suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 8:02 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Lockright
Post: pn lis 20, 2006 2:51 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
http://www.puresuzuki.com/lockright.htm
Czym się różnią między sobą "Rear" i "Rear w/ Coupler" :?:
Który lepszy dla suki jak moja?

_________________
Pozdrawiam, Karson.
była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 21, 2006 8:54 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Już wiem. Do mojej vitarki pasuje ta druga, droższa niestety. :roll:

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 21, 2006 9:10 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
ale lepsza :lol:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł: Re: Lockright
Post: wt lis 21, 2006 10:28 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Karson pisze:
http://www.puresuzuki.com/lockright.htm
Czym się różnią między sobą "Rear" i "Rear w/ Coupler" :?:
Który lepszy dla suki jak moja?

Jak to działa? Z tego co można przeczytać to chyba się uaktywnia się dopiero w sytacji wklejenia. Ktoś to trenował?
Czym różni sie od LSD?

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 21, 2006 12:10 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Jest to blokada mostu. LSD działa do pewnego momentu, Lockright cały czas. Np na wykrzyzu, gdy jedno z kół wisi w powietrzu lsd nie pomoże LR tak.

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 21, 2006 12:20 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Karson pisze:
Jest to blokada mostu. LSD działa do pewnego momentu, Lockright cały czas. Np na wykrzyzu, gdy jedno z kół wisi w powietrzu lsd nie pomoże LR tak.

Znaczy że mechanizm różnicowy jest cały czas zablokowany? Chyba jednak nie, bo nie dałoby sie jeździć po czarnym.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 21, 2006 12:32 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Podczas skręcania na czarnym mechanizm się rozłącza. Hałasując przy tym mocno. :wink:
O szczegółach najlepiej opowie Ci Piotr_z lub Sławek.

Całkowita blokada różnicówki to tzw bester locker - rodzima konstrukcja zresztą. Specjalista Slaw211. :wink:

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 21, 2006 12:37 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Karson pisze:
Podczas skręcania na czarnym mechanizm się rozłącza. Hałasując przy tym mocno. :wink:
O szczegółach najlepiej opowie Ci Piotr_z lub Sławek.
Całkowita blokada różnicówki to tzw bester locker - rodzima konstrukcja zresztą. Specjalista Slaw211. :wink:

Chętnie przeczytam o szczegółach :wink: .
A nie ma jakiś blokad które możnaby włączyć ręcznie?

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 21, 2006 12:43 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Oczywiście ża są blokady, które mozna odpalić z kabiny. Podciśnieniowo. Firmy ARB. Od LR 3 razy droższe. :lol:

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 21, 2006 1:14 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Karson pisze:
Podczas skręcania na czarnym mechanizm się rozłącza. Hałasując przy tym mocno. :
A w terenie się nie rozłączy?? Np na skałach gdy jedno koło w powietrzu a drugie musi pociągnąć??

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 21, 2006 1:16 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Karson pisze:
Oczywiście ża są blokady, które mozna odpalić z kabiny. Podciśnieniowo. Firmy ARB. Od LR 3 razy droższe. :lol:

Aha. Rozumiem czyli taka blokada przekroczy wartość mojej wiertarki. :lol:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 21, 2006 1:19 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
A jakby tak rozdzielić działanie ręcznego i jak w starych traktorach blokować koło kręcące się w miejscu??? Biorać pod uwagę że do kabiny wchodzą oddzielnie obie linki taki mod byłby dość łatwy. Tylko trzebaby zamontować drugą dźwignię.....

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 21, 2006 9:36 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
Karson pisze:
Podczas skręcania na czarnym mechanizm się rozłącza. Hałasując przy tym mocno. :wink:
O szczegółach najlepiej opowie Ci Piotr_z lub Sławek.

Całkowita blokada różnicówki to tzw bester locker - rodzima konstrukcja zresztą. Specjalista Slaw211. :wink:


lock richt robi fajnie w stanie spoczynku jest zablkowany reaguje na zmiane predkosci półosiek na skrecie i rozłancza po trochu ale jak nie dodamy gazy

mi tam nic w nim nie chałasuje to kwestia dobrania oleju albo mam zagłuszacze

LSD wsadze i sprawdze to sie wypowiem

bester lock według mnie robi wysmienicie nigdy nie rozłancza :lol:
ale wspomaganie nie wyrabia :lol:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 24, 2006 3:48 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr gru 13, 2006 11:11 pm
Posty: 52
Lokalizacja: PRABUTY
Masmo pisze:
Karson pisze:
Oczywiście ża są blokady, które mozna odpalić z kabiny. Podciśnieniowo. Firmy ARB. Od LR 3 razy droższe. :lol:


czy mogłbyś podać jakies namiary na tą firme ARB albo jakis link z ich blokadami . poniewaz jest potszebne cos takiego
dzieki z gory

_________________
była vitara92r cabrio, dystanse5cm+simex
w poszukiwaniu srebrników na nową


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 24, 2006 5:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Szukaj w sklepach internetowych 4x4.
A tu masz producenta: http://www.arb.com.au/

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl