suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 5:18 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr gru 23, 2009 10:16 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 17, 2009 10:39 am
Posty: 279
Lokalizacja: KNS
Klocher pisze:
a obydwaj nie czytamy ze zrozumieniem bo wszystko miałeś opisane wcześniej jednakże to co oni napisali zrozumiałem dopiero po przeczytaniu instrukcji 8)


No fakt, oboje "daliśmy ognia" :mrgreen:
.
Tak jak piszesz odpowiedź na moje pytania była już w tym wątku podana :oops:.
Jestem już stary, ślepy i za dużo piwska chleję :wink:.

Piwko dla Ciebie (niestety na razie wirtualne). Pozdro.

A co do manuali to chyba faktycznie jak uzbieram kasę to je kupię a sprzedam te automaty co mam...
Coś mi się widzi że tak jak ktoś już napisał - czasami nie ma tyle miejsca by cofnąć aby zapiąć, a i pewność będę miał że zapięte.

_________________
Były 2 Vitary: 1.6 8V gaźnik 91r blaszanka i 1.6 8V wtrysk 90r cabrio, ale zgniły ;]
Cyrtodactylus pulchellus ABK


Na górę
Post: śr gru 23, 2009 10:34 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 5:40 pm
Posty: 925
Lokalizacja: coraz bliżej domu ;)
Bri pisze:
Coś mi się widzi że tak jak ktoś już napisał - czasami nie ma tyle miejsca by cofnąć aby zapiąć, a i pewność będę miał że zapięte.


ale jakie miejsce potrzebujesz ?
przecież napęd włączasz przed wjazdem w teren ...
i jak wyjeżdżasz to rozpinasz, ew jedziesz kawałek z dopiętymi (aż nie cofniesz) 8)

parę razy udało mi się "zapomnieć" i włączałem jak już tył bezradnie mielił w miejscu ... też się ładnie zapięły
trza tylko delikatnie operować wtedy gazem

jeżdżę drugi rok na automatach i IMO do auta "na co dzień" i czasem w teren, jest to bardzo dobre rozwiązanie

najlepsze było by coś takiego, jak czasem jest w patrolach - auto/lock, czyli automat z możliwością zapięcia na stałe

manuale nie są złe, zwłaszcza w aucie typowo w teren, ale mają też wady

_________________
... i jest 4x4 - Vitara 3d prawie seria i w lato chłodniutko :)


Na górę
Post: śr gru 23, 2009 10:37 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw mar 19, 2009 6:59 pm
Posty: 48
No dobrze, wątek przeczytałem, potwierdziłem w instrucji i wiem o co chodzi odnośnie automatów, a przynajmniej tak mi się wydaje. :wink:
Ale tak, żeby nie zaczynać nowego wątku. Jeśli na załączonym przednim moście co jakiś czas sprzęgiełko (automat) puka i lekko szarpie, to znak, ze jego czas się skończył, czy jeszcze można je jakoś odrestaurować?
A jeśli nie, to czy inwestować w automaty, czy pójść w manuale. Osobiście skłaniałbym się do tego drugiego, bo mam w Samuraiu i jestem zadowolony. Zimą jeżdżę w zasadzie na zapiętych, a latem odpiętych i gra.

_________________
Vitka 2.0 V6+LPG::::Samurai 1.6 8V+LPG


Na górę
Post: pn gru 28, 2009 10:22 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Ja bym się chętnie na manuale zamienił, automaty niby wygodniejsze, ale w terenie ciągle się przepinają przód tył przy manewrach i zawsze mam obawy czy to kiedyś nie schrzani się w najmniej odpowiednim momencie. :roll:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: pn sty 04, 2010 7:14 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 17, 2009 5:57 pm
Posty: 29
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
KozioŁ pisze:
zawsze mam obawy czy to kiedyś nie schrzani się w najmniej odpowiednim momencie. :roll:

Przewaznie zawsze takie rzeczy dzieja sie w najmniej odpowiednim momencie... :? u mnie raz przy takim do przodu do tylu ruszaniu, (nie bylo to jakies upalanie w amoku, byly to poczatki wiec delikatnie :lol: ) jak grzmotnelo to myslalem ze przodu nie mam, a to sie okazalo ze sprzegielko automatyczne nie wytrzymalo. :mrgreen: Mam aktualnie AVM i nie narzekam jedynie trzeba co jakis czas zdjac i przeczyscic bo zawalone blotem nie zawsze dzialaja... 8)

_________________
viertarka 1.6 16V aka "snow white"


Na górę
Post: wt sty 12, 2010 10:44 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 16, 2009 10:37 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: Kraków
piotrk pisze:
galahad bez przesady z tym deszczem i bączkami ... ;) jeśli tak masz jak piszesz, i nie jest to w przypadku strzału ze sprzęgła, to znaczy, że masz albo trefne opony, albo przepompowane, albo amory do wymiany.


jak babcie w kapcie... :wink: ,
kiedy jest bardzo mokro, pada deszcz to na ostrych zakrętach muszę uważać.
Kiedyś dałem więcej gazu, gdyż tak fajnie się bokiem wchodzi w zakręty :roll:
i niestety przesadziłem, ale nic nie jechało (taki :oops: )

Po śniegu natomiast jeździ się na nich super.


A propos sprzęgiełek automatów
coś mi czasami strzela prawe sprzęgiełko, kiedy zapnę na 4h i ruszam.
czasami, nie zawsze.
trzaśnie kilka razy a następnie zapina się i jest OK.

hm.. a może przymarza i nie rozpina się wcześniej....

_________________
Suzi 3D 1.6 8V z małym liftem i na kapciach KL-71 idealna do zabawy była
Rodzinny autobus LR Disco II w dieslu z małym liftem 2"


Na górę
Post: wt sty 12, 2010 11:54 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz gru 06, 2009 10:24 pm
Posty: 261
Lokalizacja: Kraków
Manuale, jezeli przelączysz w pozycje off i zapniesz 2h i tak trzeba cofnąć , jest tylko ta róznica ze jak masz zapięte recznie to nie ma ryzyka ze przy jezdzie przód tyl nie rozepną ci sie jak tego nie chcesz .Tak samo jak jedziesz na 2h i sie zatrzymasz i przelaczysz je recznie na zapiecie to wcale nie są odrazu zapiete trzeba troche ujechac delikatnie zeby wszystko zaskoczylo .
Miałem samuraja za manualami i przerabialem temat.
Tu duskutujemy czy automaty czy manuale a samurajowce czy manuale czy zaspawac :mrgreen:

_________________
Vitara Cabrio 2.0 16v 98r


Na górę
Post: wt sty 12, 2010 11:56 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz gru 06, 2009 10:24 pm
Posty: 261
Lokalizacja: Kraków
Ps : Manuale też sie rozlatują

_________________
Vitara Cabrio 2.0 16v 98r


Na górę
Post: śr sty 13, 2010 12:20 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
orginalne vitaroskie ciezko zniszczyc :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: śr sty 13, 2010 12:23 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz gru 06, 2009 10:24 pm
Posty: 261
Lokalizacja: Kraków
w sensie automaty czy manuale ?

_________________
Vitara Cabrio 2.0 16v 98r


Na górę
Post: śr sty 13, 2010 12:27 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
manuale :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: śr sty 13, 2010 12:30 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz gru 06, 2009 10:24 pm
Posty: 261
Lokalizacja: Kraków
pytałem bo krótko mam doczynienia z vitarą a te co widuje to maja automaty i myslalem ze to standard a manual to jak wlasciciel zmieni :wink:

_________________
Vitara Cabrio 2.0 16v 98r


Na górę
Post: czw wrz 16, 2010 8:05 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:21 pm
Posty: 26
Lokalizacja: spode Gniezna :)
odgrzeję trochę temat
mam automaty i od jakiegoś czasu dość głośno słychać to klikanie
przed przeszkodą włączam 4H czy 4L i ruszam delikatnie - sprzęgiełka się zapinają - słychać klik i jet ok.
podczas dalszej jazdy do przodu nie rozpinają się ale powiedzmy, że muszę cofnąć - nie wyłączam napędu 4L, tylko cofam
słychać kliknięcie - napęd jest cały czas, znowu ruszam do przodu i znowu kliknięcie
te sprzęgiełka cały czas się przepinają czy może to już ich bliski koniec?
obawiam się, że jak cofnę i zaraz strzelę ze sprzęgła do przodu to coś chrupnie bo nie zdążą się przepiąć
jak walną same sprzęgiełka to trudno, kupię manuale ale czy ta bezwładność i szarpnięcie nie rozwali czegoś w moście?
tak się zastanawiam, bo jakoś wcześniej wydawała mi się, że się stale nie przepinają...

_________________
Vitara Cabrio 91', 1,6 8V


Na górę
Post: czw wrz 16, 2010 10:44 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 5:40 pm
Posty: 925
Lokalizacja: coraz bliżej domu ;)
tim'j pisze:
bo jakoś wcześniej wydawała mi się, że się stale nie przepinają...


u mnie też tak jest, dlatego w teren lepsze manuale
jak nie będziesz bardzo katował tył/przód to wytrzymają

_________________
... i jest 4x4 - Vitara 3d prawie seria i w lato chłodniutko :)


Na górę
Post: pt wrz 24, 2010 9:07 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 16, 2009 10:37 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: Kraków
a jeśli masz manuale i ich nie zapniesz
ale włączysz 4L
to będziesz jechał na reduktorze tylko na tył napęd, tak?

_________________
Suzi 3D 1.6 8V z małym liftem i na kapciach KL-71 idealna do zabawy była
Rodzinny autobus LR Disco II w dieslu z małym liftem 2"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl