Murzyn pisze:
na Genetal XP US4 (czyli niby uniwersalne) i lifcie (tez pewnie ma duzeznaczenie bo sa calkiem inne katy pochylenia kół przednich) ma raczej minimalne sklonnosci do podsterownosci - przy zbyt szybkim wejsciu w zakret - i latwo to mozna wyeliminowac.
próbowałem np jazdę w zacieśniającym się okręgu, wtedy wyraźnie czuć uślizg przednich kół
a pogłębianie skręcenia kół, powoduje jeszcze większe wyjeżdżanie przodem - ale to oczywista oczywistość
Cytuj:
Odpuszczasz na sekundke gaz lub dajesz mini kopa na hamulec (dociazasz przednie kola) i momentalnie wciskasz gaz do dechy i juz lecisz ladnym boczkiem
oczywiście, zresztą widać to na focie, ale pisałem o normalnym, zbyt szybkim wejściu w zakręt
celowo da się "zarzucić tyłem" i to jest właśnie to
choć na bardzo śliskiej nawierzchni jest już bardzo trudno
Cytuj:
swoja droga, czyzyny to naprawde rewelacyjne miejsce do cwiczenia
dość szeroki pas (30m?) i długi na kilkaset m
daje to możliwość do bezpiecznego rozpędzenia się do tych 50-60km/h i ćwiczenia (ostatnio nawet "służby" tam szkolili)
- jest miejsce na błędy które na drodze kończą się rowem
nawierzchnie przy takiej ilości śniegu jak na fotce też jest prawie idealna (normlanie płyty są nieco z klawiszowane)
na przeciwko M1, to teren prefabetu, tam bardziej można poćwiczyć właśnie jazdę - chyba nie ma tam takiego otwartego placu ?
są niby parkingi marketów, ale tam też krawężniki i lampy, więc tylko "zabawa"
Cytuj:
mozna sie tez przejechac na lokalne zimowe KJS-y, nawet vitara ma tam szanse, bo moc ma tam male znaczenie
można, zwłaszcza w warunkach zimowych, u nas niestety niby zimowy KJS, odbył się w warunkach wiosennych (tydzień wcześniej stopniał śnieg)
http://picasaweb.google.com/koonrad.b/KJSNiepoOmice01032009#