suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Które koło będzie wisieć w powietrzu???
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=157
Strona 1 z 2

Autor:  Masmo [ sob sty 06, 2007 3:37 pm ]
Tytuł:  Które koło będzie wisieć w powietrzu???

Ciekwą rzecz zauważyłem po ostatnich jazdach. Przejeżdząłem bokiem przez szykanę w formie górki i zawisło mi przednie koło. Oczywiscie zadziałało jakbym odłaczył przód tylne kółka zaczeły buksować. Musiałem wziąść tą przeszkodę z buta.
Jak zachowuje się typowa Vitka gdy brakuje wykżyzu? Które koło bedzie w powietrzu?

Autor:  Karson [ sob sty 06, 2007 7:37 pm ]
Tytuł: 

Nie ma reguły które koło będzie w powietrzu, wpadniesz w dziurę koło zawiśnie i jest w powietrzu, innym razem przejedziesz rów, tył zostanie, zrobisz wykrzyż i kołko na górze sobie dynda. Generalnie jest tak jak napisałeś - jest wykrzyż to nie ma napędu. :wink:
Co niektórzy mają LockRighty i BesterLockery... ich ta reguła się nie tyczy.. :lol:

Autor:  piotr_z [ sob sty 06, 2007 8:40 pm ]
Tytuł: 

Karson pisze:
Nie ma reguły które koło będzie w powietrzu, wpadniesz w dziurę koło zawiśnie i jest w powietrzu, innym razem przejedziesz rów, tył zostanie, zrobisz wykrzyż i kołko na górze sobie dynda. Generalnie jest tak jak napisałeś - jest wykrzyż to nie ma napędu. :wink:
Co niektórzy mają LockRighty i BesterLockery... ich ta reguła się nie tyczy.. :lol:


no chyba, ze tylne dwa kola sa w powietrzu :wink: ale wtedy zawsze zostaje jeszcze jedno z przodu, no chyba ze i ono jest w powietrzu. no ale wtedy to juz trzeba przestac pic :wink:

Autor:  Karson [ sob sty 06, 2007 9:00 pm ]
Tytuł: 

piotr_z pisze:
no chyba, ze tylne dwa kola sa w powietrzu :wink: ale wtedy zawsze zostaje jeszcze jedno z przodu, no chyba ze i ono jest w powietrzu. no ale wtedy to juz trzeba przestac pic :wink:

Znam kogoś, kto tak upalał, że wszystkie cztery koła mu "wisiały". :wink:

:mrgreen:

Autor:  Masmo [ sob sty 06, 2007 9:56 pm ]
Tytuł: 

Karson pisze:
Znam kogoś, kto tak upalał, że wszystkie cztery koła mu "wisiały". :wink:

Sam tego dokonałem gdy próbowałem przejechać Pandą 4x4 przez zaspę śniegu. Tylko 1,5h godzinki się odkopywałem. :wink:

Autor:  Masmo [ sob sty 06, 2007 9:59 pm ]
Tytuł: 

Karson pisze:
Co niektórzy mają LockRighty i BesterLockery... ich ta reguła się nie tyczy.. :lol:

Właśnie w tym duchu pytałem czy lepiej blokada z przodu czy z tyłu. Jeśli zawiśnie przednie koło (co zresztą bardzo mnie zdziwiło, bo myślałem że środek ciężkości jest tak umiesczony że raczej tylne znajdzie się w powietrzu) to blokada w tylnym moście niewiele pomoże. :lol:

Autor:  michal_cobra [ sob sty 06, 2007 10:07 pm ]
Tytuł: 

Masmo pisze:
Karson pisze:
Co niektórzy mają LockRighty i BesterLockery... ich ta reguła się nie tyczy.. :lol:

Właśnie w tym duchu pytałem czy lepiej blokada z przodu czy z tyłu. Jeśli zawiśnie przednie koło (co zresztą bardzo mnie zdziwiło, bo myślałem że środek ciężkości jest tak umiesczony że raczej tylne znajdzie się w powietrzu) to blokada w tylnym moście niewiele pomoże. :lol:


Najlepiej to miec dwie blokady :wink:

Autor:  slaw [ sob sty 06, 2007 10:10 pm ]
Tytuł: 

lepiej 3 bo z 2 tez staje czasami :lol:

Autor:  slaw [ sob sty 06, 2007 10:15 pm ]
Tytuł: 

Masmo pisze:
Karson pisze:
Co niektórzy mają LockRighty i BesterLockery... ich ta reguła się nie tyczy.. :lol:

Właśnie w tym duchu pytałem czy lepiej blokada z przodu czy z tyłu. Jeśli zawiśnie przednie koło (co zresztą bardzo mnie zdziwiło, bo myślałem że środek ciężkości jest tak umiesczony że raczej tylne znajdzie się w powietrzu) to blokada w tylnym moście niewiele pomoże. :lol:



ja bym chyba jedna blokade zamontował z tyłu dlatego ze tam mozliwy jest wiekszy wykzyrz a to daje nam kontakt z gleba no i z przodu sprawia sporo problemów :wink:

Autor:  Karson [ sob sty 06, 2007 11:50 pm ]
Tytuł: 

slaw pisze:
ja bym chyba jedna blokade zamontował z tyłu dlatego ze tam mozliwy jest wiekszy wykzyrz a to daje nam kontakt z gleba no i z przodu sprawia sporo problemów :wink:

dokładnie. nie na darmo w parchach fabrycznie montowane są blokady właśnie z tyłu. :idea:

Autor:  Masmo [ sob sty 06, 2007 11:59 pm ]
Tytuł: 

Karson pisze:
slaw pisze:
ja bym chyba jedna blokade zamontował z tyłu dlatego ze tam mozliwy jest wiekszy wykzyrz a to daje nam kontakt z gleba no i z przodu sprawia sporo problemów :wink:

dokładnie. nie na darmo w parchach fabrycznie montowane są blokady właśnie z tyłu. :idea:

Też tak myślałem do czasu gdy mi zawisło przednie koło... ale może teren był wyjątkowo dziwny.

Autor:  MarekS [ ndz sty 07, 2007 11:45 am ]
Tytuł: 

Masmo pisze:
... ale może teren był wyjątkowo dziwny.


Albo łącznik źle do tematu podszedł :wink:


PS
Sławek, a gdzie Ty chcesz w vitce 3 blokadę dać :?:

:mrgreen:

Autor:  Masmo [ ndz sty 07, 2007 12:30 pm ]
Tytuł: 

MarekS pisze:
Masmo pisze:
... ale może teren był wyjątkowo dziwny.

Albo łącznik źle do tematu podszedł :wink:....:

Wszystko możliwe, ale się udało przejechać za trzecim podejściem.

Autor:  Karson [ ndz sty 07, 2007 8:00 pm ]
Tytuł: 

Masmo pisze:
Wszystko możliwe, ale się udało przejechać za trzecim podejściem.

I to jest właśnie ta trzecia blokada. :wink:
Motaj LR z tyłu - bardziej się przyda.

Autor:  Bogusław Przemyśl [ śr mar 21, 2007 8:18 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
ale może teren był wyjątkowo dziwny


- teren zawsze powinien być dziwny, bo wtedy jest frajda.
A Sławek trzecią blokadę ma w kierownicy.
Ogólnie z blokad są w większości plusy chyba, że się zapomnisz i na suchym pojeździsz z włączonymi... - po za tym trzeba trochę kumać co się dzieje często w sytuacjach o których piszemy można ślizgiem przejść bez blokady, tak aby nie dopuścić do obwisu pojedynczego koła...

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/