suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Przełącznie z 2H na 4H .....
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=171
Strona 1 z 1

Autor:  Masmo [ wt sty 16, 2007 3:42 pm ]
Tytuł:  Przełącznie z 2H na 4H .....

Instrukcja stanowi że przy aucie wyposażonym w automatyczne sprzęgła piast należy całkowice zatrzymać samochód. Prze ręcznych piastach można z 2H przełączać na 4H w czasie jazdy. Tyle teoria.
Zastanawiam się czy mogę (mam automaty) rozłanczać przód (z 4H na 2H) w czasie jazdy z niewielką prędkością. I czy można robić taki numer że włączyć 4H przejechać kawałek i potem przełanczaś sobie jadąc po lasku wedle potrzeby: sucho przyczepnie 2H, błotko lub pod górkę 4H. Zakładam że nie cofam i sprzęgła piast są włączone.

Jak mieszacie w skrzyni rozdzielczej???

Autor:  piotr_z [ wt sty 16, 2007 4:40 pm ]
Tytuł: 

jak masz zapiete automaty to se mozesz mieszac :roll:

Autor:  michal_cobra [ wt sty 16, 2007 5:13 pm ]
Tytuł: 

Próbując takich manewrów w czasie jazdy słychac jedynie zgrzyt. Więc wolę się zatrzymać. Bo skrzynia groszy nie kosztuje 8)

Autor:  piotr_z [ wt sty 16, 2007 5:23 pm ]
Tytuł: 

michal_cobra pisze:
Prubując takich manewrów w czasie jazdy słychac jedynie zgrzyt. Więc wolę się zatrzymać. Bo skrzynia groszy nie kosztuje 8)


jak masz zapiete automaty to zgrzytu nie slychac, bo zapiete automaty to prawie jak zapiete manuale :roll:

Autor:  michal_cobra [ wt sty 16, 2007 7:14 pm ]
Tytuł: 

piotr_z pisze:
michal_cobra pisze:
Próbując takich manewrów w czasie jazdy słychac jedynie zgrzyt. Więc wolę się zatrzymać. Bo skrzynia groszy nie kosztuje 8)


jak masz zapiete automaty to zgrzytu nie slychac, bo zapiete automaty to prawie jak zapiete manuale :roll:


Uwież na słowo że słychać. Zresztą znam osoby którym przy manualnych sprzęgiełkach też słychać zgrzyty.

Autor:  Masmo [ wt sty 16, 2007 8:11 pm ]
Tytuł: 

piotr_z pisze:
jak masz zapiete automaty to se mozesz mieszac :roll:

Też kombinowałem w ten sposób

Autor:  Karson [ wt sty 16, 2007 8:14 pm ]
Tytuł: 

Nie ma co gdybać, dla oszczędności materiału przy automatach lepiej się zatrzymać. Choć jak pisze Piotr, przy zapiętych problemu być nie powinno. A wniosek? Zainwestować w manuale. :wink:

Autor:  Masmo [ wt sty 16, 2007 9:58 pm ]
Tytuł: 

michal_cobra pisze:
Próbując takich manewrów w czasie jazdy słychac jedynie zgrzyt. Więc wolę się zatrzymać. Bo skrzynia groszy nie kosztuje 8)

Ze strony skrzyni nie powinno być problemów. Instrukcja przy manualnych piastach dopuszcza przełączanie z 2H na 4H w czasie jazdy.
A propos chałasu: U mnie zaraz po kupieniu sprzęgiełka załanczły się głośno. Po regularnym używaniu przedniego napędu nie słyszę tych charkterystycznyh trzasków. Dobrze to czy źle????

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/