suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 7:21 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: straszne bicie
Post: czw maja 08, 2008 4:25 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 02, 2008 8:45 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Przemyśl
Panowie Vitarowcy nie wiem jaka jest tego przyczyna sprawdzałem felgi czy nie sa krzywe ale nie moja Vitka ma straszne bicie na kierownicy powyżej 80 km i w tych okolicach tak telepie autem że nie wiem co sie dzieje wracając z małego wypadu myslłem że sie duzo błota napchało w ranty felg od wewnatrz i sie nie przejomwałem umyłem i byłem pewny, że to jest przyczyna ale nie doradzcie co to moze byc bo nie mam pomysłu ?

Pozdrawaim baluu


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 08, 2008 8:07 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
A może błoto na tarczy się przypiekło i jest "nie wyważona" i bicia robi :roll: :?:
Może w opone sie coś wbiło :roll:


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 08, 2008 8:14 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Albo Ci tarcza bije - obciera o zacisk, bo się wygła...

Ja tak miałem w poprzednim aucie.

Pozdr!

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 09, 2008 7:28 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 02, 2008 8:45 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Przemyśl
no bede musiał sprawdzic dzieki za podpowiedzi


Na górę
Post: śr lip 23, 2008 5:21 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw sty 24, 2008 3:01 pm
Posty: 110
tez ostatnio wyczułem jadac po czarnym bicie na kierownicy czy może być spowodowane tym że po lifcie nie zrobiłem jeszcze kątów i dalej jeżdżę \ / jest to odczuwalne przy ok 60km/h powyżej ustaje :?:


Na górę
Post: śr lip 23, 2008 7:34 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Sprawdz wspornik drążka kierowniczego, może miec juz olbrzymi luz :wink:


Na górę
Post: czw paź 09, 2008 8:18 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
ja po wymianie amorkow z przodu mam cos takiego ze jak jade pomiedzy 60 a 90 km na h bije mi kierownica w lewo i w prawo. Wczesniej mialem tak tylko jak wyjechalem na czarne z brudnymi kolami.

Felga ? opona ? co to moze byc ze dopiero po wymianie amorkow tak bije ? a moze cos nie tak przy wymianie ?

Pozdrawiam

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: czw paź 09, 2008 8:39 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
a koła porządnie dokręciłeś ? wiem, że to głupie pytanie, ale czasem się zdarzy zapomnieć ...

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pt paź 10, 2008 8:14 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
śruby dokręcone sprawdziłem dziś i ani drgną

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pt paź 10, 2008 9:19 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
i jeszcze jedno dzis zauwazylem albo poproastu to juz moje przewrazliwienia
:)
ale tak jak by nieco gorzej - trudniej sie mi skrecalo
-
bicie na kierownicy nadal jest ale jeszcze nie bylem sprawdzic ani felg ani opon :(

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pt paź 10, 2008 9:34 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
ja bym tez sprawdził czy ci sie przedni naped odpioł napewno

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: pt paź 10, 2008 9:37 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
o kurka a jak to sprawdzic ? :D

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pt paź 10, 2008 9:49 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
jak masz sprzegiełka manualne to obracasz swobodnie przegubami recznie jak przegub nie da sie obrucic to problem

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: sob paź 11, 2008 4:21 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
probowalem ruszyc przeguby nie da sie :( jest jeszcze jakas inna opcja sprawdzenia>
?
ale tak swoja droga po wrzuceniu na 4x4 bylo czuc roznice podczas jazdy wiec moze sie wypina bo innaczej sie juz jedzie na 2
pozdrawiam

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl