suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt gru 27, 2024 3:30 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr gru 12, 2018 9:23 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: śr sty 10, 2018 6:55 pm
Posty: 5
Silnik: 1.6 16V
Rok prod.: 1995
Witam. Jestem od miesiąca szczęśliwym posiadaczem vitarki z 95r. 1.6 16v 3D w automacie :) Automat czterobiegowy z nadbiegiem i przełącznikiem POWER.
Podpowie ktoś jak sprawnie poruszać się w terenie, co włączyć co wyłączyć i który tryb skrzyni ustawić? D 2 L?
Dzięki.


Na górę
Post: pt gru 14, 2018 9:11 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 10, 2017 12:38 pm
Posty: 872
Lokalizacja: Piotrków Kujawski
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio JX
Rok prod.: 1999
W terenie... to pojęcie wieloznaczne. Jeżeli masz na myśli polne drogi to 2WD i D na skrzyni :)
Musisz wyczuć kiedy mu ciężko i przełączać na zblokowane przełożenia L czy 2. Kopny piach, błoto, jakieś strome podjazdy zapinaj dodatkowo reduktor. Nie męczy tak skrzyni.

_________________
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=18498


Na górę
Post: sob gru 15, 2018 9:38 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: śr sty 10, 2018 6:55 pm
Posty: 5
Silnik: 1.6 16V
Rok prod.: 1995
Przy pozycji L to tylko jest pierwszy bieg? A co z przyciskiem na dźwigni zmiany biegów tzw nadbiegiem, używać go?


Na górę
Post: śr sty 27, 2021 4:38 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: ndz sty 24, 2021 3:52 pm
Posty: 3
Jeśli masz do jazdy w przód D, 2 i L (low?), to L będzie pierwszy bieg, bardzo pomocny przy zjazdach, żeby auto nadmiernie się nie rozpędziło ze stromej górki. W terenie "płaskim" D i jazda.


Na górę
Post: wt kwie 06, 2021 11:29 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt sie 17, 2018 5:57 pm
Posty: 55
Silnik: brak
Model: brak
Rok prod.: 1989
było już na forum
L - 1
2 - 2 biegi
D - drive
do zjazdu jak kolega napisał na L czyli nie będzie wrzucał drugiego biegu ale i tak się bardziej rozpędza jak tradycyjny manual z wbitą 1.
jak masz guzik O/D - jak go wyłączysz to z tego co pamiętam skrzynia nie będzie wrzucać nadbiegu - przydatne gdy ciągasz coś ciężkiego za autem żeby się skrzynia nie uszkodziła
a power - żyłuje silnik do wyższych obrotów nim wrzuci kolejny bieg


Na górę
Post: śr kwie 14, 2021 3:30 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 22, 2021 5:31 pm
Posty: 11
Lokalizacja: Sztokholm
Silnik: G16A
Model: 3D JLX
Rok prod.: 1989
W głębokim błocie używałbym 2 i trybu POWER, na reduktorze 4L oczywiście, wydaje się, że to da najwięcej mocy na kołach i nie przełączy za szybko na dwójkę, kiedy będzie auto myślało, że już się rozpędziło. Chyba, że coś źle kminię ;) Sam popróbujesz to będziesz wiedział, jak raz czy drugi coś będzie niehalo to się chyba od razu w diabły nie rozsypie...


Na górę
Post: ndz kwie 18, 2021 11:03 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 02, 2014 4:33 pm
Posty: 162
Lokalizacja: LJA lubelskie
4l i jedynka jak chcesz w błocie i kopnym piachu jeździć.

_________________
v6 automat


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl