suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
GV http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=2195 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | milas [ wt sie 11, 2009 2:33 pm ] |
Tytuł: | GV |
jezdzi ktos grandvitara tak z 2001 rok w gore mam ochote i pomysl kupic jako plaskatego i niewiem czy warto jaki silnik szukac a jaki omijac naco zwracac uwage za kazda podpowiedz bede wdzieczny |
Autor: | konrad [ wt sie 11, 2009 3:24 pm ] |
Tytuł: | Re: GV |
mnie też chodzi po głowie GV zamiast astry tylko strasznie małe toto - bagażnik rocznik po 2003, wtedy dostała nowe wnętrze znikły suwaki jak w vitarze silnik, siedzi np diesel od PSA - 2.0HDI 110KM reszta to chyba pochodne tego co vitarce |
Autor: | x-bowman [ wt sie 11, 2009 4:44 pm ] |
Tytuł: | Re: GV |
milas pisze: jezdzi ktos grandvitara tak z 2001 rok w gore poprawcie mnie, jeśli błądzę, ale z tego co wiem, to są przynajmniej 3 modele GV I - czyli obła odmiana Vitary (na ramie, sztywny tylny most), różnice do Vitary to przedni napęd - załączanie pneumatyczne zamiast sprzęgiełek. "Stare" silniki Vitar: 1.6 16v, 2.0 16v, 2.0TDIC,. Nowe silnikli: 2.0HDI (PSA - bardzo rzadkobywał też w Vitarach) podobno ma dosyć wrażliwy komputer - bardzo często się psuje, 2.5V6 - rozwiercony 2.0V6 z Vitary - niestety raczej odziedziczył większość cech protoplasty. Silniki 2.0TDIC jest podobno trwały (oby), ale z mojego doświadczenia ma za małą moc i za dużą turbodziurę do dynamicznej jazdy. Najlepszym rozwiązaniem na szosę jest chyba 2.0 16v - Salus mógłby się wypowiedzieć jak to jeździ GVII - zmiana nadwozia - nie ma już ramy, jest samonośne nadwozie z wzmocnieniami/ramami częściowymi, most tylny łamany. Pojawiły się nowe silniki diesla - 1.5DDIS(Renault), zmienione przeniesienie napędu - ogólnie więcej elektroniki. Występują wersje bez reduktora. GVIII - tutaj mam mało informacji, ale raczej był to face-lifting + dorzucenie tarczowych hamulców z tyłu |
Autor: | KozioŁ [ wt sie 11, 2009 8:55 pm ] |
Tytuł: | Re: GV |
GV ma też inne zawieszenie z tyłu - 4 drążki + panhard. Ja bym szukał 2,5 V6 - to się przynajmniej jakoś w miarę porusza, a V-szóstki to jednak wbrew pozorom porządne silniki. |
Autor: | Mieciu1 [ wt sie 11, 2009 10:14 pm ] |
Tytuł: | Re: GV |
Mam 2.0 16v tyle że z 1999 przed liftingiem wnętrza ale jako silnik to i na szosę i na teren(bez extremu ale i bez głaskania daje radę. Chociaż ostatnio zaczyna mi brać dużo oleju i nie wiem czemu chyba przyszedł już czas na wymiane łańcuszka (170000 km.) ale po za tym jest oki(naprawdę nie muszę przy nim za dużo robić ). |
Autor: | Mieciu1 [ wt sie 11, 2009 10:17 pm ] |
Tytuł: | Re: GV |
Sorki za offtop. Co do 2,5 V6 to słyszałem dość dobre opinie ale i sporo zajada(więc gazowanie ) |
Autor: | milas [ śr sie 12, 2009 7:59 am ] |
Tytuł: | Re: GV |
dzieki wielkie za infoo w v6 sie niepcham bo koszty wiec albo 2 litry z gazem albo 2 litry tdi po 2003 po lifcie to juz cenia sobie kolo 30 tys budrzet na auto przewiduje 20 -25 |
Autor: | Salus [ śr sie 12, 2009 9:37 am ] |
Tytuł: | Re: GV |
Powiem tak mam 2.0 16v. Lift zgodny ze sztuka Felicja i merc dodatkowo buda podniesiona o 5 cm dodatkowo snorkel i leci 150Km/h i nie pierdnie nawet. Silnik jest piękny Polecam baardzo (jestem zagazowany) A jak Ci Mieciu1 bierze oleju to może sprawdź uszczelniacz wału korbowego - lubi się zepsuć. |
Autor: | milas [ śr sie 12, 2009 11:14 am ] |
Tytuł: | Re: GV |
a wiele ci to łyka gazu aaa i chyba dozbieram do tego 2003 rok bo lifting wnetrza byl zacny po tym roku dzieki ze zwrociliscie uwage bo niepatrzylem nawet na to |
Autor: | Salus [ śr sie 12, 2009 12:43 pm ] |
Tytuł: | Re: GV |
Gaziorca mi zaciąga ok 13 przy jeździe dynamicznej. Jak oszczędzasz to do 12 zejdzie. Wniosek nie ma sensu sobie zawracać głowy pierdołami W terenie bardzo oszczędny. Usterki typowe to cewki (na to zwróć uwagę koszt jednej to ok. 615zł - drugi feler to uszczelniacz wału korbowego koszt od 56 do 100 (zamiennik)) reszta śmiga i nie zawraca głowy. Polecam silnik |
Autor: | BARTEK W. [ śr sie 12, 2009 10:19 pm ] |
Tytuł: | Re: GV |
Ja także planuję zakup GV tej po face liftingu i też myślę który silnik wybrać. A to miało by pełnić funkcje typowo rodzinne, więc napewno pięcio-drzwiówka. Ale to dopiero plany, bo jeszcze pare kredytów do spłaty zostało Dobry temat kolego @milas -taki rozwojowy |
Autor: | konrad [ czw sie 13, 2009 8:55 am ] |
Tytuł: | Re: GV |
BARTEK W. pisze: Ja także planuję zakup GV tej po face liftingu i też myślę który silnik wybrać. A to miało by pełnić funkcje typowo rodzinne, więc napewno pięcio-drzwiówka. widziałeś Bartku bagażnik ja jestem jeszcze wózkowy i musiał bym motać bagażnik wyprawowy na jakiś dłuższy wyjazd |
Autor: | KozioŁ [ czw sie 13, 2009 9:00 am ] |
Tytuł: | Re: GV |
Jest jeszcze XL7 |
Autor: | konrad [ czw sie 13, 2009 10:59 am ] |
Tytuł: | Re: GV |
KozioŁ pisze: Jest jeszcze XL7 wiem, ale wygląd ... jakaś przerośnięta GV jest fajna, zgrabna, trochę przód ma "napompowany" ale to można ładnym kangurem zmienić |
Autor: | BARTEK W. [ czw sie 13, 2009 2:29 pm ] |
Tytuł: | Re: GV |
Tak ta "7" mocno wyrośnięta i jakoś tak brak jej wyglądu. Ja także "wózkowy" jestem, ale myślę, że starczy miejsca, jest go dużo więcej niż w "krótkiej" Pojemność 398, tak gdzieś wyczytałem- to całkiem sporo Spaceróweczka wejdzie, a i na wczasy będzie można bryknąć. Achch... Grand Vitara long, mażenie |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |