suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt kwie 23, 2024 6:49 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn lut 03, 2014 7:01 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 18, 2012 8:18 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: KLI, wawa
urwie mi się jak w teren pojadę ?? :roll:
no zobaczę bo pewnie jeszcze w tak ciężkim terenie nie byłem co tam pagórki u mnie.
ale zastanawie mnie tylko jedno skoro ta półoś taka ujowa i radzikowego liftu nie pasuje to co jest grane?? mam lift radzika springi merola, mam już amelinium za sobą i ona żyje cos z nią nie tak???? :lol: :lol:

a i jak by tego było mało chcę ją ułożyskować tylko jeszcze nie wiem jak hahaha

_________________
?każdy alkohol jest bardzo dobry z wyjątkiem denaturatu, który jest dobry?
viewtopic.php?f=28&t=9240


Na górę
Post: pn lut 03, 2014 9:50 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
masz obniżenie mostu i dystanse amorów 7cm i jeszcze nie urwałeś hiszpańskiego przegubu ? :shock:
zazwyczaj dojeżdża do pierwszego zakrętu :mrgreen:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn lut 03, 2014 10:07 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Wszystko działa do pewnego momentu. Moje półośki santanowe 2 Vitki temu wytrzymywały spokojnie poligon pod Łodzią, ale bez liftu.
Po lifcie na pierwszym wypadzie jadąc pod ośnieżoną górkę po prostu przegub wybuchł na hopce :)
Alu most w grandzie działał wyśmienicie i znosił nalewki boggerów, a w Pajęcznie na pierwszej dziurze urwałem łapkę i to na duratracu :)

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pn lut 03, 2014 10:09 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 20, 2011 10:30 am
Posty: 419
Lokalizacja: Złotów
Vitara juz w domku, przeguby - hiszpanskie :(
Jak dobrze zrozumialem - jesli mam 22frezy - kupuje polosie od kazdej 1,6, tak??
A co jesli mam 26?? Polosie z 1,6 a przeguby wewnetrzne z 2,0??

_________________
Navara D40
było:
Nissan D21
Vitara I 1,6 16V
Samurai 1,8
Pajero v6 181KM
Vitara 1,6 8V x3


Na górę
Post: pn lut 03, 2014 10:36 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Seba pisze:
Vitara juz w domku, przeguby - hiszpanskie :(
Jak dobrze zrozumialem - jesli mam 22frezy - kupuje polosie od kazdej 1,6, tak??
A co jesli mam 26?? Polosie z 1,6 a przeguby wewnetrzne z 2,0??

No jak masz 22 frezy to kupujesz półosie od 1,6 głównie z lat do 1995.
Mając koszyk z koronkami na 26 frezów masz możliwość wsadzenia mocniejszych przegubów.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pn lut 03, 2014 10:41 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 18, 2012 8:18 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: KLI, wawa
radzik071 pisze:
masz obniżenie mostu i dystanse amorów 7cm i jeszcze nie urwałeś hiszpańskiego przegubu ? :shock:
zazwyczaj dojeżdża do pierwszego zakrętu :mrgreen:

cuda Panie cuda hahaha :wink:

_________________
?każdy alkohol jest bardzo dobry z wyjątkiem denaturatu, który jest dobry?
viewtopic.php?f=28&t=9240


Na górę
Post: pn lut 03, 2014 11:44 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
u mnie nawet w teren nie wyjechałem i już przegub szlag trafił na mercu przyciętym o 1 zwój. później przyciąłem kolejny zwój i już było lepiej ale nadal jakieś wibracje na przednim moście. obniżyłem most jeszcze bardziej i gówno... wymieniłem na japońskie i jak ręką odjął, a już po ile lepszym kątem stoją to nawet nie wspomnę, prawie jak seria bez liftu teraz

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 7:18 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
to jak to w końcu jest???

przeguby wewnętrzne w santanach są guwnolityczne i nie nadaja się do niczego...ok to wiem..


ale..

przeguby zewnętrzne maja większą średnice vitara 76mm ,santana 82mm???
frezy i ilość rowków na półosiach (tzn na patykach) są takie same???
patyki z santany są porównywalne wytrzymałościowo do tych z vitary???



czy można zmotać patyk wraz z przegubem zewnętrznym od santany + lewy przegub wewnętrzny z vitary???

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 7:29 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
przeguby zew santana ma faktycznie większe ale czy są mocniejsze ? miałem sprawdzić ale wsadziłem już do białej te od 2.5 v6 :)

frazy na patykach takie same ale santanowski jest sporo krótszy więc trzeba by wziąć przegub wew i patyk japoński 1.6 a sam przegub zew santanowski.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 7:40 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
radzik071 pisze:
przeguby zew santana ma faktycznie większe ale czy są mocniejsze ? miałem sprawdzić ale wsadziłem już do białej te od 2.5 v6 :)

frazy na patykach takie same ale santanowski jest sporo krótszy więc trzeba by wziąć przegub wew i patyk japoński 1.6 a sam przegub zew santanowski.



tzn patyk jest krótszy czy frez??
skoro przegub jest większy to i mocniejszy chyba??

ps jaki jest patent na zdjecie przegubu zewnętrznego z patyka???
ostatnio kupiłem półoś bo potrzebowałem przegub wewnętrzny ,z ciekawości próbowałem ściągnąć przegub zewnętrzny i cenzura...
na koniec napier.. młotem 5kg prosto w przegub i przez majzel i ni uja...

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 8:17 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
VITARAKSU pisze:
(...)
ps jaki jest patent na zdjecie przegubu zewnętrznego z patyka???
ostatnio kupiłem półoś bo potrzebowałem przegub wewnętrzny ,z ciekawości próbowałem ściągnąć przegub zewnętrzny i cenzura...
na koniec napier.. młotem 5kg prosto w przegub i przez majzel i ni uja...

WTF!?
Ściągasz gumową osłonę, wygrzebujesz pierścień śrubokrętem i wyjeżdża :roll:

MŁOTEM 5 kg... No nieźle :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 8:25 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 18, 2012 8:18 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: KLI, wawa
VITARAKSU pisze:
radzik071 pisze:

ps jaki jest patent na zdjecie przegubu zewnętrznego z patyka???
ostatnio kupiłem półoś bo potrzebowałem przegub wewnętrzny ,z ciekawości próbowałem ściągnąć przegub zewnętrzny i cenzura...
na koniec napier.. młotem 5kg prosto w przegub i przez majzel i ni uja...

santanowski chciałeś rozebrać???

_________________
?każdy alkohol jest bardzo dobry z wyjątkiem denaturatu, który jest dobry?
viewtopic.php?f=28&t=9240


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 8:31 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
zax pisze:
VITARAKSU pisze:
(...)
ps jaki jest patent na zdjecie przegubu zewnętrznego z patyka???
ostatnio kupiłem półoś bo potrzebowałem przegub wewnętrzny ,z ciekawości próbowałem ściągnąć przegub zewnętrzny i cenzura...
na koniec napier.. młotem 5kg prosto w przegub i przez majzel i ni uja...

WTF!?
Ściągasz gumową osłonę, wygrzebujesz pierścień śrubokrętem i wyjeżdża :roll:

MŁOTEM 5 kg... No nieźle :mrgreen:



eeee.....zewnętrzny....echhhh zax :roll:

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 8:34 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
goral.tz pisze:
VITARAKSU pisze:
radzik071 pisze:

ps jaki jest patent na zdjecie przegubu zewnętrznego z patyka???
ostatnio kupiłem półoś bo potrzebowałem przegub wewnętrzny ,z ciekawości próbowałem ściągnąć przegub zewnętrzny i cenzura...
na koniec napier.. młotem 5kg prosto w przegub i przez majzel i ni uja...

santanowski chciałeś rozebrać???



no ja pizgam... co wy??? jakaś promocja na denaturat była??? :lol: żartuje oczywiście :wink:

przegub zewnętrzny z patyka chciałem zdjąć... 1,6 8v vitara przeca on wciskany jest... nie???

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 8:38 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
zax pisze:
VITARAKSU pisze:
(...)
ps jaki jest patent na zdjecie przegubu zewnętrznego z patyka???
ostatnio kupiłem półoś bo potrzebowałem przegub wewnętrzny ,z ciekawości próbowałem ściągnąć przegub zewnętrzny i cenzura...
na koniec napier.. młotem 5kg prosto w przegub i przez majzel i ni uja...

WTF!?
Ściągasz gumową osłonę, wygrzebujesz pierścień śrubokrętem i wyjeżdża :roll:
:

te kasztan coś ty palił :lol: :mrgreen:

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl