suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
Które koło będzie wisieć w powietrzu??? http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=157 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Masmo [ sob sty 06, 2007 3:37 pm ] |
Tytuł: | Które koło będzie wisieć w powietrzu??? |
Ciekwą rzecz zauważyłem po ostatnich jazdach. Przejeżdząłem bokiem przez szykanę w formie górki i zawisło mi przednie koło. Oczywiscie zadziałało jakbym odłaczył przód tylne kółka zaczeły buksować. Musiałem wziąść tą przeszkodę z buta. Jak zachowuje się typowa Vitka gdy brakuje wykżyzu? Które koło bedzie w powietrzu? |
Autor: | Karson [ sob sty 06, 2007 7:37 pm ] |
Tytuł: | |
Nie ma reguły które koło będzie w powietrzu, wpadniesz w dziurę koło zawiśnie i jest w powietrzu, innym razem przejedziesz rów, tył zostanie, zrobisz wykrzyż i kołko na górze sobie dynda. Generalnie jest tak jak napisałeś - jest wykrzyż to nie ma napędu. Co niektórzy mają LockRighty i BesterLockery... ich ta reguła się nie tyczy.. |
Autor: | piotr_z [ sob sty 06, 2007 8:40 pm ] |
Tytuł: | |
Karson pisze: Nie ma reguły które koło będzie w powietrzu, wpadniesz w dziurę koło zawiśnie i jest w powietrzu, innym razem przejedziesz rów, tył zostanie, zrobisz wykrzyż i kołko na górze sobie dynda. Generalnie jest tak jak napisałeś - jest wykrzyż to nie ma napędu.
Co niektórzy mają LockRighty i BesterLockery... ich ta reguła się nie tyczy.. :lol: no chyba, ze tylne dwa kola sa w powietrzu ale wtedy zawsze zostaje jeszcze jedno z przodu, no chyba ze i ono jest w powietrzu. no ale wtedy to juz trzeba przestac pic |
Autor: | Karson [ sob sty 06, 2007 9:00 pm ] |
Tytuł: | |
piotr_z pisze: no chyba, ze tylne dwa kola sa w powietrzu ale wtedy zawsze zostaje jeszcze jedno z przodu, no chyba ze i ono jest w powietrzu. no ale wtedy to juz trzeba przestac pic
Znam kogoś, kto tak upalał, że wszystkie cztery koła mu "wisiały". |
Autor: | Masmo [ sob sty 06, 2007 9:56 pm ] |
Tytuł: | |
Karson pisze: Znam kogoś, kto tak upalał, że wszystkie cztery koła mu "wisiały".
Sam tego dokonałem gdy próbowałem przejechać Pandą 4x4 przez zaspę śniegu. Tylko 1,5h godzinki się odkopywałem. |
Autor: | Masmo [ sob sty 06, 2007 9:59 pm ] |
Tytuł: | |
Karson pisze: Co niektórzy mają LockRighty i BesterLockery... ich ta reguła się nie tyczy..
Właśnie w tym duchu pytałem czy lepiej blokada z przodu czy z tyłu. Jeśli zawiśnie przednie koło (co zresztą bardzo mnie zdziwiło, bo myślałem że środek ciężkości jest tak umiesczony że raczej tylne znajdzie się w powietrzu) to blokada w tylnym moście niewiele pomoże. |
Autor: | michal_cobra [ sob sty 06, 2007 10:07 pm ] |
Tytuł: | |
Masmo pisze: Karson pisze: Co niektórzy mają LockRighty i BesterLockery... ich ta reguła się nie tyczy.. Właśnie w tym duchu pytałem czy lepiej blokada z przodu czy z tyłu. Jeśli zawiśnie przednie koło (co zresztą bardzo mnie zdziwiło, bo myślałem że środek ciężkości jest tak umiesczony że raczej tylne znajdzie się w powietrzu) to blokada w tylnym moście niewiele pomoże. Najlepiej to miec dwie blokady |
Autor: | slaw [ sob sty 06, 2007 10:10 pm ] |
Tytuł: | |
lepiej 3 bo z 2 tez staje czasami |
Autor: | slaw [ sob sty 06, 2007 10:15 pm ] |
Tytuł: | |
Masmo pisze: Karson pisze: Co niektórzy mają LockRighty i BesterLockery... ich ta reguła się nie tyczy.. Właśnie w tym duchu pytałem czy lepiej blokada z przodu czy z tyłu. Jeśli zawiśnie przednie koło (co zresztą bardzo mnie zdziwiło, bo myślałem że środek ciężkości jest tak umiesczony że raczej tylne znajdzie się w powietrzu) to blokada w tylnym moście niewiele pomoże. ja bym chyba jedna blokade zamontował z tyłu dlatego ze tam mozliwy jest wiekszy wykzyrz a to daje nam kontakt z gleba no i z przodu sprawia sporo problemów |
Autor: | Karson [ sob sty 06, 2007 11:50 pm ] |
Tytuł: | |
slaw pisze: ja bym chyba jedna blokade zamontował z tyłu dlatego ze tam mozliwy jest wiekszy wykzyrz a to daje nam kontakt z gleba no i z przodu sprawia sporo problemów
dokładnie. nie na darmo w parchach fabrycznie montowane są blokady właśnie z tyłu. |
Autor: | Masmo [ sob sty 06, 2007 11:59 pm ] |
Tytuł: | |
Karson pisze: slaw pisze: ja bym chyba jedna blokade zamontował z tyłu dlatego ze tam mozliwy jest wiekszy wykzyrz a to daje nam kontakt z gleba no i z przodu sprawia sporo problemów dokładnie. nie na darmo w parchach fabrycznie montowane są blokady właśnie z tyłu. Też tak myślałem do czasu gdy mi zawisło przednie koło... ale może teren był wyjątkowo dziwny. |
Autor: | MarekS [ ndz sty 07, 2007 11:45 am ] |
Tytuł: | |
Masmo pisze: ... ale może teren był wyjątkowo dziwny.
Albo łącznik źle do tematu podszedł PS Sławek, a gdzie Ty chcesz w vitce 3 blokadę dać |
Autor: | Masmo [ ndz sty 07, 2007 12:30 pm ] |
Tytuł: | |
MarekS pisze: Masmo pisze: ... ale może teren był wyjątkowo dziwny. Albo łącznik źle do tematu podszedł ....: Wszystko możliwe, ale się udało przejechać za trzecim podejściem. |
Autor: | Karson [ ndz sty 07, 2007 8:00 pm ] |
Tytuł: | |
Masmo pisze: Wszystko możliwe, ale się udało przejechać za trzecim podejściem.
I to jest właśnie ta trzecia blokada. Motaj LR z tyłu - bardziej się przyda. |
Autor: | Bogusław Przemyśl [ śr mar 21, 2007 8:18 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: ale może teren był wyjątkowo dziwny
- teren zawsze powinien być dziwny, bo wtedy jest frajda. A Sławek trzecią blokadę ma w kierownicy. Ogólnie z blokad są w większości plusy chyba, że się zapomnisz i na suchym pojeździsz z włączonymi... - po za tym trzeba trochę kumać co się dzieje często w sytuacjach o których piszemy można ślizgiem przejść bez blokady, tak aby nie dopuścić do obwisu pojedynczego koła... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |