suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 7:06 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 289 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 520 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Blokady mostów
Post: pn wrz 10, 2007 7:57 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
obiecałem troche naskrobac o tym temacie

BESTERLOCK doskonale robi w terenie kiepski na ulice ale jezdziłem trza twardym byc

bardziej bym radził do przedniego mostu wtedy sprzegiełka rozpinamy i mamy z głowy

LOCK RICHT super sprawa najtansza 100 procentowa blokada na czarnym przy opanowaniu kilku zasad da sie jezdzic
ja miałem wsadzic ARB ale po poznaniu LR wole jego tylko operowac pedałem gazu i zawsze wiesz ze jest właczona

obecnie sciagam LR do przedniego mostu jak bedzie opisze

LSD to bardzo fajna rzecz ja mam w przednim moscie niby to tylko ok 30procent ale bardzo pomocna w głebokim błocie nie robi ale nie pozwala stanąc co prawda u mnie ma ciezko z oponami 33/12,5

to mi tylko przychodzi do głowy jak chcecie wiecej to konkretne pytanie i odpowiem :lol:


a Piotra z prosze o dopisanie jak LR sie sprawuje na ulicy jak to zadko czarne widze :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: pn wrz 10, 2007 8:44 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
slaw pisze:
obiecałem troche naskrobac o tym temacie

BESTERLOCK doskonale robi w terenie kiepski na ulice ale jezdziłem trza twardym byc

bardziej bym radził do przedniego mostu wtedy sprzegiełka rozpinamy i mamy z głowy

A czy nie wzrasta ryzyko zniszczenia (pękniecia obudowy, ukręcenia półosi) mostu przedniego?
Jak to działa na śliskim w zimie? W poślizgach?? Na zakręcie?

slaw pisze:
LOCK RICHT super sprawa najtansza 100 procentowa blokada na czarnym przy opanowaniu kilku zasad da sie jezdzic
ja miałem wsadzic ARB ale po poznaniu LR wole jego tylko operowac pedałem gazu i zawsze wiesz ze jest właczona

Znaczy włacza się jak się przybutuje, a rozłącza po puszczniu gazu??

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 10, 2007 9:56 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
1 trzeba ja pokochac a da sie jedzic nawet w zime
2 LRkontrolujesz pedałem gazu :lol:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 10, 2007 9:58 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
most przedni przy blokadzie jest bardziej odporny na uszkodzenia :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 11, 2007 10:52 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 1:53 pm
Posty: 170
Lokalizacja: Marki
LR na czarnym da sie opanowac. jedyny mankament to niezmienianie (odpuszczanie/dodawanie) gazu na zakretach bo moze to spowodowac zmiane kierunku jazdy.

a poza tym jest zarabiscie, slajdy bez recznego :mrgreen:

_________________
vitka 1.6 16V automat


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 14, 2007 7:19 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
dzis dostałem LR przednie sa robione na półoske 22 i 26 ale
jest to kosz 4 satelitowy plus 2 elementowy lock richt troche sie wystaszyłem bo czytałem opinie ze te sa słabcze i potrafia puszczac przy duzych kołach
ale cały kosz jest nowy koła koronowe tez wiec wsadzam bez przerubek
co dziwne luz fabrycznie ustawiony 0.50 czyli górna granica :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: śr wrz 19, 2007 8:32 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
slaw pisze:
obecnie sciagam LR do przedniego mostu jak bedzie opisze...


Czy można ten sam LR zamontować w przednim dyfrze a jak się zmieni koncepcja przełożyć do tyłu??? A przód zespawać :wink: .

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 19, 2007 9:14 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
tak ale tylko 2 elemetowy RL :!:
wczoraj jezdziłem z 2 i wszystko chodzi jak trzeba :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 19, 2007 3:27 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
slaw pisze:
tak ale tylko 2 elemetowy RL :!:
wczoraj jezdziłem z 2 i wszystko chodzi jak trzeba :wink:

Ciągniesz zza Wielkiej Wody czy ktoś w PL tym handluje??
Może tez bym się skusił. Dolar słabiutko stoi :D

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 19, 2007 3:57 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
http://www.run4x4fun.com/Cennik_Suzuki.htm

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 25, 2007 4:54 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
slaw pisze:
http://www.run4x4fun.com/Cennik_Suzuki.htm

Nie odpowiadają na e-mail :roll: a Calmini US podało mi taką cenę przesyłki że moja szczęka rozbiła klawiaturę :lol: może faktycznie zaspawam przedni dyfer. Tylnego nie chcę ruszać żeby mi żona driftingu nie zaczeła uprawiać :wink:
Slaw powiedz mi jeszcze proszę jak takie auto z zespawanym przodem będzie się zachowywać np na śliskim w zimie półprzyczepnym podłożu, albo na drodze szutrowej. Czy nie będzie wyrywać kierownicy z rąk lub nie będzie "wynosić" na łukach. Rozumiem że z zamontowanym LR po puszczeniu nogi z gazu LR się rozłączy a po daniu w palnik załączy.
Czy operacja zaspawania dyfra jest trudna do przeprowadzenia?? Dałbym rade wybebeszyć dyfer i zawieść komuś do pospawania. Rozumiem że jest to operacja nieodwracalna.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 25, 2007 8:07 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
vitara z zapawanym mostem słuzy do tereny i zapawany przedni wynosi na zakrętach na sliskim tez ale do opanowania sztuka jazdy kto pojedził to juz zwykłego mostu nie chciał
zapawany tył praktycznie nie odczuwalny w terenie troche tyłem zarzuca

most zapawac nie jest wcale tak prosto złaszcza przedni dlatego przeszedłem na lock richta :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 25, 2007 8:17 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
slaw pisze:
vitara z zapawanym mostem słuzy do tereny i zapawany przedni wynosi na zakrętach na sliskim tez ale do opanowania sztuka jazdy kto pojedził to juz zwykłego mostu nie chciał
zapawany tył praktycznie nie odczuwalny w terenie troche tyłem zarzuca

most zapawac nie jest wcale tak prosto złaszcza przedni dlatego przeszedłem na lock richta :wink:


kierować się tym:
http://archive.difflock.com/discus/mess ... 26.html????

a Lock Righta dałbym radę sam założyć?

slaw pisze:
.....zapawany przedni wynosi na zakrętach na sliskim tez ale do opanowania ...:

Dużo lepiej się jeździ z LR?? Np na krętej czasówce po piasku??

Do tych blokad z przodu przekonuje mnie też:
slaw pisze:
most przedni przy blokadzie jest bardziej odporny na uszkodzenia :wink:

ale koszta oczywiście mają znaczenie :!:

Ciekaw jestem bardzo jak to działa Bester vs LR, ale nie bardzo jest kogo podpatrzeć w moich okolicach.

Znalazłęm na ebay-u w GB:
http://cgi.ebay.pl/LOCK-RIGHT-LOCKER-OU ... dZViewItem

ale jak patrzę za ile to w USA można mieć to mnie krew zalewa:
http://www.roadlessgear.com/page/RGL/PROD/D/LR100

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 25, 2007 10:33 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
tylko tam zaspawali most samuraia 4 satelitowy a vitara ma 2 i tu cały probelem robiłem rózne kombinacje spawania nie jest jednak wieczne

rl tez ci bedzie trudno samemu wsadzic chyba ze przedni z koszem satelitów :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 26, 2007 7:26 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Panowie :!: :!: i Panie (jeśli takowe to przeczytają :wink: )
Dostałem e-mail od:
http://www.roadlessgear.com/page/RGL/PROD/D/LR100
koszt przesyłki $26.75 :!: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
przy 3 sztukach $49.89
wysyłają to pocztą
Więc można to mieć za $225+$26.75 :mrgreen:
Ktoś jeszcze chce???? Może weźmiemy klika??
slaw to jest ten 4-ro elementowy czy 2?? Można to założyć do przodu czy tylko do tyłu??? Kto mi to założy :roll:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 289 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 520 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl