zbyszek1184 pisze:
Mhonar
Ja wszystkie blisko jade i oglądam może akurat trafi się tanoi a ładna albo chociaz do małej blacharki dla mnie ważne aby rama była cała i podłoga w miare. Możesz i z salonu kupic i bedzie wadliwa ale możesz i 20 latka kupic za grosze i bedzie igła no przypadki sa różne bardziej liczy sie to czy nie ma dodatkowych ukrytych wad i czy lubisz dłubać czy tylko jeździć a cene można negocjowac w miare rozsądku aby była adekwatna do stanu auta
No właśnie chyba tak zacznę robić jak wyjdę z L4
Ogólnie to z grzebaniem u mnie pod maską jest na chwilę obecną średnio, ale chętnie się czegoś nauczę. Od jakiegoś czasu mam garaż, kanał, i mógłbym delikatnie zacząć od nauki wymiany żarówek (
) . Są jakieś łopatologiczne poradniki do Vitarek (najlepiej w formie filmików/zdjęć) jak ogarniać jakąś drobnicę? Wiem że książka/zdjęcia czy filmiki nie zrobią ze mnie mechanika, ale pewne rzeczy można podpatrzeć - klucz ponoć wiem którą stroną trzymać.
Mam też niedaleko mnie zawodników od terenówek, którzy siedzą trochę w tym i majstrują co chwilę, znajomy z pracy tam u nich siedział i dłubał przy swojej osobówce, i mając obok siebie mechanika który mu pokazał jak coś zrobić, najwięcej się nauczył - i chyba ja również się tam pojawię
Żeby nie było całkiem offtop.. We Wrocku na ul. Fabrycznej stoi takie coś.. Widział ktoś? Macał?
https://www.olx.pl/oferta/suzuki-vitara ... 68f9426f12Kilka aut kupowałem (osobówki), i jak widzę w ogłoszeniach że technicznie ok, albo silnik oceniam na "dobry", a nie igła (wiem wiem.. są też igły-padaki
), to wiedz, że coś się dzieje