suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Blokady mostów
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=383
Strona 2 z 20

Autor:  kawa [ śr wrz 26, 2007 8:02 pm ]
Tytuł:  LockRite

Witaj Masmo,
Jestem zainteresowany polecaną przez Ciebie blokadą mostu. Chętnie zakupiłbym do swojej Vitarki 1,6 8V 91r. /dystans na sprężynach 4 cm. i to wszystko z liftu/ i nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale jest to podobno wersja amerykańska /właścicielem jej jestem od niedawna !/ ...Rozumiem, że jest to blokada na tył.
Ponadto poszukuję kogoś z doświadczemiem w kwestii felg do samuraja, dwustronnymi trójkątami... jak to jeździ w Vitarze i jaką oponę należy założyć w teren. :twisted:

Autor:  slaw [ śr wrz 26, 2007 8:30 pm ]
Tytuł: 

Masmo pisze:
Panowie :!: :!: i Panie (jeśli takowe to przeczytają :wink: )
Dostałem e-mail od:
http://www.roadlessgear.com/page/RGL/PROD/D/LR100
koszt przesyłki $26.75 :!: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
przy 3 sztukach $49.89
wysyłają to pocztą
Więc można to mieć za $225+$26.75 :mrgreen:
Ktoś jeszcze chce???? Może weźmiemy klika??
slaw to jest ten 4-ro elementowy czy 2?? Można to założyć do przodu czy tylko do tyłu??? Kto mi to założy :roll:


to jest 2 elementowy bez kosza czyli uboga wersja jak zamówisz to oficjalnie to dolicz cło i wat :wink:

Autor:  MarekS [ śr wrz 26, 2007 8:41 pm ]
Tytuł:  Re: LockRite

kawa pisze:
Witaj Masmo

Hmmm.... resztę użytkowników też wypada chyba powitać

kawa pisze:
Ponadto poszukuję kogoś z doświadczemiem w kwestii felg do samuraja, dwustronnymi trójkątami...

Ale ossso chodzi i czy to dotyczy działu "Jazda w terenie", czy może jest coś odpowiedniejszego :?:

kawa pisze:
jaką oponę należy założyć w teren.

Najlepiej terenową, ale o tym też jest co nieco , tyle, że w innym dziale

Autor:  kawa [ śr wrz 26, 2007 8:49 pm ]
Tytuł: 

...racja.. witam wszystkich... dopiero zaczynam się bawić w terenie..a na formum jestem poraz pierwszy i nie ukrywam, że liczę na wasze doświadczenie i pomoc

Autor:  slaw [ śr wrz 26, 2007 10:56 pm ]
Tytuł: 

to radze
1 wpasc do mnie
2nie kasztanic tematu blokad
3a felgi i oponki w innym temacie
tu ma byc jasno gadamy o blokadach i tylko o tym
to tobie ułatwi szukanie wpostach

Autor:  Masmo [ czw wrz 27, 2007 7:51 am ]
Tytuł:  Re: LockRite

kawa pisze:
Witaj Masmo

Witaj! Fajnie że ktoś oprócz slaw'ka to jeszcze czyta. Już myślałem że tylko ja go męczę i nikt nie chce mieć blokady.
kawa pisze:
Jestem zainteresowany polecaną przez Ciebie blokadą mostu.....

Polecaną raczej przez slaw'ka. Ja jestem tak samo zielony w temacie jak Ty :wink: Próbuję też się dowiedzieć co i jak. Na razie wiem tyle że w USA są tanie. Jak tylko coś więcej się dowiem będę informował na bierząco.
slaw pisze:
Masmo pisze:
http://www.roadlessgear.com/page/RGL/PROD/D/LR100
..:

to jest 2 elementowy bez kosza czyli uboga wersja jak zamówisz to oficjalnie to dolicz cło i wat :wink:

Dobra już do nich napisałem czy mają także 4-ro elementowy.
Ile wynosi cło na takie części???? Ktoś wie???

Autor:  Masmo [ pn gru 17, 2007 2:15 pm ]
Tytuł: 

Dalej męczy mnie temat blokad.
Amarykańce twierdzą że:
We do not sell the 1532 locker because we feel it is inferior in design and cost is $125 more expensive.
The 1512 locker engages the stock side gears, which offers much better holding power than the shallow cuts in the couplers supplied with teh 1532.
The only reason I can see that a person would want a 1532 locker is if their factory side gears were damaged. If this is true, we can supply new side gears for $100. This is still less money than the 1532 and will perform much better.

Czyli w wolnym tłumaczeniu blokada 1512 wykorzystuje fabryczne side gears i mocniej trzyma i jest tańsza. :roll: :roll:
Ktoś montował taką blokadę?? Może ktoś ma instrukcję do 1512. (bo do typowej blokady jest instrukcja na stronie www.richmondgear.com ) Piszą tylko o tylnym moście, muszę jeszczę dopytać o jakieś opcje dla przedniego dyfra.....

Autor:  Masmo [ czw gru 20, 2007 12:10 pm ]
Tytuł: 

http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... 75#1089075

Koledzy w PL twierdzą ONLY 1532 :!: Więc zwątpiłem w 1512 :evil:
Ale znalazłem:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... :IT&ih=016

chyba się skuszę....

BTW poczytałem trochę fora w USA, oni tam bez blokady nie zjeżdzają z asfaltu :roll: :wink:

Autor:  slaw [ śr gru 26, 2007 7:50 pm ]
Tytuł: 

ja to dochodze do wniosku ze montaz tych 2 blokad powinien byc inny i moze tu byc cały problem sam wole 4 elemetowa choc juz kilka rajdów testuje 2 elemetową i jest ok tylko jest ona inaczej ustawiona ale to tylko moje przypuszczenia
kazdy nowy lock richt mnie dziwi niby samuraj to to samo ale blokada inna :lol:

Autor:  kosciej [ czw sty 03, 2008 9:57 am ]
Tytuł: 

A czy nie można takiej blokady zrobić u nas?
Przecież są tokarze, są zakłady itp...Nie wyszło by wtedy taniej?I bez stresu z cłami itp...

Co o tym myślicie?

Pozdrawiam!

Autor:  Masmo [ czw sty 03, 2008 10:13 am ]
Tytuł: 

kosciej pisze:
A czy nie można takiej blokady zrobić u nas?
Przecież są tokarze, są zakłady itp...Nie wyszło by wtedy taniej?I bez stresu z cłami itp...

Co o tym myślicie?

Pozdrawiam!

To jest produkt profesjonalnej firmy zajmującej się produkcją elementów dyfrów i skrzyń biegów dla amerykańskiego przemysłu motoryzacyjnego:
http://www.richmondgear.com/
Jest to produkowane masowo (LR są powszechne w USA) i cena, biorąc pod uwagę konieczną wytrzymałość i precyzję wyokonania nie jest wysoka.

Autor:  kosciej [ czw sty 03, 2008 10:44 am ]
Tytuł: 

A w PL nie ma takich firm?
Kilka przykładów:

http://www.fmspolmo.com.pl/
http://www.gardner.pl/
http://www.redor.com.pl/P/SG.html
http://www.hydromechanika.com.pl/

A wcale bym się nie zdziwił, gdyby udało się to zrobić na wydziale mechanicznym jakiejkolwiek Politechniki, lub np. na stoczni w Gdańsku...Może w jakichś "przyszkolnych" zakładach...

Kiedyś - ja co rpawda jestem za młody, żeby to pamiętać, ale Ojciec mi opowiadał, że jak nie było części w sklepach, to można było wiele rzeczy zrobić w szkołach ZSZ, na Stoczni, a nawet na PG...

Autor:  MarekS [ czw sty 03, 2008 12:01 pm ]
Tytuł: 

Tu kwestia raczej jest w cenie materiału / wykonania takich elementów.

Kiedyś chciałem dorobić tulejki pod manualne sprzęgiełka, to koleś mi zaśpiewał więcej, niż w ASO za orginały (i więcej, niż używane sprzęgiełka z tulejkami w kpl.).

Ale jeśli chcesz, możesz naskrobać maila do tych firm pytaniem, czy zrobią i za ile.

Autor:  kosciej [ czw sty 03, 2008 1:45 pm ]
Tytuł: 

Najpierw by sie przydał jakiś rysunek techniczny takiego czegos...

Ale spróbuję napisać.

Pozdrawiam!

Autor:  jacenty [ czw sty 03, 2008 7:39 pm ]
Tytuł: 

Szkoda pisać. Produkcja jednostkowa będzie mega-droga. nawet jeśli to będzie 10-20 szt. W takich zakładach dopiero zainteresuje ich 1000 lub więcej kompletów.

Strona 2 z 20 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/