suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob cze 15, 2024 10:33 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 289 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 820 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz lis 16, 2008 8:28 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Naczkins pisze:
Masmo pisze:
Naczkins pisze:
Minispool? co to jest? rozwiń temat.

Coś takiego....

Dzięki.
Ale też nie bardzo bo nie mam lawety


Hehe... Ja powoli dochodzę do wniosku że nieuchronnie zbiżam się do etapu lawety :wink: :mrgreen: .... i wtedy będzie minispool.
BTW Jimniak który wygrał Magam też miał minispool z tyłu.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: wt lut 10, 2009 10:46 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Jeszcze tutaj nie napisałem o wrażeniach z użytkowania LockRighta w przednim moście. Że zacytuje siebie :wink: :wink:
Cytuj:
Jestem bardzo pozytywnie zdziwiony ile daje Lock Right. Przejechałem dziś takie wykrzyżowe miejsce że bez LR nie pomyślałbym nawet żeby tam wjechać. Cieżko mimo opon AT zerwać przyczepność.
Daje się używać 4WD z LR po śliskim. Auto wręcz robi się niesamowicie stabilne w jeżdzie na wprost. Po odjęciu gazu nawet skręca .
Nie polecam używania 4WD+LR na przyczepnej nawierzchni. Nie daje się skręicić kół .

W tym kontekście nie wyobrażam sobie jazdy z zablokowanym na stałe przednim dyfrem. Chyba że pilota przywiążemy do maski i będzie przed każdym łukiem rozpinał spręgiełka :wink: :lol:

I teraz mała kwestia której nie zdążyłem omówić ze Sławkiem dogłębnie :wink:
Sprzęgiełka w piastach a LockRigt.
Testowałem na manualach i z nimi sprawa jest jasna. Ale jak będą się zachowywać automaty? :roll: Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić. Na łuku przejeźdznym na średnim gazie będzie sytacja że jedno koło zacznie pracować do tyłu... i co piasty się rozepną :?: :roll:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: wt lut 10, 2009 11:19 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
automaty zapinaja sie jak dostana naped z mostu czyli półosie zaczynaja sie krecic wtedy sie załanczaja od obrotu kół sie nie załaczą :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: śr lut 11, 2009 10:48 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
slaw pisze:
automaty zapinaja sie jak dostana naped z mostu czyli półosie zaczynaja sie krecic wtedy sie załanczaja od obrotu kół sie nie załaczą :wink:

To wiem, ale czy się automat nie rozłączy na łuku. Na łuku z blokadą jedna półoś będzie robić do przodu druga do tyłu. Teoretycznie nie powinny się rozłączyć bo półosie będą cały czas przekazywać moment do przodu lub do tyłu.
A praktycznie lepiej mieć manuale czy automaty mając Lock Right z przodu?
Moim zdaniem lepsze są manuale bo przynajmniej wiem dokładnie czy ma połączone półosie czy nie.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: pt lut 20, 2009 2:56 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 20, 2009 2:51 pm
Posty: 12
witam:d. jestem tu nowy i mam pytanie czy zamist spawania mozna wytoczyc polaczenie na stale dwoch polosi tylniego mosty???
czy bylo by to lepszym rozwiazaniem niz spawanie


Na górę
Post: pt lut 20, 2009 6:42 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
darek4x4 pisze:
witam:d. jestem tu nowy i mam pytanie czy zamist spawania mozna wytoczyc polaczenie na stale dwoch polosi tylniego mosty???
czy bylo by to lepszym rozwiazaniem niz spawanie



Jasne że to lepsze rozwiązanie,wcale nie jest łatwo tak zaspawać żeby trzymało. Ale zrobić mini spool to też nie takie proste,musisz mieć porządny materiał 40-45,potem wytoczyć,wydłutować i obrobić cieplnie. Właśnie kończę robić mini spool na przód 22 zęby

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: pt lut 20, 2009 7:27 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 20, 2009 2:51 pm
Posty: 12
dzieki za szybka odpowiedz :D
a czy moglbys za podac jakies zdjecia byl bym wdzieczny:D
i jeszcze jedno pytanko czy taki cos lepiej dac na przod czy na tył


Na górę
Post: pt lut 20, 2009 8:16 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
http://moto.allegro.pl/item554011719_su ... o_100.html
Są różne szkoły,jedni wolą na przód, inni na tył. Ja najpierw robię przód :lol:

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: pt lut 20, 2009 9:40 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
trzecia szkoła to miała kiedys z przodu i z tyłu :D

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: sob lut 21, 2009 9:16 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 20, 2009 2:51 pm
Posty: 12
hmm czyli robisz cos na wzor LR ??? ale czy to sie oplaca??? wiadomo jak juz cos jest sprawdzone to lepiej wydac troche wiecej niz ma mi jakis tokarz z jakiejs beznadziejnej stali zrobic i ma sie rozsypac:D ale dzieki za informacje


Na górę
Post: sob lut 21, 2009 7:52 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
No właśnie nie,to jest blokada 100%,a LR jest rozłączalny. Nie robię tego z rzepy,tylko z 45 ulepszanej,jak fabryczne elementy napędu.

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: sob lut 21, 2009 9:17 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 20, 2009 2:51 pm
Posty: 12
no wiem ze nie z rzepy tylko mialem juz przykre doswiadczenia z tokarzami jak milem uza:/
mialo bys wszystko mocne bardzo a pozniej okazywalo sie co innego
w sumie to chcialem spytac czy moze mozna by bylo dopasowac jakies przeguby zsespawac razem. tylko czy polosie nie beda za mocna obciaazone nie beda mialy takiego podparcia jak w orginalnym koszu.


Na górę
Post: sob lut 21, 2009 9:20 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 20, 2009 2:51 pm
Posty: 12
PRZEMAS 601 moze masz na miary na kogos kto by zrobil takiego spoola za kase


Na górę
Post: sob lut 21, 2009 9:43 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
darek4x4 pisze:
PRZEMAS 601 moze masz na miary na kogos kto by zrobil takiego spoola za kase

Mam spoola do tyłu z USA i mogę opchnąć bo pewnie nie znajdę czasu żeby zawalczyć z tylem.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: ndz lut 22, 2009 12:19 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 20, 2009 2:51 pm
Posty: 12
ooo fajnie a ile to cudo by mialo kosztowac


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 289 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 820 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl