suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Czy warto mieć mocniejszy motor niż 1,6 8V (kłótnia ;-)
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=895
Strona 1 z 3

Autor:  OKU [ pn kwie 21, 2008 9:55 pm ]
Tytuł:  Czy warto mieć mocniejszy motor niż 1,6 8V (kłótnia ;-)

Masmo:
Temat wydzielony z mojego tematu
Czym zamienić 1,6 8V ???
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.p ... c&start=90


Kolego Masmo bez urazy ale wydaje mi się(jestem nawet tego pewien(choc jestem po 6 browarach)) że w naszym stardandowym silniczku brzemie wystrczający potencjał który jest zarazem na tyle bezawaryjny i na tyle mocyny ze nia ma sensu go zminiać...
To moje osobiste zdanie.
Nawet ja masz mało mozna założyc reduktor od samuraja i simexy 31".
Silnik sobie poradzi
Włozyc mozna wile czy tylko to ma sens??
Pozdrawiam

Autor:  Masmo [ wt kwie 22, 2008 8:52 am ]
Tytuł: 

OKU pisze:
Kolego Masmo bez urazy ale wydaje mi się(jestem nawet tego pewien(choc jestem po 6 browarach)) że w naszym stardandowym silniczku brzemie wystrczający potencjał który jest zarazem na tyle bezawaryjny i na tyle mocyny ze nia ma sensu go zminiać...
To moje osobiste zdanie....

Nie pytałem o Twoje osobiste zdanie w tej kwesti :!:
Pozwolisz mi chyba zmodyfikować auto według własnego pomysłu :?:
Tyle w temacie czy warto :!:

Autor:  kosciej [ wt kwie 22, 2008 9:11 am ]
Tytuł: 

Masmo pisze:
Pozwolisz mi chyba zmodyfikować auto według własnego pomysłu :?:


NIE :!:




:lol:

Autor:  OKU [ wt kwie 22, 2008 5:12 pm ]
Tytuł: 

Masmo pisze:
OKU pisze:
Kolego Masmo bez urazy ale wydaje mi się(jestem nawet tego pewien(choc jestem po 6 browarach)) że w naszym stardandowym silniczku brzemie wystrczający potencjał który jest zarazem na tyle bezawaryjny i na tyle mocyny ze nia ma sensu go zminiać...
To moje osobiste zdanie....

Nie pytałem o Twoje osobiste zdanie w tej kwesti :!:
Pozwolisz mi chyba zmodyfikować auto według własnego pomysłu :?:
Tyle w temacie czy warto :!:


Skoro nie interesuje Cię zdanie innych to po co zakładasz temat!!!
Z mojej strony to tyle w tym temacie.

Autor:  Masmo [ wt kwie 22, 2008 5:26 pm ]
Tytuł: 

OKU pisze:
Skoro nie interesuje Cię zdanie innych to po co zakładasz temat!!!
Z mojej strony to tyle w tym temacie.


Temat brzmi czym zamienić 1,6 8V a nie czy zamienić 1,6 8V. Kumasz różnicę? Że wolę mocny silnik bardziej niż słaby to wiem napewno :!:

Autor:  OKU [ wt kwie 22, 2008 5:43 pm ]
Tytuł: 

Masmo pisze:
OKU pisze:
Skoro nie interesuje Cię zdanie innych to po co zakładasz temat!!!
Z mojej strony to tyle w tym temacie.

Kolego! Masz problem z czytaniem ze zrozumieniem??
Temat brzmi czym zamienić 1,6 8V a nie czy zamienić 1,6 8V. Kumasz różnicę? Że wolę mocny silnik bardziej niż słaby to wiem napewno :!:

Jak nie masz nic przeciwko to wywalę tę posty ideologiczne?


To nie ja problem ale zostawiam to bez komentarza.....
Zarzucasz mi ze temat brzmi czym zamienić silnik 1,6 8v a zachwile piszesz że masz nowy pomysły i chcesz wstawiać NOS....
Zastanów się zanim zaczniesz następnym razem kogos atakować za to ze wyraził swoje zdanie...
Szczerze mówiac to rozczaroałem sie twoja postawa ale ok!
Pozdrawiam i życze owocnego motania w swoim aucie i pisze to szczerze bez żadnej złośliwości.
Nie chce z Toba kruszyć kopi bo to forum nie na tym polega......

Autor:  Masmo [ wt kwie 22, 2008 6:00 pm ]
Tytuł: 

OKU pisze:
.....Zastanów się zanim zaczniesz następnym razem kogos atakować za to ze wyraził swoje zdanie...

Ale wyrażaj sobie do woli po to jest forum, ale pisz na temat :!:
Grzecznie wyjaśniłem że mimo wszystkich przeciw (z których zdaje sobie sprawę) chciałbym zwiększyć moc. Ale ile razy można to samo tłumaczyć???

Autor:  OKU [ wt kwie 22, 2008 6:14 pm ]
Tytuł: 

Masmo pisze:
OKU pisze:
.....Zastanów się zanim zaczniesz następnym razem kogos atakować za to ze wyraził swoje zdanie...

Ale wyrażaj sobie do woli po to jest forum, ale pisz na temat :!:
Grzecznie wyjaśniłem że mimo wszystkich przeciw (z których zdaje sobie sprawę) chciałbym zwiększyć moc. Ale ile razy można to samo tłumaczyć???

Kolego Maćku nie wiem czym sobie na to zasłuzylem ale czepiasz się mnie.
Twój psost brzmiał czym zamienic !!! a nie chcę zwiekszyc moc...!!
Zarzucasz mi ze pisze nie na temat opisując możliwości standardowego G16A!!
Jak więc nazwiesz swoja wypowiedz dotyczącą NOS-u??
Naprawdę chcesz skakać sobie do gardła czy w Pajecznie w spkojnej i przyjacielskiej artmoswerze wypiuć piwko??
Ja wybieram Piwko a TY?? :)

Autor:  kosciej [ wt kwie 22, 2008 6:16 pm ]
Tytuł: 

Zaraz się kasztany zrobią jak na zaprzyjaźnionym :oops:

Autor:  Cybm [ wt kwie 22, 2008 7:17 pm ]
Tytuł: 

Koledzy dajcie spokoj...wyluzujcie...niech nie robi sie tu taka zla atmosfera jak na forum4x4....

Autor:  Masmo [ wt kwie 22, 2008 7:36 pm ]
Tytuł: 

OKU pisze:
.... w Pajecznie w spkojnej i przyjacielskiej artmoswerze wypiuć piwko??
Ja wybieram Piwko a TY?? :)

Chciałbym ale zarobiony jestem straszliwie.... Nie mam czasu nawet w teren pojechać. :evil: :evil:

OKU pisze:
....Zarzucasz mi ze pisze nie na temat opisując możliwości standardowego G16A!!....

W nowym temacie możesz pisać do woli o zaletach 1,6 8V. :mrgreen:

Moje oficjalne stanowisko:
MORE POWER :!: :wink:
EOT w tym temacie :!:

Autor:  kosciej [ wt kwie 22, 2008 8:15 pm ]
Tytuł: 

A more power...Nie zapomnij o Nm i DOLE!!!

Bo more power, to mi brzmi jak znajomy kierowca Hondy Integra...Który musi kręcić do 8000 8)

Autor:  Cybm [ wt kwie 22, 2008 8:22 pm ]
Tytuł: 

A do ilu krecisz Vite bo ja na rajdzie biegi zmieniam chwile przed odcieciem...krecic trzeba....

Autor:  Masmo [ wt kwie 22, 2008 8:23 pm ]
Tytuł: 

kosciej pisze:
A more power...Nie zapomnij o Nm i DOLE!!!

Bo more power, to mi brzmi jak znajomy kierowca Hondy Integra...Który musi kręcić do 8000 8)


Nie no jasne... Moje pomysły (2,0 R4, NOS) poprawiają całą charakterystykę :wink: .

Cybm pisze:
A do ilu krecisz Vite bo ja na rajdzie biegi zmieniam chwile przed odcieciem...krecic trzeba....

To jasne jedziesz do końca skali :wink: . Problem największy że nie zmienisz biegu, bo na 2-ce silnik nie da rady (i wtedy ładuneczek podtlenku w dolocik :wink: ).

Autor:  Cybm [ wt kwie 22, 2008 8:32 pm ]
Tytuł: 

No widzisz i tu roznice robia rozne typy rajdow i stosowanych do nich opon. Ja jezdze na 215R15 male kola i spokojnie na 2 silnik daje rade. Ale ja wiekszych na rajdy szybkosciowe nie potrzebuje. A Ty na przeprawe potrzebujesz 31 cali a na takich gumach na 2 silnik Ci zdechnie...wiec albo wiekszy motor albo inny reduktor...

Strona 1 z 3 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/