suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 11:38 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt mar 29, 2013 1:56 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz maja 15, 2011 2:49 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Otwock
Silnik: 1.6 8v
Model: Sidekick
Rok prod.: 1990
Witam

Jako że przegląd się skończył pojechałem na stację diag i wyszło że kompletnie nie mam hamulów z tyłu trochę się tego spodziewałem bo auto słabo hamowało ale nie że aż tak źle. No to się zabrałem za mały przegląd i nie wiem już co zrobić żeby było ok:

- szczęki nowe i cylinderki
- bębny też w miarę ok
- wpadłem nagle na pomysł że może ząbki na tych samoregulatorach szczęk się powycierały ale to nie to, sprawdziłem jeszcze je trochę poprawiłem iglakiem i trzymają.
- linki od ręcznego wyminione ręczny łapie tak że hej
- serwo też ok
- na koniec odpowietrzanie
Po sprawdzeniu zrobieniu wszystkiego test - jadę i chcę zahamować to pierwsze naciśnięcie hamulca praktycznie fura nie hamuje drugie naciśnięcie hamulca pedał trochę rośnie i auto hamuje idealnie - myslę sobie źle odpowietrzone to idę jeszcze raz odpowietrzyć i tak odpowietrzałem (najpierw lewy tył - korektor - prawy przód - lewy przód) ze trzy razy i nic to nie dało i już nie wiem o co chodzi

może pompa hamulcowa ? ale nie chcę na darmo wymieniać może macie jakiś pomysł??


Na górę
Post: sob mar 30, 2013 10:00 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Podkręć korektor z tyłu.
Ale...
To Vitara. Tu hamulców z tyłu nie poprawisz nie zmieniając na tarcze :wink:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: sob mar 30, 2013 10:27 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz maja 15, 2011 2:49 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Otwock
Silnik: 1.6 8v
Model: Sidekick
Rok prod.: 1990
nie no wiem że tu cudów nie będzie ale mam problem z przeglądem bo nie chcą podbić a ten korektor z tyłu to w jaki sposób podkręcić?


Na górę
Post: sob mar 30, 2013 10:44 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
pegazorek pisze:
nie no wiem że tu cudów nie będzie ale mam problem z przeglądem bo nie chcą podbić a ten korektor z tyłu to w jaki sposób podkręcić?

Połóż się pod autem w okolicach sierżanta od strony pasażera...
I tam będzie korektor siły hamowania (idzie do niego sprężynka z sierżanta).
Od tego momentu pokombinować musisz sam :)

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: sob mar 30, 2013 2:10 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Jak liftowałeś zawias,to musisz wydłużyć łącznik między sierżantem a regulatorem. Na początku zdejmij tą sprężynę,podciągnij dzwignię od regulatora do góry i zrób test hebli.

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: sob mar 30, 2013 4:23 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt gru 01, 2009 6:51 pm
Posty: 545
Lokalizacja: KNSiL
Rok prod.: 1991
Próbowałeś podciśnieniowo? a jak nie to załóż dłuższy przewód przeźroczysty na odpowietrznik i przelej :wink: nie zapominając o dolewaniu płynu aby od nowa nie zapowietrzyć,i nie musisz mieć drugiego do pompowania :mrgreen:

_________________
Pierwsza sprzedana

Body Lift 2.36"
Lift +10cm (4") Radzikone
obuwie 31/10,5/15


Na górę
Post: sob mar 30, 2013 9:35 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
koledzy, ja mam tak samo - tak samo czyli hebli z tyłu brak, oczywiście auto zliftowałem i wgle nie bawiłem sie z tym korektorem siły chamowania.. a dla czego ?? bo go nie moge znaleźć,
od sierżanta nigdzie nic nie idzie, ogolnie z tyłu jest czysto, idzie główny przewód na tył, wchodzi w prawe koło i z prawego koła idize na lewe koło i na tym sie kończy cała imprezka....

natomiast z przodu mam rozhmm coś mam z przodu na ramie od środka ze strony pasażer - taki jakby trójnik czy coś... i to wszystko co mam pod autem jeśli chodzi o hamulce, alee.... jak mam serwo to mam tam istną pajęczyne przewodów hamulcowych, jakieś kabelki, śrubki i inne badziewia i tutj pytnko, czy to możliwe co bym tam miał ten korektor ??
ewentualnie jeśli nie to gdiz emam go szukać, skoro nie mam go nigdize na moście, przy sierżancie przy ramie itp..

Co do Vitarki to jeśli to cos ułatwi to mam GeoTracker 94r.

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: sob mar 30, 2013 9:39 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Patryk32 pisze:
(...)GeoTracker 94r.

No ale Ty masz Geo, a tam będzie inaczej namotane.
Jest wtyczka w tylnym moście?

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: sob mar 30, 2013 9:42 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
e tam w tych naszych złomkach te tylne heble to normalnie magia jakaś :P

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: ndz mar 31, 2013 10:30 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
czy jest wtyczka tego na chwile obecną nie wiem - nie pamiętam,
ale na 1000% jest peszel/ rurka karbowana czyli pewnie pójdize w niej jakiś przewód z instalacji elektrycznej

serwo chyba mam takie (to jest bardoz podobne i nie wiem czy nie takie samo)
Obrazek
dla pewnoisci jutro porównam ale chyab bedzie to samo

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: śr kwie 03, 2013 7:31 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz maja 15, 2011 2:49 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Otwock
Silnik: 1.6 8v
Model: Sidekick
Rok prod.: 1990
dobra więc tak, został sprawdzony korektor i okazało się że "zastygł". Młotek i inne jakieś próby naprawienia tego urządzenia nic nie dały więc został wstawiony trójnik. Co prawda teraz jest na odwrót najpierw tył hamuje później przód ale coś za coś w każdym razie dla mnie jest sto razy lepiej


Na górę
Post: śr kwie 03, 2013 10:06 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
pegazorek pisze:
dobra więc tak, został sprawdzony korektor i okazało się że "zastygł". Młotek i inne jakieś próby naprawienia tego urządzenia nic nie dały więc został wstawiony trójnik. Co prawda teraz jest na odwrót najpierw tył hamuje później przód ale coś za coś w każdym razie dla mnie jest sto razy lepiej

No to lepiej zrób to jak należy, bo jak przyhamujesz w zakręcie, to się zdrowo zdziwisz.
A po co robić drugą ściepę na popsutego w Vitarze?

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: śr kwie 03, 2013 11:16 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz maja 15, 2011 2:49 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Otwock
Silnik: 1.6 8v
Model: Sidekick
Rok prod.: 1990
gdzieś wyczytałem tutaj na forum że trzeba wymienić pompę na taka która ma na 1 sekcji 2 wyjścia i problem znika nie wiem czy o to ci chodziło - "zrób to jak należy" ?


Na górę
Post: pn kwie 15, 2013 11:17 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
I jak koledzy, pomoże ktoś ??
pompe mam taką;
Obrazek

pod autem na ramie od środka z prawej strony(pasażera) mam takie coś;
Obrazek

a z tyłu wygląda to tak; (główny przewód z metalowej rurki idzie do gumowej, ta zaś jest przymocowana na moscie idzie do prawego koła i z prawego wychodzi na lewe koło - tam jest odpowietrzenie)
Obrazek

prawe;
Obrazek
lewe;
Obrazek

tak wygląda sierżant;(nie ma na nim nic - jest tylko przykręcony do ramy i do mostu)
Obrazek
do mostu idzie przewód;
Obrazek
i pod tablaszką widać takie coś;
Obrazek

także pytanko brzmi tak;
gdzie jest ten korektor siły hamowania, jak on wygląda w moim przypadku ?? (z tego co widze to mam jakąś bardziej rozbudowaną pompe (więcej rurek i śrubek) - może to tam gdiześ sie ustawia ??)

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: ndz wrz 15, 2013 9:04 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 13, 2012 2:39 am
Posty: 108
Lokalizacja: Kraków/chwilowo Tarnów
Odgrzeję temat. Problem pojawił się jakiś czas temu. Cały układ hamulcowy z tyłu mam nowy, a mimo to hamulców brak. Odpowietrzanie pomogło na chwile, po kilku wciśnięciach padała problem wrócił. Na przeglądzie p. diagnosta zauważył wyciek z pompy hamulcowej co skłoniło mnie do zakupu "nowej" używanej części. Sugerując się rocznikiem i silnikiem kupiłem taką pompe (1). Po wnikliwej obserwacji pompy w aucie zauważyłem różnice. Ta w zamontowana pod maską wygląda tak (2). "Nową" pompę kupiłem razem z serwem. Będzie się dało podmienić cały zespół (razem z serwem które ma trochę większą średnicę)? I drugie pytanie: z racji na inne ułożenie otworów wylotowych w pompie, jak należy podłączyć przewody znajdujące się w aucie do nowej pompy? jest to w ogóle możliwe? Czy po całej operacji trzeba odpowietrzać przód czy wystarczy sam tył? I ostatnie pytanie w zbiorniczku "nowej" pompy jest trochę osadów. Czym to usunąć? Obrazek

_________________
Niebieska blaszanka 1.6 8V LPG.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl