Jeszcze tutaj nie napisałem o wrażeniach z użytkowania LockRighta w przednim moście. Że zacytuje siebie
Cytuj:
Jestem bardzo pozytywnie zdziwiony ile daje Lock Right. Przejechałem dziś takie wykrzyżowe miejsce że bez LR nie pomyślałbym nawet żeby tam wjechać. Cieżko mimo opon AT zerwać przyczepność.
Daje się używać 4WD z LR po śliskim. Auto wręcz robi się niesamowicie stabilne w jeżdzie na wprost. Po odjęciu gazu nawet skręca .
Nie polecam używania 4WD+LR na przyczepnej nawierzchni. Nie daje się skręicić kół .
W tym kontekście nie wyobrażam sobie jazdy z zablokowanym na stałe przednim dyfrem. Chyba że pilota przywiążemy do maski i będzie przed każdym łukiem rozpinał spręgiełka
I teraz mała kwestia której nie zdążyłem omówić ze Sławkiem dogłębnie
Sprzęgiełka w piastach a LockRigt. Testowałem na manualach i z nimi sprawa jest jasna. Ale jak będą się zachowywać automaty?
Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić. Na łuku przejeźdznym na średnim gazie będzie sytacja że jedno koło zacznie pracować do tyłu... i co piasty się rozepną
_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus
http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60