suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 1:09 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 289 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 116 17 18 19 20
Autor Wiadomość
Post: sob lis 19, 2016 1:14 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Tokarz jakiś nie ogar ?
Przecież jak się to kręciło na tokarce wystarczyło ręką papierkiem spolerować albo włókninką - trwało by to 15 sekund :wink:
Teraz musisz poświęcić z 10 minut :)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr lis 23, 2016 8:49 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Będę miał okazję pogłaskać tulejkę :mrgreen:
Jedziemy dalej, kupiłem kompresor z nivo. Ma ktoś jakieś pojęcie o nim? Są trzy elektrozawory, kompresor->elektrozawór pierwszy->elektrozawór lewy/elektrozawór prawy.
Elektrozawór lewy/prawy sterowany z osobna, elektrozawór za kompresorem jest włączany razem z kompresorem, tyle dopatrzyłem z układu kabli.
Wie ktoś jak odbywa się pompowanie/spuszczanie? W ujęciu pracy zaworów

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pn lis 28, 2016 8:03 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
sprawdziłem działanie kompresora, pracuje ładnie u kulturalnie, jeden z trzech elektrozaworów nie działa, ale dwa pozostałe są jakby stworzone do pracy z blokadą:), jedyny myk to przekręcenie wyjścia na wejście:)
niestety sprzedawca to oszust i okazuje się że w jego mniemaniu sprawny kompresor bije 1,5 bar, 120 w tyłek.
koszt regeneracji to... uwaga.. około 700zł
Radzik jaki masz kompresor??

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pn lis 28, 2016 9:53 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Chiński dragon i nie polecam. Niby na razie wszystko działa i bardzo ładnie pompuję ale jak go rozkręciłem i zobaczyłem precyzję wykonania to mnie oczy zaswędziały :lol:

taki zwykły do pompowania kół:
http://allegro.pl/kompresor-powietrzny-dragon-150-psi-150-l-min-12v-i6504202899.html#thumb/1
do tego presostat z kompresora na 220v
http://allegro.pl/presostat-1mp-wylacznik-do-kompresor-olejowy-1faza-i6477750775.html
super rozwiązanie bo śrubką reguluje się ciśnienie załączenia i rozłączenia i jest całkowity brak elektoriki (100% sterowanie mechaniczne)

teraz kupił bym ARB

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 289 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 116 17 18 19 20

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl