suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw gru 26, 2024 1:00 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw kwie 26, 2018 9:14 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 15, 2015 1:37 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2004
Witajcie,
Po ostatniej jezdzie terenowej, urwało mi się mocowanie wahacza w belce zawieszenia w GV I. Na szczęście w porę się zorientowałem i nie urwałem koła.
Jedyny objaw był taki że logo Suzuki na kierownicy nagle miałem pod kątem 90 stopni, szybkie zajrzenie pod auto i klops...
Co ciekawe po stronie pasażera sanki są w pięknym stanie , ramę też mam elegancką -może poprzedni własciel nurkował tylko po stronie kierowcy i skorodowało.. ;-)
W załączniku dwa zdjęcia - przed i po spawaniu.
Mam do Was pytanie, blacharz twierdzi że mogę z tym jeździć po twardym kilka miesięcy , natomiast w terenie tak średnio i lepiej nie jeździć bo przyśpieszy degradacje.
Choć dali grube blachy i tp.
Dodam że zrobili mi geometrie po spawaniu - jest OK.
Jak wg. Was mogę z tym jechać w średni teren ?
I tak chce kupić sanki , są holernie drogie , stare szroty tej kołyski kosztują od 300-500zł , a najsmutniejszę jest to że do nowej GVII kosztują 3 razy taniej ;-)
pozdrawiam


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: czw kwie 26, 2018 11:11 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 15, 2015 10:29 pm
Posty: 251
Lokalizacja: opolskie
Silnik: H20A
Model: Long (JLX?)
Rok prod.: 1996
Wygląd tych spawów nie wzbudza zaufania, ale w kwestii ile to wytrzyma to powiem, że wszystko zależy od prędkości, bo jak tym kołem wpadniesz do dziury na asfalcie z dużą prędkością to też się może urwać...

_________________
Long 2.0 v6 96r


Na górę
Post: czw kwie 26, 2018 11:42 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 15, 2015 1:37 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2004
No to kiepsko, zatem jak najszybciej kupuję sanki. Mam pytanie czy warto takie nowo zakupione używane sanki (przed montażem) pomalować we własnym zakresie farbą podkładową antykorozyjną a potem zwykłą do metalu?


Na górę
Post: czw kwie 26, 2018 12:09 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
To nawet nie są spoiny... Wymień tą belkę jak najprędzej.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw kwie 26, 2018 12:12 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 15, 2015 1:37 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2004
NuVo pisze:
To nawet nie są spoiny... Wymień tą belkę jak najprędzej.


Macie gdzieś namiar oprócz Allegro i OLX gdzie to mogę kupić?


Na górę
Post: czw kwie 26, 2018 12:42 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 15, 2015 1:37 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2004
Już kupiłem, żeście mnie nastraszyli ;) .
Nawet okazyjnie bo za 200zł . zdjęcie sanek kupionych.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: czw kwie 26, 2018 1:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob kwie 11, 2015 10:23 am
Posty: 128
Lokalizacja: Białystok
To Cytryn z Gumiakiem naprawiali? Nie idzie poznać co było robione. :mrgreen:


Na górę
Post: czw kwie 26, 2018 1:15 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 15, 2015 1:37 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2004
I tak mnie uratowali, to było 100km od mojego domu, za holowanie chcieli od 600zł - a wiadomo ze tu tylko laweta.
Jakie mogą być koszta wymiany tej belki? Bo chyba geometrie będę musiał po tym zrobić (mam lift 2 cale) ?


Na górę
Post: ndz kwie 29, 2018 7:21 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob sty 27, 2018 6:43 pm
Posty: 11
Silnik: 2.0 V6
Model: Long
Rok prod.: 1997
robertvitara pisze:
Witajcie,
Po ostatniej jezdzie terenowej, urwało mi się mocowanie wahacza w belce zawieszenia w GV I. Na szczęście w porę się zorientowałem i nie urwałem koła.
Jedyny objaw był taki że logo Suzuki na kierownicy nagle miałem pod kątem 90 stopni, szybkie zajrzenie pod auto i klops...
Co ciekawe po stronie pasażera sanki są w pięknym stanie , ramę też mam elegancką -może poprzedni własciel nurkował tylko po stronie kierowcy i skorodowało.. ;-)
W załączniku dwa zdjęcia - przed i po spawaniu.
Mam do Was pytanie, blacharz twierdzi że mogę z tym jeździć po twardym kilka miesięcy , natomiast w terenie tak średnio i lepiej nie jeździć bo przyśpieszy degradacje.
Choć dali grube blachy i tp.
Dodam że zrobili mi geometrie po spawaniu - jest OK.
Jak wg. Was mogę z tym jechać w średni teren ?
I tak chce kupić sanki , są holernie drogie , stare szroty tej kołyski kosztują od 300-500zł , a najsmutniejszę jest to że do nowej GVII kosztują 3 razy taniej ;-)
pozdrawiam
Za mały prąd ustawiłeś. Spoina kiepsko wtopiona.

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl