suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 7:03 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 289 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 1620 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt sty 29, 2013 10:52 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Odpuszczanie gazu mając na myśli hamowanie silnikiem powoduje działenie Lokera w " drugą strone ". Rozłączenie blokady bez napięć następuje po wyluzowaniu skrzyni lub wciśnięciu sprzęgła-wał napędowy się kręci wtedy jak najbardziej, ale nie przenosi momentu.

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: wt sty 29, 2013 8:41 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 25, 2012 10:06 am
Posty: 64
dokładnie tak, musi być moment przeniesiony z tym że generalnie kiedy wchodzimy w zakręt 90 stopni to zazwyczaj każdy wtedy wkłada bieg więc auto jest wysprzeglone, no s w jakimś tam lekkim łuku kiedy cisniemy gaz tak tego się nie odczuwa, szczególnie jak ma sie spore luzy w zawieszeniu:-)

_________________
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VITARY, http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=67&t=9638&p=117404#p117404
TOR OFF ROAD /LUBELSKIE/ http://www.offroad.manifo.com


Na górę
Post: wt sty 29, 2013 9:00 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz gru 23, 2012 10:30 pm
Posty: 518
Lokalizacja: Jelenia Góra
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio
Rok prod.: 1991
Naprawdę przejeżdżasz zakręty z wciśniętym sprzęgłem ? :shock:

_________________
Vitarka 1,6 8v LPG 91' cabrio z hard topem.
Standard - na razie...
viewtopic.php?f=28&t=14261


Na górę
Post: wt sty 29, 2013 9:43 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt wrz 20, 2011 4:18 pm
Posty: 530
Lokalizacja: Dębe Wielkie / mazowieckie
Najgorsze jest np wyjeżdżanie z podporządkowanej. Mamy skręt o 90st i musimy dodawać gazu, wtedy jest naprawdę kijowo.

_________________
Vitara Pickup 1.6 16V 95r
Moja witka :)


Na górę
Post: wt sty 29, 2013 10:16 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Karas pisze:
Najgorsze jest np wyjeżdżanie z podporządkowanej. Mamy skręt o 90st i musimy dodawać gazu, wtedy jest naprawdę kijowo.


czyli nie do miasta :wink:
Ja w drodze do pracy (2km) mam z 10 zakrętów 90" i parę 150" :mrgreen:
A na luzie nie lubię jeździć :lol:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt sty 29, 2013 11:24 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Nigdy nie wciskam sprzęgła jeżdżąc z LR.
Jak dla mnie nie jest źle. Fakt, ze trzeba spokojniej z gazem przy ruszaniu w zakrętach ale po paru próbach można się przyzwyczaić.

Druga technika to bokiem ale stosuję ją tylko jak jest mokro bo szkoda simexów :lol:


Na górę
Post: śr sty 30, 2013 8:12 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
radzik071 pisze:
Karas pisze:
Najgorsze jest np wyjeżdżanie z podporządkowanej. Mamy skręt o 90st i musimy dodawać gazu, wtedy jest naprawdę kijowo.


czyli nie do miasta :wink:
Ja w drodze do pracy (2km) mam z 10 zakrętów 90" i parę 150" :mrgreen:
A na luzie nie lubię jeździć :lol:


Aż tak źle nie jest. Mam prawie 10km przez miasto do pracy i z LR na tyle spokojnie w każdą pogodę dojeżdżam bez sensacji.
BTW na lodzie czy masz LR czy nie masz to i tak jest znikoma różnica :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr sty 30, 2013 8:42 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
piotrek_nn pisze:
Naprawdę przejeżdżasz zakręty z wciśniętym sprzęgłem ? :shock:

Naprawde.

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: śr sty 30, 2013 12:38 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2011 1:44 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Węgrów
Ja mam lr z tyłu i jeżdżę tak, jak wcześniej z otwartym dyfrem.
Naczytałem się o jakimś strzelaniu na zakrętach itp. historiach, a kompletnie nie zauważam negatywnego wpływu na prowadzenie po czarnym, czy białym, poza tym, że jakby łatwiej się driftuje :mrgreen: ale umyślnie, a nie z przypadku.

_________________
SJ416


Na górę
Post: śr sty 30, 2013 1:00 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 25, 2012 10:06 am
Posty: 64
nie potrafi nikt pokonać zakrętu 90 stopni na luzie ? chyba że zakładacie blokady po to żeby jeździć po centrach miast...

_________________
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VITARY, http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=67&t=9638&p=117404#p117404
TOR OFF ROAD /LUBELSKIE/ http://www.offroad.manifo.com


Na górę
Post: śr sty 30, 2013 1:02 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Didymos pisze:
Ja mam lr z tyłu i jeżdżę tak, jak wcześniej z otwartym dyfrem.
Naczytałem się o jakimś strzelaniu na zakrętach itp. historiach, a kompletnie nie zauważam negatywnego wpływu na prowadzenie po czarnym, czy białym, poza tym, że jakby łatwiej się driftuje :mrgreen: ale umyślnie, a nie z przypadku.


Nareszcie. Bo już myślałem że jakiś nienormalny jestem, że mi LR nie przeszkadza zbytnio :mrgreen:

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: ndz lut 03, 2013 3:41 pm 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 10, 2011 9:53 pm
Posty: 8
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
witam
mam do sprzedania główkę tylna vitara z LSD przełożenie 5.125 talerz mocowany na 10 śrub frezy 26
ściągnięta z auta w którym robiła ok 15000 stan idealny oddam za 1500pln

_________________
X-90 ,lift 3",blokada ARB tył,żeliwny most przód,przełożenie 5.125,koła 33"


Na górę
Post: czw lut 07, 2013 9:34 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 28, 2012 9:04 pm
Posty: 215
Lokalizacja: Lubelskie.Roztocze,Batorz
Czy ta LSD będzie też pasować na przód?

_________________
Zakręt bez poślizgu,to zakręt stracony!!!
Vitara 1,6 . Zabłądziłem,nie mam już Vitary
Suzuki DR-Z 400
Mondeo mk3 było
Honda cr-v jest
Frontera B 2.2 sport


Na górę
Post: czw lut 07, 2013 9:57 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
kriston pisze:
Czy ta LSD będzie też pasować na przód?

Nie.

A co do Lock Righta...

Nie czyni cudów przy wykrzyżu na duratracu, jednak czuć poprawę trakcji przy nierównym terenie pod górkę. Może na simexie byłoby lepiej. Ale wtedy od razu szukałbym półosi pewnie :mrgreen:

Na czarnym:
W zakrętach jest śmiesznie, ale nie tragicznie. Żadnego wysprzęglania, wystarczy gazem dobrze operować.
Parkowanie równoległe ok, prostopadłe powoduje trochę naprężeń, ale też ok.
Najgorzej zawracać, bo spore naprężenia powstają.
Ruszanie 90 stopni takie se, jest chwila zwątpienia układu napędowego przy normalnym ruszaniu, ale jak dać w palnik, to idzie jak szalona :wink:

Teraz będą testy ile wytrzymają tylne (cieńsze od tych z longa 1,6) półosie santany :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: czw lut 07, 2013 10:33 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 28, 2012 9:04 pm
Posty: 215
Lokalizacja: Lubelskie.Roztocze,Batorz
Mówisz że na przód nie bo nie wytrzyma,nie pasuje czy żle się prowadzi?Kurde,jak by nie patrzeć to ARB jest najlepsze,tylko czemu takie drogie...

_________________
Zakręt bez poślizgu,to zakręt stracony!!!
Vitara 1,6 . Zabłądziłem,nie mam już Vitary
Suzuki DR-Z 400
Mondeo mk3 było
Honda cr-v jest
Frontera B 2.2 sport


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 289 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 1620 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl