suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 8:59 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz lis 17, 2013 9:31 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 11, 2012 11:36 pm
Posty: 91
Lokalizacja: Łuków
Witam poszukuje Vitarki Long jak sadzicie ktory silnik jest najabrdziej korzystny do tego autka 1.6 8V czy 1.6 16V czy może 2.0 .?? Który silnik nie sprawia problemów w trenie autko jest z myśla do off roadu .?? posiadałem wczesniej 1.6 8V w kabrio na monowtrysku i był super super przełożenia czy bedzie robił w Longu .?? jak Long robi w terenie .??


Ostatnio zmieniony ndz lis 17, 2013 10:15 am przez tubel89, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: ndz lis 17, 2013 9:41 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
w longu nie ma 8v ( chyba że o czymś nie wiem) tylko 16v

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: ndz lis 17, 2013 9:43 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 11, 2012 11:36 pm
Posty: 91
Lokalizacja: Łuków
A radzikone nie ma 8V (nie wiem pytam ?)


Na górę
Post: ndz lis 17, 2013 9:50 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
nie on ma lub miał 1.6 16v
jak się nie mylę to ma jeszcze cabrio

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: ndz lis 17, 2013 1:01 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
1.6 8v nie ma w longach
1.6 16v jest tańszy w utrzymaniu od V6 ale jak założysz wieksze koła to nie ma zapasu mocy niestety.
2.0 V6 już trochę lepiej sobie radzi.

Jak Cie stać to bierz V6
Jak longi robią w terenie ?
http://www.youtube.com/watch?v=LOvqVC-sflo
trochę gorzej niż 3d ale bez tragedii - ja nie narzekam a wręcz przeciwnie - jest duuużo wygodniej.
(miałem krótką - zamieniłem na longa - teraz mam i krótką i longa więc jest porównanie)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: ndz lis 17, 2013 1:42 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 11, 2012 11:36 pm
Posty: 91
Lokalizacja: Łuków
Co powiecie o tej http://otomoto.pl/suzuki-vitara-long-16 ... 00902.html wiem że w niej dużo pracy :) ale ja to lubie motanie:) ?


Na górę
Post: ndz lis 17, 2013 2:59 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz mar 17, 2013 1:37 pm
Posty: 48
Lokalizacja: Grajewo podlaskie
Mam 2.0 v6 i myślę vitary mogły mieć zakładane jeszcze większe silniki Cały czas sie zastanawiam jak 1.6 w ogóle daje rade w terenie - pewnie to zasługa przełożeń Zeby były vitary (nie gv) z jeszcze większym motorem to bym taką kupił.

_________________
2.0 V6 `97
Lift Radzikone +1.18" body


Na górę
Post: wt lis 19, 2013 11:21 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr cze 19, 2013 10:56 am
Posty: 14
Lokalizacja: Kraków
Po zreanimowaniu mojego 2.0 V6 mogę śmiało powiedzieć, że to robi.
Bardzo przyjemny silnik i zapas mocy wystarczający żeby spokojnie się przemieszczać zarówno po czarnym jak i w terenie.
Dobry silnik, ale wymagający serca i kogoś kto go ogarnie.


Na górę
Post: wt lis 19, 2013 1:15 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 10, 2013 10:25 pm
Posty: 93
Lokalizacja: Bstok
Podzielam opinię kolegi.
2.0 V6 jest bardzo fajnym silnikiem, ale wymaga czułości :-)

_________________
Był Patrol Y61 i wybuchł :-)
Jest Viertarka 2.0 V6 "+4" made by Radzikone" i Yokohama Geolandar A/T-S


Na górę
Post: pt mar 21, 2014 10:56 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz cze 10, 2012 12:10 pm
Posty: 48
Lokalizacja: Białystok
Odgrzeję trochę kotleta i zapytam jakich konkretnie czułości wymaga 2.0 V6 bo przymierzam się do zamiany mojej cabrio na longa i najlepiej właśnie 2.0 żeby mocy troszkę było.


Na górę
Post: wt kwie 22, 2014 10:05 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 10, 2013 10:25 pm
Posty: 93
Lokalizacja: Bstok
Rozrząd kosztuje "trochę". Mówią, że trzeba wymieniać co 70 tysi. (więc możesz trafić na taki co zaraz się skończy)
Na "byle jakim gazie" za dużo nie pojeździsz. Musisz mieć porządnie zrobioną instalację - jeśli myślisz o gazowanu.
Podstawowe części ekploatacyjne kosztują drugie tyle co w 1.6 ...ale nie są to jakieś mega olbrzymie koszty.

_________________
Był Patrol Y61 i wybuchł :-)
Jest Viertarka 2.0 V6 "+4" made by Radzikone" i Yokohama Geolandar A/T-S


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl