suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 8:11 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sty 21, 2016 10:49 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 06, 2015 11:22 am
Posty: 37
Lokalizacja: EZG
Cześć.

Mamy problem z naszym Hiliftem.
Podczas ostatniej wyprawy musieliśmy podnieść Vitarkę i z tym nie było żadnego problemu.
Niestety po przełączeniu go do opuszczania, podczas ruchu dźwignią w dół auto podnosiło się odrobinkę tak jakby chciało przeskoczyć o ząbek w górę, ale nie było charakterystycznego "klik" i przy ruchu dźwignią w górę nie opadało na ząbek niżej.

Urządzenie jest czyste, nic nie wygląda na uszkodzone. Co mogło być przyczyną?? :(

_________________
"Bo ja jestem sobą, a nie tym kogo ze mnie robią..."


Na górę
Post: czw sty 21, 2016 12:18 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
kraj pochodzenia ?

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw sty 21, 2016 12:43 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 06, 2015 11:22 am
Posty: 37
Lokalizacja: EZG
sądząc po cenie to Chiny (jak wszystko teraz)

_________________
"Bo ja jestem sobą, a nie tym kogo ze mnie robią..."


Na górę
Post: czw sty 21, 2016 9:16 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
to już mamy przyczynę... :wink:

Zbyt skomplikowane urządzenie to nie jest, więc ktoś w miarę ogarnięty mechanicznie co wie co to papier ścierny czy pilnik, powinien ogarnąć to zacinanie się.

PS.
Oryginalny Hi lift (poznać można po wyciąganej rączce) jest z USA

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pt sty 22, 2016 12:37 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2012 8:08 pm
Posty: 685
Lokalizacja: Pajęczno (EPJ)
Silnik: 1.6 8V
Model: Vitara
Rok prod.: 1996
a czy kiedykolwiek nim podnosiliście ? czy to pierwszy raz

_________________
Vitara 1,6 8V Cabrio
MANDARYNA
https://plus.google.com/photos/11230920 ... banner=pwa


Na górę
Post: pt sty 22, 2016 9:07 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 06, 2015 11:22 am
Posty: 37
Lokalizacja: EZG
Podnosiliśmy i Vitarkę i Pajero i to parę razy. Wszystko działało prawidłowo. Dopiero ostatnio się zacięło.

Czyli muszę chłopa do roboty zagonić żeby rozebrał i zobaczył co i jak :)

_________________
"Bo ja jestem sobą, a nie tym kogo ze mnie robią..."


Na górę
Post: pt sty 22, 2016 9:31 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2011 1:44 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Węgrów
Praktycznie każdy potrafi się zacinać przy opuszczaniu i oryginał, i chińczyk, żeby nie było - miałem do czynienia z wieloma, chociaż trzeba przyznać, że oryginały działają zauważalnie lepiej, chińczyka czasem trzeba poprawić pilnikiem, tudzież szlifierką.
Najczęściej problem przy opuszczaniu pojawia się, jak lift jest zasyfiony, czy to błotem, czy rdzą.
Doraźnie można sobie pomóc przemywając mechanizm wodą i spryskując jakimś siuwaksem typu wd40 albo wprowadzając ręczne sterowanie przesuwką :mrgreen:

_________________
SJ416


Na górę
Post: pt sty 22, 2016 4:41 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt gru 01, 2009 6:51 pm
Posty: 545
Lokalizacja: KNSiL
Rok prod.: 1991
Dokładnie przeczyścić jak pisze kolega wyżej i smarować smarować od czasu do czasu najlepiej jakimś smarem w aerozolu :mrgreen:

_________________
Pierwsza sprzedana

Body Lift 2.36"
Lift +10cm (4") Radzikone
obuwie 31/10,5/15


Na górę
Post: ndz sty 24, 2016 1:31 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2012 8:08 pm
Posty: 685
Lokalizacja: Pajęczno (EPJ)
Silnik: 1.6 8V
Model: Vitara
Rok prod.: 1996
:shock: smarować żeby w terenie błoto lepiej się lepiło ? niestety hi lift bez smaru musi chodzić

_________________
Vitara 1,6 8V Cabrio
MANDARYNA
https://plus.google.com/photos/11230920 ... banner=pwa


Na górę
Post: pn sty 25, 2016 9:12 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2011 1:44 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Węgrów
Dokładnie, ze smarowaniem bardzo ostrożnie, smar do łańcuchów czy jakiś inny substytut w sprayu nie bardzo się nadaje bo łapie syf.
Najlepiej na sucho albo odrobina wd40, szczególnie jeśli hilift jest już przyrdzewiały, specyfiki typu wd40 praktycznie się nie kleją, a pomagają na uparte zapadki.

_________________
SJ416


Na górę
Post: czw wrz 27, 2018 5:40 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 14, 2015 10:40 am
Posty: 208
Lokalizacja: Kraków/Oslo
Silnik: 2,0 HDI(RHR)
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2002
U mnie od początku był taki problem ze nie opuszczał, a był nowy.... Za 500zl...okazalo sie ze trzeba było stjuningować przełącznik gora dół bo był przygięty i blokował zapadkę a poza tym pilnikować wszystkie elementy bo były nie ogradowane po sztancy.

Wysłane z mojego HTC Desire 10 lifestyle przy użyciu Tapatalka

_________________
Jest wojna są straty.
Bordo Granda +4"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl