suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt kwie 19, 2024 8:25 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz lut 16, 2014 8:57 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 18, 2012 8:18 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: KLI, wawa
jak chcesz santanowskie przeguby z półośki pościagać to zmień młotek na 10 kg i wyjeb przeguby potem do kosza :) a podczas rozbierania półosi usuń widzów z pola rażenia.

_________________
?każdy alkohol jest bardzo dobry z wyjątkiem denaturatu, który jest dobry?
viewtopic.php?f=28&t=9240


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 9:22 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
ciekaw jestem czy te przeguby zewnętrzne z santany są coś mocniejsze niz te z vitary (skoro mają większą średnice) przeguby do 1,6 z allegro maja różne średnice ale każdy z nich to chinol wiec pewnie nie wytrzyma ani połowy z tego co ori z vitary....

może jak by wstawić zewnętrzne, te z santany a na wewnętrzne przeguby (te z vitary) nabić tuleje tak by zwiększyć ich zewnętrzną średnice do 82mm :?: :idea:

ale czy ma to sens :idea:

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 9:40 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 18, 2012 8:18 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: KLI, wawa
ja santanowskiego przegubu nie zdjąłem rozpierdzieliłem w mak

_________________
?każdy alkohol jest bardzo dobry z wyjątkiem denaturatu, który jest dobry?
viewtopic.php?f=28&t=9240


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 9:43 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 28, 2012 9:04 pm
Posty: 215
Lokalizacja: Lubelskie.Roztocze,Batorz
goral.tz pisze:
ja santanowskiego przegubu nie zdjąłem rozpierdzieliłem w mak


Muszę potwierdzić,mnie też nie udało się tego rozebrać.Wicia oczywiście santana,jak nie było liftu były przeguby... :mrgreen:

_________________
Zakręt bez poślizgu,to zakręt stracony!!!
Vitara 1,6 . Zabłądziłem,nie mam już Vitary
Suzuki DR-Z 400
Mondeo mk3 było
Honda cr-v jest
Frontera B 2.2 sport


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 9:46 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
to Ty santane masz???

masz możliwość porównać patyki od santany i vitary???

właśnie najlepiej jak by obyło się bez zbijania przegubu bo przegub to najłatwiej ściągnąć jak już się cenzura ale ściągnąć dobry,sprawny przegub to masakra jakaś...

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 9:49 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
teraz sobie przypomniałem, że raz zdjąłem przegub zew santanowski. Jest on raczej jednorazowy bo poszedł dopiero na prasie 20T i po prostu ścięło te zabezpieczenie na końcu patyka i ukruszyło parę zębów z wieloklinu.
Ale w sumie przegub przeżył.

PS.
To że wzmocnisz przegub na zewnątrz to nic nie da bo rozwala się w środku a te grubsze przeguby z 2.5 nie mają grubszych ścianek tylko większe średnice w środku...

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 9:50 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
patyk santana jest dużo krótszy nie wieloklin wiec nic z tego

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 9:53 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 28, 2012 9:04 pm
Posty: 215
Lokalizacja: Lubelskie.Roztocze,Batorz
VITARAKSU pisze:
to Ty santane masz???

masz możliwość porównać patyki od santany i vitary???

właśnie najlepiej jak by obyło się bez zbijania przegubu bo przegub to najłatwiej ściągnąć jak już się cenzura ale ściągnąć dobry,sprawny przegub to masakra jakaś...

No mam taką możliwość,ale dopiero w sobotę.

_________________
Zakręt bez poślizgu,to zakręt stracony!!!
Vitara 1,6 . Zabłądziłem,nie mam już Vitary
Suzuki DR-Z 400
Mondeo mk3 było
Honda cr-v jest
Frontera B 2.2 sport


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 9:58 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
radzik071 pisze:
patyk santana jest dużo krótszy nie wieloklin wiec nic z tego



PS.
To że wzmocnisz przegub na zewnątrz to nic nie da bo rozwala się w środku a te grubsze przeguby z 2.5 nie mają grubszych ścianek tylko większe średnice w środku...



no tak...czyli jeszcze raz potwierdza sie że istnieje tylko jedna poprawna opcja...

dzięki Radku... dobiłeś mnie :lol:

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 10:08 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
opcji jest dużo:
-dłuższe wahacze + półosie od GV 2.5
-hybrydy motane z półosi pajero, forda rangera czy wielu innych
-albo sztywny most z... :mrgreen:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: ndz lut 16, 2014 10:21 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
no tak.. jeszcze te półosie z rangera mnie kręcą :lol:

2,5v6 do mnie jakoś nie przemawia bo to kasa za duża.. musiał bym zakupić kosz, półosie z 2,5, motać się z wahaczami dystanse z przesunięciem, a to wszystko kasa wielka...
przy hybrydach kosz i motanie półosi więc kasa mniejsza...

pajero ranger...jakie są jeszcze inne możliwości???

a np skracanie lewych półosi z 2,5v6 tzn skrócenie i zespawanie patyka???

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: wt lis 04, 2014 8:37 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz wrz 14, 2014 4:26 pm
Posty: 45
Koledzy dzisiaj po tygodniu jeżdżenia na lifcie wszedłem pod spód i dwie wewnętrzne osłony podarły się. Po dogrzebaniu w forum znalazłem ten temat.
Okazało się że mam nieszczęsną santanę. Jak dobrać dobrze półosie. Musze ściągnąć prawą i sprawdzić ilość zębów na wieloklinie przegubu wewnętrznego, czy musze dobierać półosie po zębach przegubów zewnętrznych??

_________________
Subaru Impreza benzynka

Suzuki Vitara Dieselek


Na górę
Post: wt lis 04, 2014 9:31 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
lewa półoś pasuje od vitary 1.6 japan bez problemu

Co do przegubów prawych wewnętrznych to zarówno santana jak i japan były w wersjach na 22 i na 26 frezów od strony mostu.
Tych japan 26frezów jest niestety baaaardzo mało i trzeba dosztukowywać przegub wew od 2.0 v6 do reszty prawej półosi od 1.6 japan

całej półosi 2.0 v6 nie wsadzisz bo jest dłuższa

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt lis 04, 2014 9:46 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz wrz 14, 2014 4:26 pm
Posty: 45
Ok dzięki za info, czyli dla mnie (przy wmiarę delikatnej jeździe) lepiej żebym miał 22 zęby.
Chociaż opcja z przerabianiem też przejdzie przy wyposażeniu w pracy warsztatu w elektrodrążarki wgłębne i drutowe :)

_________________
Subaru Impreza benzynka

Suzuki Vitara Dieselek


Na górę
Post: wt lis 04, 2014 11:46 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Zwibel pisze:
...
Chociaż opcja z przerabianiem też przejdzie przy wyposażeniu w pracy warsztatu w elektrodrążarki wgłębne i drutowe :)


Do tej operacji, ze specjalistycznych narzędzi, potrzebujesz mały śrubokręt płaski i szczypce :wink:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl