suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw lip 10, 2025 11:13 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2659 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 130 31 32 33 34178 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw gru 30, 2010 4:56 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 19, 2009 1:06 pm
Posty: 454
Lokalizacja: Kielce
KozioŁ pisze:
2 litry to za mało, szukaj 3.2 V6 - jedyny dobry silnik w GVII. :mrgreen:
O taka:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1381380425

Kto by nie chciał takiego autka na co dzień?



Jakbym miał do dyspozycji taka kase to nie kupiłbym tej GV chyba dlatego że wykonanie środka jest plastikowe , całe ... ogólnie tandeta :|

_________________
Suzuki Vitara Long 2.0 V6 95r. + LPG STAG300


Na górę
Post: czw gru 30, 2010 7:42 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Jakbym ja miał taką kasę to skończyłbym vitarę i kupił jeszcze nissana 200sx. :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: czw gru 30, 2010 8:24 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt gru 28, 2010 6:36 pm
Posty: 13
arekzgorek pisze:
tomaszek pisze:
a ta z kolei zastanawia mnie cenowo czy niska cena jej oznacza od razu kiepski jej stan ??

Cześć, mogę tę z Wawy dla Ciebie oblukać, jak w łikend znajdę chwilkę, ale z mojego doświadczenia zauważyłem, że ludzie poszukują teraz TD lub małych benzynek, bo boją się tankować. Ja osobiście jakbym wybierał to bym wziął tę co właśnie wskazałeś i też z automatem. Mam dwa auta w tym momencie, S80 T6 272 kM automat i astrę II 2.0T 240kM i myślę że ciężko byłoby mi się przesiąść na coś słabszego.
Masz gaz i masz ceny jak w dieslu, tańszy w przypadku naprawy silnik a osiągi wg mnie nie porównywalne, chociaż zaznaczę że nigdy nie jeździłem tym modelem Suzuki i nie wiem jak traktuje gaz, ale w taty 2.5 V6 zakładam na bank. Kumpel ma z 2005 XL7 2.7V6 i też ma gaz i nie narzeka.
Więc jak chcesz to mogę ją przejrzeć na tyle ile potrafię. Sam zwiedziłem trochę kraju i zmarnowałem kilka dniówek w poszukiwaniu autek i traf tak chciał że ostatnie 3 kupiłem w Wawie, bo te z Polski akurat trafiłem szrotowate, pomimo zapewnień sprzedawcy. Ale cóż, zawsze pozostałby niesmak, czemu tamtej fury nie sprawdziłem, może byłaby lepsza?.?.?


Cześć dziękuje za miłą odpowiedź i chęć pomocy :!:
jeśli to nie będzie problem to bardzo bym prosił :D
nie lubię klekotów bo są awaryjne i drogie w naprawie wole gaz,
dobra sekwencja nie sprawia problemów jak II generacja instalki,
ty nie jeździłeś tym modelem i ja też wiec jesteśmy na równi,
lubię dynamiczną jazdę i automat mnie niekręci ale 2.7 nie spotkałem w ogłoszeniach w manualu a słabszej wersji nie chce :wink:
3.2 za drogie wiec szukam 2.7 jeśli nic nie spotkam to poszukam Subaru Outback 2.5
ma również stały napęd 4x4 i reduktor + prześwit 200 mnie to wystarczy bo w rajdach nie będę startował
dziękuje :!: i czekam na relacje a ten twój kolega z XL7 2.7V6 to ma raczej ten sam silnik


Na górę
Post: czw gru 30, 2010 8:35 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt gru 28, 2010 6:36 pm
Posty: 13
NuVo pisze:
tomaszek pisze:
Witam serdecznie wszystkich na forum!!!
szukam GVII przeglądam ogłoszenia i czasami są ciekawe oferty
ale jako laik w GV nie jestem pewny a jechać 500km na darmo by obejrzeć złom ostatnio mnie nie bawi
ta wygląda interesująco
http://otomoto.pl/suzuki-grand-vitara-C16752009.html
a ta z kolei zastanawia mnie cenowo czy niska cena jej oznacza od razu kiepski jej stan ??
http://otomoto.pl/suzuki-grand-vitara-s ... 99414.html
czy tylko rocznik 2005 zaczyna cenowo iść w dół co myślicie??



Miszczu, nie chcę być niemiły.... Ale to nie to forum!
Tutaj chyba nikt takim dupowozem nie jeździ.Poszukaj na klub suzuki, tam na pewno więcej się dowiesz. :roll:



spoko jeśli to nie forum suzuki grand-vitary to spadam
a co do dupowozu to GVI to faktycznie prawdziwy dupowuz
miałem okazje pojeździć i na asfalcie lepszy był nawet maluch dopiero poza w terenie rozkwitł :wink:
ale spalanie w stosunku do wagi tego samochodu jest makabryczne wiec nawet nie myśle o tym aucie
mieszkam na zadupiu nie odśnieżanym i lubię łowić ryby więc szukam 4x4
reszta jazdy to asfalt i dojazd do pracy więc GVII jest w sam raz 8)
pozdrawiam.


Na górę
Post: czw gru 30, 2010 8:40 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Skoro GVI na asfalcie jest kiepska to nie jest dupowóz, mylisz pojęcia.
Dupowóz to właśnie nowa GV. :mrgreen:

Poza tym 2.7 w XL-7 i w GVII to nie są te same silniki.
A w subaru reduktor ma małe przełożenie, do ciągania przyczepki a nie w teren. :wink:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: czw gru 30, 2010 9:07 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt gru 28, 2010 6:36 pm
Posty: 13
jak już napisałem nie wybieram się w teren poza rybkami
90% SUV ma dołączane 4x4 wiec tam na prawdę mizerny z tego 4x4 pożytek
stały napęd pozwala na więcej brak odczuwalnego dołączania często jak jest już za późno
przyczepkę zdarzyło mi się ciągnąć 1600kg samochodem 950kg i dał rade bez reduktora :lol: to bajer typowo w teren


Na górę
Post: czw gru 30, 2010 9:12 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt gru 28, 2010 6:36 pm
Posty: 13
KozioŁ pisze:
Skoro GVI na asfalcie jest kiepska to nie jest dupowóz, mylisz pojęcia.
Dupowóz to właśnie nowa GV. :mrgreen:

Poza tym 2.7 w XL-7 i w GVII to nie są te same silniki.


dla mnie dupowuzem jest to wszystko co nie pozwala dynamicznie pomykać :wink:
jeśli to nie te same silniki to oki tego nie wiem jestem jeszcze zielony :roll:


Na górę
Post: czw gru 30, 2010 10:31 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Dupowóz = auto do wygodnego wożenia dupy. :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: czw gru 30, 2010 10:33 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
tomaszek pisze:
jak już napisałem nie wybieram się w teren poza rybkami
90% SUV ma dołączane 4x4 wiec tam na prawdę mizerny z tego 4x4 pożytek
stały napęd pozwala na więcej brak odczuwalnego dołączania często jak jest już za późno
przyczepkę zdarzyło mi się ciągnąć 1600kg samochodem 950kg i dał rade bez reduktora :lol: to bajer typowo w teren


950 kg to byle czym można pociągnąć, nie trzeba reduktora :wink:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: czw gru 30, 2010 10:37 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt gru 28, 2010 6:36 pm
Posty: 13
przyczepę + ładunek razem 1600kg samochodem ważącym 950+ kierowca wystarczająco jasno teraz?
oczywiście było to po prostej drodze bo pod górkę bez reduktora mogło by braknąć biegów :wink:


Ostatnio zmieniony czw gru 30, 2010 11:20 pm przez tomaszek, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: czw gru 30, 2010 10:38 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
A to nie zrozumiałem, mój błąd. :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: czw gru 30, 2010 10:45 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt gru 28, 2010 6:36 pm
Posty: 13
spoko :D szkoda że tu jest takie negatywne nastawienie do GVII w końcu mają to czego nie mają inne SUV-y
czyli stały napęd 4x4 blokada i reduktor
gdzie CR-V i innym do niej
niby GV to czysta terenówka ale II zalicza się już do SUV


Na górę
Post: czw gru 30, 2010 11:01 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Nastawienie nie jest negatywne, po prostu nowa GV już nie bardzo nadaje się w teren, a my tu kombinujemy jak jeszcze bardziej przystosować vitarę do terenu. :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: czw gru 30, 2010 11:40 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt gru 28, 2010 6:36 pm
Posty: 13
wiem że GVII ma małe zdolności terenowe ale GVI bez liftu opon A/T itd. też nie pokona wiele więcej
dlatego początek będzie trudny ze względu na młody wiek auta
ale jest już przebiśnieg
http://good-times.webshots.com/photo/21 ... 6233lZHVMF
na pewno tą dalej się zajedzie niż seryjna GVI na seryjnych oponach

chyba że masz takie przystosowanie na myśli to ja odpadam
http://img268.imageshack.us/img268/5537/show3v.jpg
wprawdzie nie suzi ale ciekawa sztuka


Na górę
Post: czw gru 30, 2010 11:46 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: śr gru 22, 2010 8:34 pm
Posty: 6
tomaszek pisze:
lubię dynamiczną jazdę i automat mnie niekręci ale 2.7 nie spotkałem w ogłoszeniach w manualu a słabszej wersji nie chce :wink:
3.2 za drogie wiec szukam 2.7 jeśli nic nie spotkam to poszukam Subaru Outback 2.5
ma również stały napęd 4x4 i reduktor + prześwit 200 mnie to wystarczy bo w rajdach nie będę startował
dziękuje :!: i czekam na relacje a ten twój kolega z XL7 2.7V6 to ma raczej ten sam silnik

Automat to wygoda, żonka już mi zapowiedziała że na nic innego się nie zgodzi.
Swego czasu też szukałem Outbacka 2,5 lub H6, ale były same trupy w moim zasięgu kasowym i wziąłem Volvo. Jeśli rzeczywiści nie potrzebujesz auta w teren tylko na ryby to wg mnie spokojnie to wystarczy, sam dostałem do testów najnowszą RAV4 i pojechałem w piach na ryby i całkiem fajnie dawała sobie radę.

Samochód oblukam prawdopodobnie w niedzielę.

KozioŁ pisze:
Poza tym 2.7 w XL-7 i w GVII to nie są te same silniki.

A w czym tkwi główna różnica?
W volvo zauważyłem, że są te same silniki, tylko co model z mocą 5-10% większą :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2659 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 130 31 32 33 34178 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl