8V miałem taki problem zimą. Z rana najpierw hamulec działał, a potem twardy w ciul. Po jakimś czasie hample znów miękły.
Zmieniłem serwo. Ale pewnie da się to rozebrać i zrobić ;)

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: śr sty 23, 2013 1:06 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt cze 21, 2011 9:36 am
Posty: 229
Lokalizacja: Poznań
zax pisze:
Z rana najpierw hamulec działał, a potem twardy w ciul.

U mnie pedał bardzo głęboko wchodzi, choć nie jest miękki...

_________________
był: Long 2.0 V6 '97 LPG, lift 2,5" BFG MT T/A KM2 29"
był: ZJ 5.2 V8 '96 LPG, lift 5,5", koła 32"
były: Pajero III 3,5 V6 GDI '02 i 3,2 DiD '01
była: GV II 3,2 V6 '08
był: KJ 3,7 V6 '01
jest: GV I XL-7 '02, lift 3", koła 29"


Na górę
Post: śr sty 23, 2013 2:18 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
a ja właśnie próbuje odpowietrzyć te dziadoskie hamulce i mi to ni hu.. nie idzie
kto poradzi?? :P
jak to sie kużwa robi :lol: :mrgreen: :evil: :twisted:

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: śr sty 23, 2013 3:17 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn sie 16, 2010 11:38 am
Posty: 237
Lokalizacja: Internet
Ja odpowietrzałem hamulce chyba milion razy :) w dodatku przez kilka dni, wymieniłem pompę, rozbierałem zaciski, czyściłem, robiłem cuda. Ciągle hamulec był zapowietrzony, ale robiłem to bez założonych linek ręcznego, po założeniu linek i naciągnięciu ręcznego wszytko wrócił do normy. Ten sam efekt może być podobno przy mocno zużytych okładzinach z tyłu....

_________________
Vitara 1993r. Soft-top 1.6 8V + gaz


Na górę
Post: śr sty 23, 2013 4:15 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
udało sie ale tył nie staje a hamulce nowe prucz cylinderków

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: śr sty 23, 2013 4:57 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Oj tam, oj tam... Czepiata się chopy :mrgreen:
Chwilę słabości od rana miałem :lol: :mrgreen:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: śr sty 23, 2013 7:49 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
sorki że kasztanie temat ale powiedzcie mi czy w vitarce tył podczas chamowania powinien stawać??
jak sie ma do tego ten regulator przy sierżancie bo nie rozumiem tego rozwiązania

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: śr sty 23, 2013 8:24 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
zbys19 pisze:
sorki że kasztanie temat ale powiedzcie mi czy w vitarce tył podczas chamowania powinien stawać??
jak sie ma do tego ten regulator przy sierżancie bo nie rozumiem tego rozwiązania


Korektor siły hamowania służy do tego, żeby przy bardziej obciążonej tylnej osi (sierżant idzie w górę w stosunku do budy) więcej płynu hamulcowego szło w tylne heble. I na odwrót - jak masz odciążoną dupę, a przy hamowaniu tak się zwykle dzieje, bo tył idzie w górę/przód nurkuje - tylne hamulce się osłabiają, żeby Ci się nie zablokowały, bo np. w zakręcie to bardzo niebezpieczne :wink:

Browning pisze:
Oj tam, oj tam... Czepiata się chopy :mrgreen:
Chwilę słabości od rana miałem :lol: :mrgreen:

No student, ale we środę!? :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: śr sty 23, 2013 8:29 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
a to dziadostwo może sie jakoś spsuć czy cuś??
bo kurde wymieniłem szczęki bębny i w dupe jeża nie staję mi :lol: :mrgreen:

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: śr sty 23, 2013 9:54 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
zbys19 pisze:
(...)w dupe jeża nie staję mi :lol: :mrgreen:

Nie musieliśmy tego wiedzieć. :mrgreen:

Może spaść sprężynka, może się zawiesić...
Ale przednie hamulce zblokujesz hamulcem zasadniczym. Tylnych nie.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: śr sty 23, 2013 10:40 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
zax pisze:
Browning pisze:
Oj tam, oj tam... Czepiata się chopy :mrgreen:
Chwilę słabości od rana miałem :lol: :mrgreen:

No student, ale we środę!? :mrgreen:

A co to środa jakaś gorsza jest? :mrgreen:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: czw sty 24, 2013 10:40 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
zbliża sie przegląd i tak próbuje porobić wsio co trzeba i nie wiem czy sie nie uczepi tych hamulców bo na ślizgim na hu.. tył sie nie zatrzymuje ręczny żyleta-noga nić płyn wymieniony,bębny i szczęki też cylinderki wyczyszczone bo były zapieczone jak jasny hu.. lewy bęben sie grzeje przy chamowaniu prawy nic
sam już nie wiem czy nie zbierać na tarcze do tyłu :(

hopy a powiecta mi czy ten regulator można jakoś nareperować bo u mnie ni .uja sie on nic nie rusza

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl