suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
Gumy pod sprężyny http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=203 |
Strona 3 z 4 |
Autor: | pietrek [ ndz lut 11, 2007 4:42 pm ] |
Tytuł: | Re: Gumy pod sprężyny |
Masmo pisze: Może Facet wyśle Ci, a jak nie to po urlopie (2 tygodnie) mogę Ci to kupić i wysłać.
BTW jestem z gumek b zadowolony. Kosztowały niewiele a efekt jest niezły. Oponki 235/75 nigdzie nie haczą. Byłbym twoim dłużnikiem. To jak będziesz miał czas daj znać to sie jakoś dogadamy To już po włożeniu takich gumek wchodzą takie opony (koło jakieś 29" teraz mam 27" to po włożeniu 235/70R16 też bede miał koło29" i prześwit większy o 1"+lifcik ) A nie schodzą sie przednie koła, trzeba ustawiać zbieżność |
Autor: | BARTEK W. [ ndz lut 11, 2007 5:32 pm ] |
Tytuł: | |
Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Ps.Pietrek- u mnie po włożeniu gumek pod sprężyny + opony 235/75/15, nie trzeba było ustawiać zbieżności, myślę, że podobnie byłoby u Ciebie. Pozdrawiam |
Autor: | michal_cobra [ ndz lut 11, 2007 6:33 pm ] |
Tytuł: | |
Zbieżność sie nie zmienia od liftu. Kąty sie zmieniają ale nie powinno byc problemów przy takim lifcie. |
Autor: | Hadek [ ndz lut 11, 2007 6:42 pm ] |
Tytuł: | |
michal_cobra pisze: Zbieżność sie nie zmienia od liftu. Kąty sie zmieniają ale nie powinno byc problemów przy takim lifcie.
Chyba nie moge sie zgodzic z Toba. Jesli opuścisz zwrotnice a długi drążek pozostanie to automatycznie krótki pociągnie koło do środka. Przynajmniej ja tak miałem. Lift tylko zdeka wiekszy. Po zamontowaniu całości kółka tak wyglądały:/--\ |
Autor: | BARTEK W. [ ndz lut 11, 2007 6:52 pm ] |
Tytuł: | |
Hadek pisze: michal_cobra pisze: Zbieżność sie nie zmienia od liftu. Kąty sie zmieniają ale nie powinno byc problemów przy takim lifcie. Chyba nie moge sie zgodzic z Toba. Jesli opuścisz zwrotnice a długi drążek pozostanie to automatycznie krótki pociągnie koło do środka. Przynajmniej ja tak miałem. Lift tylko zdeka wiekszy. Po zamontowaniu całości kółka tak wyglądały:/--\ LIft około 3-4 cm, przy tak małym lifcie raczej zbieżności nie trzeba ustawiać (u mnie nie trzeba bylo) |
Autor: | slaw [ ndz lut 11, 2007 8:33 pm ] |
Tytuł: | |
Hadek pisze: michal_cobra pisze: Zbieżność sie nie zmienia od liftu. Kąty sie zmieniają ale nie powinno byc problemów przy takim lifcie. Chyba nie moge sie zgodzic z Toba. Jesli opuścisz zwrotnice a długi drążek pozostanie to automatycznie krótki pociągnie koło do środka. Przynajmniej ja tak miałem. Lift tylko zdeka wiekszy. Po zamontowaniu całości kółka tak wyglądały:/--\ moze wsadziłes za duzy lift |
Autor: | Hadek [ pn lut 12, 2007 11:36 am ] |
Tytuł: | |
o ile mnie pamięć nie myli to maczałeś w tym Swoje paluszki |
Autor: | Masmo [ pn lut 12, 2007 12:46 pm ] |
Tytuł: | |
Karson pisze: Jeśli podniesiesz suzę 4-5cm na sprężynach to wystarczy z przodu odwrócić górne mocowanie amorka (ten kołnierz mocowania do góry nogami), a z tyłu wrzucasz amory z poldasa 80zł sztuka i gotowe.
Większy lift zawiechy wiąże się z obniżaniem mostów, wydłużaniem wahaczy... czyli niezła rzeźba. 5cm liftu zawieszenia to max bez ingerencji w napędy! No.. Te 4-5 cm to chodzi o wysokość sprężyny czy liftu? Jak się to przekłada (spreżyna jest jakby bliżej osi obrotu). |
Autor: | Karson [ pn lut 12, 2007 5:12 pm ] |
Tytuł: | |
Dłuższe sprężyny o 5cm czy dystans pod nie też 5cm to właśnie lift. To tego przekładasz mocowanie przednich amorów na odwrót, wkładasz do tyłu amorki z poldka i suza jest podniesiona. Czyli wyliftowana. |
Autor: | pietrek [ pn lut 12, 2007 7:26 pm ] |
Tytuł: | |
Masmo pisze: Te 4-5 cm to chodzi o wysokość sprężyny czy liftu? Jak się to przekłada (spreżyna jest jakby bliżej osi obrotu).
Masmo dobrze zauważył Podkładając pod sprężyne dystans np. 3cm to autko może sie podnieść pewnie gdzieś o 4 - 5cm (chodzi o przednie zawieszenie) |
Autor: | Hadek [ pn lut 12, 2007 7:29 pm ] |
Tytuł: | |
A tak na marginesie, bede jutro w moim ulubionym sklepie motoryzacyjnym, kupowałem tam gumki do mietka. Jak beda to moge zakupic, 2, 4 szt?? |
Autor: | slaw [ pn lut 12, 2007 9:10 pm ] |
Tytuł: | |
pietrek pisze: Masmo pisze: Te 4-5 cm to chodzi o wysokość sprężyny czy liftu? Jak się to przekłada (spreżyna jest jakby bliżej osi obrotu). Masmo dobrze zauważył Podkładając pod sprężyne dystans np. 3cm to autko może sie podnieść pewnie gdzieś o 4 - 5cm (chodzi o przednie zawieszenie) mozna poczytac wypowiedz Bartka on spawdzał ile idzie na gumach w góre http://suzuki.a-net.waw.pl/?t=7;31;&a=63 |
Autor: | slaw [ pn lut 12, 2007 9:11 pm ] |
Tytuł: | |
i nie mylcie sprezyny dłuzszej 3 cm z dystansem 3 cm bo zupełnie co innego |
Autor: | Masmo [ pn lut 12, 2007 9:21 pm ] |
Tytuł: | |
pietrek pisze: Masmo pisze: Te 4-5 cm to chodzi o wysokość sprężyny czy liftu? Jak się to przekłada (spreżyna jest jakby bliżej osi obrotu). Masmo dobrze zauważył Podkładając pod sprężyne dystans np. 3cm to autko może sie podnieść pewnie gdzieś o 4 - 5cm (chodzi o przednie zawieszenie) Dokładnie o to pytałem. Czy te wartości 4-5 cm dotyczą podniesienia auta czy wydłyżenia sprężyny (dystansu). Gumowe dystanse mają jakieś 2 cm. Uwzględniając ugięcie gumy jakieś 1,7 cm. Zawias poszedł na moje oko jakieś 2,5 cm. Więc pytam jeszcze raz Karson: Pisałeś o dystansie czy wydłużeniu sprężyny czy o podniesieniu zawiesznia? Bo jeśli podniesienia autka to dystans 3,5 powienien dać jakieś 5 cm liftu, tak? |
Autor: | BARTEK W. [ pn lut 12, 2007 9:21 pm ] |
Tytuł: | |
Dokładnie tak było- guma 2,5 cm.- auto podniosło się około 3-4 cm. |
Strona 3 z 4 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |