suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 12:00 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 289 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 115 16 17 18 19 20 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr sie 14, 2013 2:28 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Tym że czasami odpuszcza. Jeśli nie napędzasz ani nie hamujesz silnikiem. Możesz pokonać łuk na luzie bądź lekko umiejętnie operując gazem i mechanizm róznicowy będzie działał jak bez blokady.
Obejrzałeś ten film do końca? ;)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw sie 15, 2013 10:08 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 17, 2013 9:40 am
Posty: 65
Teraz obejrzałem (z tego miejsca co pisałem nie mialem dostepu do youtube)
Jest to jakiś patent, tańszy niż blokady załączane, na przed wydaje sie dobry bo sprzegiełkami można odłączyć na czarnym. A na tył dobrze by było mieć załączaną albo ograniczającą poślizg.


Na górę
Post: pt sie 16, 2013 7:38 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Zippy pisze:
Teraz obejrzałem (z tego miejsca co pisałem nie mialem dostepu do youtube)
Jest to jakiś patent, tańszy niż blokady załączane, na przed wydaje sie dobry bo sprzegiełkami można odłączyć na czarnym. A na tył dobrze by było mieć załączaną albo ograniczającą poślizg.


Tak to, tylko że przód w vitarze trzeba bardzo szanować a już z blokadą to tylko wybrańcy potrafią ujeżdżać żeb y nie wymieniać po każdym wyjeździe gratów.
LR jest budżetowym zamiennikiem ARB z pewnymi wadami ale też z pewnymi zaletami w porównaniu do załączanej. LR jest automatyczny i nie zapomnisz go włączyć przed wjazdem w błoto :)
Jeśli stać Cie na ARB to wtedy masz praktycznie cywilne auto do jazdy na czarnym a w terenie robisz z niego potwora.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw lis 28, 2013 8:54 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt mar 15, 2013 12:19 pm
Posty: 41
Czyli jak zaspawam przedni most , przekrece sprzegiełka na free to moge normlanie jeździć jak gdyby nigdy nic? A jak bym wskoczył i chcial po czarnym to moge jedno zablokowac i miec napęd na dwie osie?
na zablokowanych obydwu pewnie sie ciezko jeździ , ale to tylko w błocie bym włączał..
jak to wygląda?


Na górę
Post: czw lis 28, 2013 9:00 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Wygląda to tak, że zimą już wtedy nie pojeździsz, bo zapinając dwa sprzęgiełka przednie pojedziesz prosto a nie skręcisz :mrgreen:
No a z jednym kołem napędzającym z przodu to tak dość dziwnie może być na śliskim...

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: czw lis 28, 2013 9:19 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt mar 15, 2013 12:19 pm
Posty: 41
no a na rozpietych sprzegiełkach bedzie jazda tak jak dotychczas?


Na górę
Post: pt lis 29, 2013 12:18 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
jak chcesz zespawać przedni most i ma to jeździć dłużej niż godzinę to wcześniej wymień obudowę mostu na stalową załóż 4 satelitowy kosz od samuraja oraz podporę prawej półosi i na koniec wymień wahacze na dłuższe żeby zmieścić półosie od GV 2.5 V6

Jak już to wszystko zrobisz to powinno chwilę pojeździć :wink:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pt lis 29, 2013 1:23 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt mar 15, 2013 12:19 pm
Posty: 41
radzik071 pisze:
jak chcesz zespawać przedni most i ma to jeździć dłużej niż godzinę to wcześniej wymień obudowę mostu na stalową załóż 4 satelitowy kosz od samuraja oraz podporę prawej półosi i na koniec wymień wahacze na dłuższe żeby zmieścić półosie od GV 2.5 V6

Jak już to wszystko zrobisz to powinno chwilę pojeździć :wink:


ok , o taką odpowiedz mi chodziło. dzieki


Na górę
Post: wt sie 09, 2016 8:25 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: ndz maja 08, 2016 11:11 am
Posty: 9
Silnik: G16B
Model: Vitara 5 d 1.6i 16V
Rok prod.: 1993
A po takim motaniu mostu na stalowy 26 frezów LR dalej będzie pustoszyć przedni dyfer czy jednak nabiera to sensu? Pytam, ponieważ wzmacniam teraz przód i cały czas mi chodzi po głowie wsadzenie tam LR. ARB byłoby idealne, ale niestety nie ten budżet.


Na górę
Post: wt sie 16, 2016 1:10 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
LR na przód to pomyłka.

Albo LSD(niedostępne) albo ARB(lub kopia)
Trzeba jednak pamiętać, że ARB na przodzie Vitary szybko weryfikuje słabe punkty w napędzie więc trzeba używać z rozwagą.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn sie 29, 2016 8:54 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 17, 2013 9:40 am
Posty: 65
Dla czego LR z przodu to nie porozumienie?
Wygląda logicznie, jak jedziesz po czarnym jedziesz na tylnym napędzie tylko. Jak w błoto to dołączasz przód i masz blokadę jak się zacznie ślizgać


Na górę
Post: pn sie 29, 2016 10:15 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
LR nie działa jak się zacznie ślizgać tylko jak się gazu dodaje.
Jak skręcasz i dodajesz gazu w tym samym momencie to się blokuje. A auto z przednią blokadą nie chce skręcać tylko jechać prosto (przy okazji urywać półośki)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt sie 30, 2016 2:48 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pt sie 19, 2016 9:58 am
Posty: 8
Pytanie mam - gdzie aktualnie kupić można LR/Spartana albo kopię od Emila ?

Pozdrawiam
T.


Na górę
Post: wt sie 30, 2016 8:03 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 3:47 pm
Posty: 264
Lokalizacja: Stawiski, woj.podlaskie
Emil juz nie robi a LR mozna sciągnąć z USA z cłem 1700pln taniej wyjdzie jak ktoś znajomy wyśle .


Na górę
Post: śr sie 31, 2016 11:52 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
1700zł ???
To dużo lepiej dopłacić i za ~2500zł można wyrwać blokadę 100% z guzika

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 289 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 115 16 17 18 19 20 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl