suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Rock crawling.
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=18525
Strona 1 z 1

Autor:  danthe [ ndz sty 14, 2018 7:12 pm ]
Tytuł:  Rock crawling.

Zawsze się zastanawiałem jak by sobie moja Vitara poradziła w takim terenie. Chyba bez przedniej blokady by było słabo.

https://www.youtube.com/watch?v=jz3KfrQ1TTk

GC nawet nieźle sobie radzi na elektronicznym wspomagaczu. Blokady o których mówią chyba nie są w fabrycznym wyposażeniu?

Autor:  Arti9810 [ pn sty 15, 2018 12:25 am ]
Tytuł:  Re: Rock crawling.

Mnie się wydaje ,że Vitara by sobie dobrze poradziła , jest filmik na yt jak gość Vitarą 1.6 na simexach jeździ w Trialu :mrgreen: I dość mu to idzie :D

Autor:  alientm [ czw sty 18, 2018 2:38 pm ]
Tytuł:  Re: Rock crawling.

Mam wrażenie że to zabawa dla aut z blokadą przód i tył oraz bardzo wolnym reduktorem.

Autor:  danthe [ pt sty 19, 2018 5:12 pm ]
Tytuł:  Re: Rock crawling.

alientm pisze:
Mam wrażenie że to zabawa dla aut z blokadą przód i tył oraz bardzo wolnym reduktorem.

No to brakuje mi tylko blokady przedniej :)

Autor:  radzik071 [ pt sty 19, 2018 8:15 pm ]
Tytuł:  Re: Rock crawling.

wykrzyż też się przyda.
I badlocki albo dętloki, żeby na niskim ciśnieniu opony nie zrzucić

Autor:  Piasek80 [ sob sty 20, 2018 8:18 pm ]
Tytuł:  Re: Rock crawling.

No i dobre miękkie czepne gumy a nie twarde jak beton nalewki a`la simex :)

Autor:  Kossta [ pn lut 05, 2018 8:02 pm ]
Tytuł:  Re: Rock crawling.

Takie ciekawostki znalazłem

https://www.youtube.com/watch?v=AtiCeTjROi0
https://www.youtube.com/watch?v=yvA5ZNofx6g
https://www.youtube.com/watch?v=beEUlgYP5tw

Na tym ostatnik filmie kozak jest faktycznie. Ale jakoś zawsze bardziej mnie pociągał taki off-road niż błotko.

Autor:  KrystianT [ pn lut 05, 2018 9:28 pm ]
Tytuł:  Re: Rock crawling.

Kossta pisze:
Na tym ostatnik filmie kozak jest faktycznie.
Nooo, tak jedną ręką wciągnąć auto na szczyt... :shock:

Autor:  danthe [ pn lut 05, 2018 10:52 pm ]
Tytuł:  Re: Rock crawling.

https://www.youtube.com/watch?v=wHjowYn2_cE

Autor:  Piasek80 [ wt lut 06, 2018 8:49 am ]
Tytuł:  Re: Rock crawling.

A Ty wiesz że tam z seryjnego auta to tylko nadwozie jest ?
Może jeszcze silnik bo do takiego skrabania liczy się niska masa.

Autor:  danthe [ wt lut 06, 2018 11:08 pm ]
Tytuł:  Re: Rock crawling.

To chyba ten sam:
https://www.youtube.com/watch?v=FqJViwk7wvM

Nie wygląda na straszną zmote.
Skoro masa sie liczy to dlaczego bazują na longu?

EDIT:
lista modów tego trackera:
96 Geo Tracker, 4 door, 4WD, Auto. Calmini 3" Suspension, 3" Body, 32" MTR's. Trail Tough 4.23 to 1 T-Case gears, 5.83 gears, Detroit Locker F/R, Calmini Anvil Front, Ford 9" Rear with Disc Brakes.

Autor:  KrystianT [ wt lut 06, 2018 11:54 pm ]
Tytuł:  Re: Rock crawling.

danthe pisze:
Skoro masa sie liczy to dlaczego bazują na longu?
Fizyka :) Auto się przewraca jak środek ciężkości wyjdzie poza punkty podparcia, a w longu różnica między środkiem ciężkości, a tylnymi kołami jest większa więc teoretycznie może pokonywać bardziej strome podjazdy zanim fiknie na plecy...

Autor:  Generic [ śr lut 07, 2018 8:04 am ]
Tytuł:  Re: Rock crawling.

danthe pisze:
To chyba ten sam:
https://www.youtube.com/watch?v=FqJViwk7wvM

Nie wygląda na straszną zmote.
Skoro masa sie liczy to dlaczego bazują na longu?

EDIT:
lista modów tego trackera:
96 Geo Tracker, 4 door, 4WD, Auto. Calmini 3" Suspension, 3" Body, 32" MTR's. Trail Tough 4.23 to 1 T-Case gears, 5.83 gears, Detroit Locker F/R, Calmini Anvil Front, Ford 9" Rear with Disc Brakes.


Hm, ciekawe... tylny most zmieniony na Forda 9" a przód zostawiony suzukowy, tylko włożony w stalową obudowę Calmini (tzn pewnie samurajowy kosz?). I co z półosiami?
Ja widziałem, że raczej tylnego mostu nie ruszają - bo przecież całkiem przyzwoity jest. I na przód dają obcięty tylny + półosie z 4runnera.

Zobacz też na filmikach, że z nowych wranglerów po skałach prawie same długie jeżdżą o-)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/